Tja, volgens mij ben je nog een broekje en weet je niet eens wat de knapste vrouwen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie jou misschien niet eens staan. (En dat meen ik, ik richt mijn aandacht op de kleine percentage knapste vrouwen)
Heb niet 1 keer een leuke meid op fok gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, volgens mij ben je nog een broekje en weet je niet eens wat de knapste vrouwen zijn
tussen leuk en knap kan nogal een verschil in zitten hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb niet 1 keer een leuke meid op fok gezien.
Ik eigenlijk al genoeg alleen dan ging ik niet af op het uiterlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk is voor mij leuk van binnen en buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tussen leuk en knap kan nogal een verschil in zitten hoor.
ik ben benieuwd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wacht op zijn antwoord, 7 september vrijdag. Hij ging niet in op mijn eerste aanbod.
en knap?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk is voor mij leuk van binnen en buiten.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik eigenlijk al genoeg alleen dan ging ik niet af op het uiterlijk.
Pas als haar vriend 5 meter verder is gaan staan natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Eem geil lekker wijf met een kort jurkje waar je hendig zo je handjes onder kunt duwen
Je gaat mee en je doet zelf mee, of je gaat niet zeuren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen hol van. Of je doelgroep is een groep die ik niet ken en daar mis ik volgends mij ook niets aan. Ik wel bevestigende verhalen van het andere geslacht horen/zien. Foto's van jou en je trophies.
vooroordelen weer. maar ik zie dat je nog steeds dezelfde domme dogma's hanteert, alleen kaap je nu deze reeks voor je heilige pua-fundamentalisme.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan floep het handje eronderquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas als haar vriend 5 meter verder is gaan staan natuurlijk.![]()
Waarom moet iedereen maar mee of anders niet zeuren? Fotofunctie op je mobieltje stuk of is het gewoon omdat het niet gebeurd is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat mee en je doet zelf mee, of je gaat niet zeuren.
Knap moet ookquote:
Ik heb daar helemaal geen behoefte aan kerel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat mee en je doet zelf mee, of je gaat niet zeuren.
Jij hebt een vet goed uiterlijk, tenzij jij die ene jongen in je avatar niet was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie er niet goddelijk uit, gewoon gemiddeld
Jawel, maar foto's zien er meestal beter uit omdat je de leukste uit kiest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij hebt een vet goed uiterlijk, tenzij jij die ene jongen in je avatar niet was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |