Drom krijg je nooit uit zijn woonplaats.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Let wel: een zoen op haar wang de eerste twintig sec. Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris
Het klopt wel, maar aan de andere kant zou met kleine successen werken misschien voor veel mensen beter zijn. Elke keer een klein succes, (toch gedag gezegd, toch een praatje gemaakt over koetjes en kalfjes, zulke dingen) is minder eng, minder risicovol, en daar krijg je ook een wat groter ego van, zodra dat lukt is het erg leuk, omdat je er toch elke keer weer blij van bent geworden, en dan kan je makkelijk op die manier steeds wat positiever zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meeste users in dit topic juist geldt dat ze NIET ver genoeg gaan.
Vaak zorgt angst en onervarenheid er voor dat ze te weinig proberen. Hierdoor laat men kansen lopen die anders best succesvol hadden kunnen zijn. Als men maar geprobeerd had.
Ik zie er niet goddelijk uit, gewoon gemiddeldquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Drom krijg je nooit uit zijn woonplaats.
[..]
Het klopt wel, maar aan de andere kant zou met kleine successen werken misschien voor veel mensen beter zijn. Elke keer een klein succes, (toch gedag gezegd, toch een praatje gemaakt over koetjes en kalfjes, zulke dingen) is minder eng, minder risicovol, en daar krijg je ook een wat groter ego van, zodra dat lukt is het erg leuk, omdat je er toch elke keer weer blij van bent geworden, en dan kan je makkelijk op die manier steeds wat positiever zijn.
Als je gelijk een telefoonnummer wil oid, dan is de kans kleiner dat het lukt, en de kans op "verlies" dus groter, en als het niet lukt heb je er de volgende keer geen zin meer in.
De kans met een telefoonnummer vragen is niet alleen lastig omdat je het moet durven, maar je moet ook in de smaak vallen, en als je er niet zo enorm goddelijk uit ziet als firefly, en ook niet zo welbespraakt en zelfverzekerd bent, dan lukt het toch niet zo vaak.
Ik ben erg benieuwd naar hoe je er uit ziet, als je verhalen waar zijn zal je er zeker beter dan gemiddeld uit zien, aangezien een gesprekje aanknopen leuk is, maar als je niet in de smaak valt zullen ze het echt niet tof vinden dat je aan ze zit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie er niet goddelijk uit, gewoon gemiddeld
Ik heb een voorkeur maar het "werkt" bij elke type, behalve norse hele mollige mannelijke vrouwen / pot types, die zullen het niet geloven dat ze oprecht zoveel aandacht krijgen ineens. Het zou ook niet natuurlijk zijn omdat ik er niet op val.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar hoe je er uit ziet, als je verhalen waar zijn zal je er zeker beter dan gemiddeld uit zien, aangezien een gesprekje aanknopen leuk is, maar als je niet in de smaak valt zullen ze het echt niet tof vinden dat je aan ze zit.
Edit: of doe je dat enkel bij bepaalde types?
Je snapt wel dat er veel mensen heel erg sceptisch zijn zolang nog niemand een demonstratie hefet gezien toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur maar het "werkt" bij elke type, behalve norse hele mollige mannelijke vrouwen / pot types, die zullen het niet geloven dat ze oprecht zoveel aandacht krijgen ineens. Het zou ook niet natuurlijk zijn omdat ik er niet op val.
Het meeste succes behaal ik met vrouwen die knap zijn en net binnen mijn league vallen, daar doe ik de meeste moeite voor, maar weet ik ondertussen ook dat ik ze kan krijgen. Dat hebben meer mensen overigens die hiermee bezig zijn.
Ik kan toch niet meer verliefd geraken das nog erger dan niet kunne versierenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommigen halen hier aardige successen.
Verliefd zijn is niet nodig om geliefd te zijn en te houden van.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer verliefd geraken das nog erger dan niet kunne versieren
En omschrijf jouw league eens, want wat ik allemaal van jou lees, daar zou ik echt nooit op ingaan en ik zou er al helemaal niet van gecharmeerd zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur maar het "werkt" bij elke type, behalve norse hele mollige mannelijke vrouwen / pot types, die zullen het niet geloven dat ze oprecht zoveel aandacht krijgen ineens. Het zou ook niet natuurlijk zijn omdat ik er niet op val.
Het meeste succes behaal ik met vrouwen die knap zijn en net binnen mijn league vallen, daar doe ik de meeste moeite voor, maar weet ik ondertussen ook dat ik ze kan krijgen. Dat hebben meer mensen overigens die hiermee bezig zijn.
Vertel ons je geheimen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommigen halen hier aardige successen.
Er zijn genoeg demonstratie filmpjes op het internet, van kiss closes met vrouwen willekeurig op straat enzo. Maar die worden als fake bestempeld omdat mensen het niet willen geloven, ze willen blijven geloven dat ze "zelf al goed zijn". Dit is echter niet waar. Ik ben in principe vergeleken met sommige gasten weer een absolute beginneling.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je snapt wel dat er veel mensen heel erg sceptisch zijn zolang nog niemand een demonstratie hefet gezien toch?
Dan ben je vast een dikke pot.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En omschrijf jouw league eens, want wat ik allemaal van jou lees, daar zou ik echt nooit op ingaan en ik zou er al helemaal niet van gecharmeerd zijn
Verliefd worden kan altijd (wederom), maar als je er goed in geloofd dat je niet meer verliefd kunt geraken, nee inderdaad, dan gaat het niet lukken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik kan toch niet meer verliefd geraken das nog erger dan niet kunne versieren
Op die reactie zit ik inderdaad te wachten... ben benieuwdquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan ben je vast een dikke pot.
(volgens firefly dan.)
Ik zie jou misschien niet eens staan. (En dat meen ik, ik richt mijn aandacht op de kleine percentage knapste vrouwen)quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En omschrijf jouw league eens, want wat ik allemaal van jou lees, daar zou ik echt nooit op ingaan en ik zou er al helemaal niet van gecharmeerd zijn
quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Verliefd zijn is niet nodig om geliefd te zijn en te houden van.
Dooddoener is dat wat je nu zegtquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Verliefd worden kan altijd (wederom), maar als je er goed in geloofd dat je niet meer verliefd kunt geraken, nee inderdaad, dan gaat het niet lukken.
Mwah, ik weet niet wat ik daarvan geloof, maar ik ben een stuk sceptischer over jouw verhalen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg demonstratie filmpjes op het internet, van kiss closes met vrouwen willekeurig op straat enzo. Maar die worden als fake bestempeld omdat mensen het niet willen geloven, ze willen blijven geloven dat ze "zelf al goed zijn". Dit is echter niet waar. Ik ben in principe vergeleken met sommige gasten weer een absolute beginneling.
Onzin.quote:
En in welk opzicht zijn die in jouw league als jij niet meer dan gemiddeld bent?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie jou misschien niet eens staan. (En dat meen ik, ik richt mijn aandacht op de kleine percentage knapste vrouwen)
Magquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet wat ik daarvan geloof, maar ik ben een stuk sceptischer over jouw verhalen.
[..]
Onzin.
Mijn eigen "waarde" staat niet gelijk aan mijn uiterlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn die in jouw league als jij niet meer dan gemiddeld bent?
wat las ik? je durft niet in te gaan op het aanbod van ook_gek?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie jou misschien niet eens staan. (En dat meen ik, ik richt mijn aandacht op de kleine percentage knapste vrouwen)
Ik wacht op zijn antwoord, 7 september vrijdag. Hij ging niet in op mijn eerste aanbod.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef dawg het volgende:
[..]
wat las ik? je durft niet in te gaan op het aanbod van ook_gek?
typisch.
Tja, volgens mij ben je nog een broekje en weet je niet eens wat de knapste vrouwen zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb niet 1 keer een leuke meid op fok gezien.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, volgens mij ben je nog een broekje en weet je niet eens wat de knapste vrouwen zijn
tussen leuk en knap kan nogal een verschil in zitten hoor.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Heb niet 1 keer een leuke meid op fok gezien.
Ik eigenlijk al genoeg alleen dan ging ik niet af op het uiterlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk is voor mij leuk van binnen en buiten.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tussen leuk en knap kan nogal een verschil in zitten hoor.
ik ben benieuwd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik wacht op zijn antwoord, 7 september vrijdag. Hij ging niet in op mijn eerste aanbod.
en knap?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Leuk is voor mij leuk van binnen en buiten.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:00 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ik eigenlijk al genoeg alleen dan ging ik niet af op het uiterlijk.
Pas als haar vriend 5 meter verder is gaan staan natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Eem geil lekker wijf met een kort jurkje waar je hendig zo je handjes onder kunt duwen
Je gaat mee en je doet zelf mee, of je gaat niet zeuren.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef Black_Rainbow het volgende:
Ik geloof er nog steeds geen hol van. Of je doelgroep is een groep die ik niet ken en daar mis ik volgends mij ook niets aan. Ik wel bevestigende verhalen van het andere geslacht horen/zien. Foto's van jou en je trophies.
vooroordelen weer. maar ik zie dat je nog steeds dezelfde domme dogma's hanteert, alleen kaap je nu deze reeks voor je heilige pua-fundamentalisme.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En dan floep het handje eronderquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas als haar vriend 5 meter verder is gaan staan natuurlijk.![]()
Waarom moet iedereen maar mee of anders niet zeuren? Fotofunctie op je mobieltje stuk of is het gewoon omdat het niet gebeurd is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat mee en je doet zelf mee, of je gaat niet zeuren.
Knap moet ookquote:
Ik heb daar helemaal geen behoefte aan kerel.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:02 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je gaat mee en je doet zelf mee, of je gaat niet zeuren.
Jij hebt een vet goed uiterlijk, tenzij jij die ene jongen in je avatar niet was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik zie er niet goddelijk uit, gewoon gemiddeld
Jawel, maar foto's zien er meestal beter uit omdat je de leukste uit kiest.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Jij hebt een vet goed uiterlijk, tenzij jij die ene jongen in je avatar niet was.
lekker weer, vraag of ze wat mee wil gaan drinken vanavond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Afgelopen zaterdag tijdens uitgaan gezellig uurtje met meisje staan praten en ook haar nummer gekregen.
Zondag avond haar een berichtje gestuurd en via whatsapp gezellig wat gesmst.
Wat kan je dan nu het beste doen, vandaag weer wat sturen en zo ja gewoon over de dagelijkse dingen zoals studie/werk, of minder dringen en aantal dagen wachten?
Ik versier niet, ik laat me versieren. Als een man mij wil, dan mag die laten zien wat hij in huis heeft. In ieder geval knap ik af op de tips die firefly3 geeft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef Sneezeechu het volgende:
Maar Mickey hoe gaat jou het versieren af?
Ow laat maar danquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik versier niet, ik laat me versieren. Als een man mij wil, dan mag die laten zien wat hij in huis heeft. In ieder geval knap ik af op de tips die firefly3 geeft.
Maar verleiden kan ik wel en doe ik regelmatig als ik naar bijvoorbeeld een concert ga. Ik dans rustig met wildvreemde mannen. Onlangs nog gedaan bij Guns 'n Roses. Die gozer de avond van zijn leven gehad en ik ook en al zijn vrienden waren stikjaloers.... en dat is juist leuk
Je bent zo partijdig als wat gezien je laatste 15 reacties. Verder wil ik met mensen uitgaan die zelf ook wat doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
7 september waar en hoe laat? Mag ik mee als onpartijdige toeschouwer?
Want? verlegen?quote:
Ach, zodra er iemand mee gaat is het gelijk van "ja ik ben ziekjes vandaag, dus ik ga rustig in een hoekje zitten".quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen behoefte aan kerel.
En waarom zou ik mee moeten om het bewijs te moeten zien? Je weet dat niemand daar zin in heeft, dus je kan je daar lekker achter verschuilen
Klets niet zo slap, ik heb al gezegd dat ik mijn opinie geef, ik had dergelijke acties niet gewaardeerd als vrouw zijnde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent zo partijdig als wat gezien je laatste 15 reacties. Verder wil ik met mensen uitgaan die zelf ook wat doen.
Dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Liever een iets gezetter niet perfecte vrouw met een waanzinnige leuke karakter in haar
Oh, dan ben je partijdig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
ik had dergelijke acties niet gewaardeerd als vrouw zijnde.
Terwijl firefly dan juist zijn tegendeel kan bewijzen, met de juiste acties vlinders laten voelen, zou ik zeggenquote:
Ik ga ook dansenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Bowlen is leuk hoor, maar poolen is nog beter. En dan als vrouw een beetje onnozel doen, hoe houd je die stok vast? Ik snap het nog niet helemaal, wil je het voordoen?
Ik wil overigens sowieso op dansles
Das voor de mannen ook wel een goede
Huh wat ik ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja verdorie en Cassandra is al bezet. Maar nee ik pak tegenwoordig alles aan.
Door dit soort reacties vind ik je al te partijdig, je bent in iedergeval niet echt objectief. Dus you're out, als je normaal had gedaan de laatste tijd mocht je wel mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Terwijl firefly dan juist zijn tegendeel kan bewijzen, met de juiste acties vlinders laten voelen, zou ik zeggen
Als ik nou niet zo strikt was in mijn geslachtsvoorkeur had ik je gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je kan Cassandra ook laten zien dat je het bij de andere meisjes wel voor elkaar krijgt. objectief genoeg lijkt mequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties vind ik je al te partijdig, je bent in iedergeval niet echt objectief.
nee dat klopt want IK waardeer het niet om binnen 20 sec. gestreeld te worden. Dat wil niet zeggen dat je aanpak niet werkt, IK kan me er alleen geen voorstelling bij makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties vind ik je al te partijdig, je bent in iedergeval niet echt objectief.
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this worldquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn die in jouw league als jij niet meer dan gemiddeld bent?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja jij. Je had al een vriend toch?
Datquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kan Cassandra ook laten zien dat je het bij de andere meisjes wel voor elkaar krijgt. objectief genoeg lijkt me
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this world
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablablaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat klopt want IK waardeer het niet om binnen 20 sec. gestreeld te worden. Dat wil niet zeggen dat je aanpak niet werkt, IK kan me er alleen geen voorstelling bij maken
Omdat je stadjer/grunninger bist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this world
22 vent, het 2e feest staat al gepland en jij bent niet uitgenodigdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.
Haten op Groningenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat je stadjer/grunninger bist?
En jouw bouwjaar is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.
En dus baseer je je oordeel op mijn laatste meningen terwijl je ook weet dat ik soms je standpunt zelfs wel kan waarderenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus you're out, als je normaal had gedaan de laatste tijd mocht je wel mee.
Dán ken je mij nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablabla
Ik hed d'r woont mien jong. in stad als in Aduardquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haten op Groningen, er zijn hier genoeg kapotlekkere chicks
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat nee?
Zit me niet voor de gek te houden
Hou oud ben je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hed d'r woont mien jong. in stad als in Aduard
Nah, you're outquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dus baseer je je oordeel op mijn laatste meningen terwijl je ook weet dat ik soms je standpunt zelfs wel kan waarderen
[..]
Dán ken je mij niet
exxxxxcuuuusme me.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
22 vent, het 2e feest staat al gepland en jij bent niet uitgenodigd
Dat meen je niet!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samen
45 maar met nog een goddelijk lijfquote:
Kom ik aan met mijn 25quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
45 maar met nog een goddelijk lijf
Kijk hem terugkrabbelen. Eeuwig het zelfde verhaal met jou. als je van dit gezeur af wilt zijn zul je toch wat mee moeten geven. Dit schiet natuurlijk niet op hequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablabla
wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samen
Je squat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
45 maar met nog een goddelijk lijf
"broekje"quote:
Te oud zijn voor bbqenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
exxxxxcuuuusme me.
ben ik toch te oud voor.
uw wat?quote:
dit dusquote:
ik zit je maar te fucken gast.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
De oudste aanwezige is gewoon 28 hoor
En ik kan het wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Even iets voor CassandraHomoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
maar sneez ik bedoelde meer hoe kom je op mij
Even iets voor CassandraKijk! dat is nou lief zijn en daar begint het mee! Je kunt het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
Ja maar lot, niet om t een of ander, ik deel je mening, maar dat maakt ons partijdig. Dat is toch een beetjequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Lot88 het volgende:
zow wat een hoop geneuzel over firefly.. Serieus laat hem trots zijn op zijn zelfvertrouwen! Fijn toch voor hem dat hij dat durft en dat er nog geen aangifte tegen hem is gedaan voor aanranding of wegens ongewenste intimiteiten...
Mij zou hij ook niet even moeten strelen want ik zou hem meteen de inhoud van mijn drinken in zijn gezicht gooien en ik denk dat menig vrouw met een beetje zelfrespect zo in het leven staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even iets voor CassandradankjewelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lul niet, waarom zou je dat doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Lot88 het volgende:
zow wat een hoop geneuzel over firefly.. Serieus laat hem trots zijn op zijn zelfvertrouwen! Fijn toch voor hem dat hij dat durft en dat er nog geen aangifte tegen hem is gedaan voor aanranding of wegens ongewenste intimiteiten...
Mij zou hij ook niet even moeten strelen want ik zou hem meteen de inhoud van mijn drinken in zijn gezicht gooien en ik denk dat menig vrouw met een beetje zelfrespect zo in het leven staat.
dit bedoel ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar lot, niet om t een of ander, ik deel je mening, maar dat maakt ons partijdig. Dat is toch een beetjeOwja maar ik ben dan ook partijdigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er zeker van dat firefly voor de breezersletjes etc gaat niet om hem af te zeiken het is heel fijn voor hem dat hij bij die catagorie zo'n succes heeft
![]()
Oh dat was niet beledigd bedoeld hoorquote:
Ik weet wel uit eigen ervaring dat wanneer vrouwen wat ouder en serieuzer zijn ik het een stuk lastiger hebquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:25 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Owja maar ik ben dan ook partijdigIk ben er zeker van dat firefly voor de breezersletjes etc gaat niet om hem af te zeiken het is heel fijn voor hem dat hij bij die catagorie zo'n succes heeft
Bij jou wel maar jij bent dan ook gewoon echt de droom van elke vrouwquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lul niet, waarom zou je dat doenAls ik jou zou strelen zou je dat fijn vinden
Dit zou impliceren dat je hem persoonlijk door en door kent. Voor hetzelfde geld zijn er weet ik veel hoeveel aangiftes gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Lot88 het volgende:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Let wel: een zoen op haar wang de eerste twintig sec. Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bij jou wel maar jij bent dan ook gewoon echt de natte droom van elke vrouw
Nou dat ook weer niet hoor. Maar ben gewoon verbaasd dat Cas tegenwoordig vrijgezel isquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sneez is bezig een ware hosselbaas te worden. Respect voor hem.
On-topic: Ik merk dat ik gisteren op een meet iets minder moeite had met aanrakingen en dergelijke dan hiervoor. Ik heb het idee dat ik de goede kant op ga.
aap uit korte mouw.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet wel uit eigen ervaring dat wanneer vrouwen wat ouder en serieuzer zijn ik het een stuk lastiger heb
Nou ik vond het eerst wel een compliment dat je aan mij dacht..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:26 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oh dat was niet beledigd bedoeld hoor![]()
Nee vrouw of man mogen allebei tegenwoordig een DM of PM sturen
Dat vraag ik me ook af.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
maar sneez ik bedoelde meer hoe kom je op mij
Ik neem aan dat als er voldoende aangiftes zijn gedaan hij niet meer met regelmaat aanwezig zou zijn voor aanranding staat toch een strafquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit zou impliceren dat je hem persoonlijk door en door kent. Voor hetzelfde geld zijn er weet ik veel hoeveel aangiftes gedaan.
Er zitten hier genoeg leuke en knappe meiden/vrouwen hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En sommige mannen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Bij jou wel maar jij bent dan ook gewoon echt de droom van elke vrouw
Ik heb niet alles gelezen, dat wist ik ook niet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:27 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet hoor. Maar ben gewoon verbaasd dat Cas tegenwoordig vrijgezel is
Ik een pan en voedsel dat gebakken moet worden.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als Cassandra nu voor mijn deur zou staan.. Zou ik heel snel ergens een ring gaan zoeken
Lustgevoelens heb ik nooitquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gelezen, dat wist ik ook niet.
Maar Sneez, heb je ook lustgevoelens bij vrouwen nu, of niet?
Ik weet er sowieso 4 die ik wel zou geven en nee ik heb geen lage standaardquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
ik zou maar vast gaan wennen aan 3 weken en langer.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zeg lastiger, niet dat het niet lukt
Helaas weet ik sinds afgelopen zondag dat je tegen "stalkers" zoveel aangiftes kunt maken als je wilt, maar ze moeten de persoon op heterdaad betrappen. Mijn stalker heeft aangifte nummer zoveel aan zijn broek maar ik heb nu het voordeel dat als hij weer voor mijn deur staat ik maar 112 hoef te bellen en ze zo bij mij zijn. Ik heb nu een soort van prio 1 status. Maar goed, deze stalker doet dit al een jaar of 25 bij diverse vrouwen en hij loopt nog steeds vrij rond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als er voldoende aangiftes zijn gedaan hij niet meer met regelmaat aanwezig zou zijn voor aanranding staat toch een strafAangezien ik niet beter weet dan dat firefly regelmatig aanwezig is was het een gok dat die aangiftes er nog niet zijn
Zijn er wel. Het is net de werkelijke wereldquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het al lang duren als er de 2e date niks gebeurdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zou maar vast gaan wennen aan 3 weken en langer.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Helaas weet ik sinds afgelopen zondag dat je tegen "stalkers" zoveel aangiftes kunt maken als je wilt, maar ze moeten de persoon op heterdaad betrappen. Mijn stalker heeft aangifte nummer zoveel aan zijn broek maar ik heb nu het voordeel dat als hij weer voor mijn deur staat ik maar 112 hoef te bellen en ze zo bij mij zijn. Ik heb nu een soort van prio 1 status. Maar goed, deze stalker doet dit al een jaar of 25 bij diverse vrouwen en hij loopt nog steeds vrij rond.
Wil dus hier NIET mee zeggen dat firefly3 hetzelfde is..
Omdat het denk ik vaker voorkomt dan je denktquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]Damn, waarom zijn er zo facking veel stalkverhalen op FOK
Mijn stalker is geen Fokker... godzijdank nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]Damn, waarom zijn er zo facking veel stalkverhalen op FOK
toch geen almeerder?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Mijn stalker is geen Fokker... godzijdank niet
overigens ken ik deze gast al 8 jaar en nu ik weer vrijgezel ben dacht hij zijn kans schoon te zien. helaas dus voor hem
DM?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik weet er sowieso 4 die ik wel zou geven en nee ik heb geen lage standaard
Get in line brotherquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:31 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als Cassandra nu voor mijn deur zou staan.. Zou ik heel snel ergens een ring gaan zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |