Is de indruk die ik krijg over meerdere topicsquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Valt toch mee? Als iemand het typisch vind dat ik niet op een bepaalde datum
Kan, vraag ik me af wat daar gek aan is. Een afspraak hebben staan is niks geks toch? Tenzij je geen sociaal leven hebt.
Salsaquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Bowlen is leuk hoor, maar poolen is nog beter. En dan als vrouw een beetje onnozel doen, hoe houd je die stok vast? Ik snap het nog niet helemaal, wil je het voordoen?
Ik wil overigens sowieso op dansles
Das voor de mannen ook wel een goede
Door zijn autisme heeft hij problemen met aan voelen. Hij moet het meer van de regeltjes hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:00 schreef ook_gek het volgende:
Je moet alleen wel goed aan voelen hoe ver je daar in kan gaan. Genoeg vrouwen die hier helemaal niet van gediend zijn.
Dat is mogelijk. Ik zal beter gaan zoeken naar die vrijgezellenquote:Nou is het niet zo dat er meer en meer 25+ jarige vrijgezel zijn? En zeker rond de 30 ook. Dacht ergens gelezen te hebben dat juist die groep erg aan het groeien is?
Net sex op de dansvloerquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is heel strak tegen elkaar aan toch?
Zou juist niet moeten. Juist die latijnse dansen zijn sensueel, je leert mensen kennen van een ander geslacht, voor velen in dít topic is het weer een grote drempelquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:10 schreef dyna18 het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en dansen.
Mannen hebben dat toch een stuk minder.
Dat kan natuurlijk altijd, ieder zijn / haar meningquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:02 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Is de indruk die ik krijg over meerdere topics
Ja klopt, ik heb een cursus gedaan en er was echt een tekort aan mannenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:14 schreef Silenus het volgende:
Met salsa-dansen ontmoet je echt enorm veel vrouwen, zeker als je op les gaat. Daar is de man-vrouw verhouding ontzettend in het voordeel (van de man).
Ik denk dat voor de meeste users in dit topic juist geldt dat ze NIET ver genoeg gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet alleen wel goed aan voelen hoe ver je daar in kan gaan. Genoeg vrouwen die hier helemaal niet van gediend zijn.
En heb je daar nog wat mee gedaan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja klopt, ik heb een cursus gedaan en er was echt een tekort aan mannen
Met dat salsa dansen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En heb je daar nog wat mee gedaan?
Nee, niet met het dansen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met dat salsa dansen?
Zo af en toe doe ik het nog wel eens ja
Nee ik was daar met mijn soort van vriendin toenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, niet met het dansen.
Heb je nog werk gemaakt van het overschot aan vrouwen?
Onzekerheid is in dat geval het probleem. Laag zelf beeld enz.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor de meeste users in dit topic juist geldt dat ze NIET ver genoeg gaan.
Vaak zorgt angst en onervarenheid er voor dat ze te weinig proberen. Hierdoor laat men kansen lopen die anders best succesvol hadden kunnen zijn. Als men maar geprobeerd had.
Dit geldt trouwens zeker voor mijzelf.
Je kan "haar" ook in de supermarkt of in de file tegen komen. Heb je geen sociaal leven voor nodigquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Klopt. In mijn geval is het zo dat ik eerst een sociaal leven moet opbouwen. Via het sociaal leven probeer ik haar dan tegen te komen.
Dat is mogelijk, maar ik schat dat de kans dat ik "haar" daar tegenkom vrij klein isquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan "haar" ook in de supermarkt of in de file tegen komen. Heb je geen sociaal leven voor nodig
Het een sluit het ander niet uit Comp_Lex.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Klopt. In mijn geval is het zo dat ik eerst een sociaal leven moet opbouwen. Via het sociaal leven probeer ik haar dan tegen te komen.
Dank je voor de tipsquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:02 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit Comp_Lex.
Ik zou niet wachten met het benaderen van vrouwen totdat je je sociale leven 'perfect' hebt. Je kunt beide uitdagingen prima tegelijkertijd aanpakken. Pak 1 ding in je sociale leven aan, bijvoorbeeld een hobby zoals fotograveren samendoen met anderen en dat geeft je meteen weer een interessant onderwerp om over te vertellen bij je andere uitdaging. 1 onderwerp is al genoeg.
Schatten of niet, je sluit gewoon niks uit. Beste instelling die er is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:56 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat is mogelijk, maar ik schat dat de kans dat ik "haar" daar tegenkom vrij klein is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |