lekker weer, vraag of ze wat mee wil gaan drinken vanavond.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Dirkos1987 het volgende:
Afgelopen zaterdag tijdens uitgaan gezellig uurtje met meisje staan praten en ook haar nummer gekregen.
Zondag avond haar een berichtje gestuurd en via whatsapp gezellig wat gesmst.
Wat kan je dan nu het beste doen, vandaag weer wat sturen en zo ja gewoon over de dagelijkse dingen zoals studie/werk, of minder dringen en aantal dagen wachten?
Ik versier niet, ik laat me versieren. Als een man mij wil, dan mag die laten zien wat hij in huis heeft. In ieder geval knap ik af op de tips die firefly3 geeft.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:04 schreef Sneezeechu het volgende:
Maar Mickey hoe gaat jou het versieren af?
Ow laat maar danquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik versier niet, ik laat me versieren. Als een man mij wil, dan mag die laten zien wat hij in huis heeft. In ieder geval knap ik af op de tips die firefly3 geeft.
Maar verleiden kan ik wel en doe ik regelmatig als ik naar bijvoorbeeld een concert ga. Ik dans rustig met wildvreemde mannen. Onlangs nog gedaan bij Guns 'n Roses. Die gozer de avond van zijn leven gehad en ik ook en al zijn vrienden waren stikjaloers.... en dat is juist leuk
Je bent zo partijdig als wat gezien je laatste 15 reacties. Verder wil ik met mensen uitgaan die zelf ook wat doen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
7 september waar en hoe laat? Mag ik mee als onpartijdige toeschouwer?
Want? verlegen?quote:
Ach, zodra er iemand mee gaat is het gelijk van "ja ik ben ziekjes vandaag, dus ik ga rustig in een hoekje zitten".quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:05 schreef Black_Rainbow het volgende:
[..]
Ik heb daar helemaal geen behoefte aan kerel.
En waarom zou ik mee moeten om het bewijs te moeten zien? Je weet dat niemand daar zin in heeft, dus je kan je daar lekker achter verschuilen
Klets niet zo slap, ik heb al gezegd dat ik mijn opinie geef, ik had dergelijke acties niet gewaardeerd als vrouw zijnde.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent zo partijdig als wat gezien je laatste 15 reacties. Verder wil ik met mensen uitgaan die zelf ook wat doen.
Dit.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:06 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Liever een iets gezetter niet perfecte vrouw met een waanzinnige leuke karakter in haar
Oh, dan ben je partijdig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
ik had dergelijke acties niet gewaardeerd als vrouw zijnde.
Terwijl firefly dan juist zijn tegendeel kan bewijzen, met de juiste acties vlinders laten voelen, zou ik zeggenquote:
Ik ga ook dansenquote:Op maandag 20 augustus 2012 14:57 schreef Cassandra87 het volgende:
Bowlen is leuk hoor, maar poolen is nog beter. En dan als vrouw een beetje onnozel doen, hoe houd je die stok vast? Ik snap het nog niet helemaal, wil je het voordoen?
Ik wil overigens sowieso op dansles
Das voor de mannen ook wel een goede
Huh wat ik ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja verdorie en Cassandra is al bezet. Maar nee ik pak tegenwoordig alles aan.
Door dit soort reacties vind ik je al te partijdig, je bent in iedergeval niet echt objectief. Dus you're out, als je normaal had gedaan de laatste tijd mocht je wel mee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Terwijl firefly dan juist zijn tegendeel kan bewijzen, met de juiste acties vlinders laten voelen, zou ik zeggen
Als ik nou niet zo strikt was in mijn geslachtsvoorkeur had ik je gedaan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:13 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja verdorie en Cassandra is al bezet. Maar nee ik pak tegenwoordig alles aan.
Je kan Cassandra ook laten zien dat je het bij de andere meisjes wel voor elkaar krijgt. objectief genoeg lijkt mequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties vind ik je al te partijdig, je bent in iedergeval niet echt objectief.
nee dat klopt want IK waardeer het niet om binnen 20 sec. gestreeld te worden. Dat wil niet zeggen dat je aanpak niet werkt, IK kan me er alleen geen voorstelling bij makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door dit soort reacties vind ik je al te partijdig, je bent in iedergeval niet echt objectief.
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this worldquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En in welk opzicht zijn die in jouw league als jij niet meer dan gemiddeld bent?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ja jij. Je had al een vriend toch?
Datquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je kan Cassandra ook laten zien dat je het bij de andere meisjes wel voor elkaar krijgt. objectief genoeg lijkt me
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this world
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablablaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat klopt want IK waardeer het niet om binnen 20 sec. gestreeld te worden. Dat wil niet zeggen dat je aanpak niet werkt, IK kan me er alleen geen voorstelling bij maken
Omdat je stadjer/grunninger bist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this world
22 vent, het 2e feest staat al gepland en jij bent niet uitgenodigdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.
Haten op Groningenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat je stadjer/grunninger bist?
En jouw bouwjaar is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.
En dus baseer je je oordeel op mijn laatste meningen terwijl je ook weet dat ik soms je standpunt zelfs wel kan waarderenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus you're out, als je normaal had gedaan de laatste tijd mocht je wel mee.
Dán ken je mij nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablabla
Ik hed d'r woont mien jong. in stad als in Aduardquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haten op Groningen, er zijn hier genoeg kapotlekkere chicks
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat nee?
Zit me niet voor de gek te houden
Hou oud ben je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hed d'r woont mien jong. in stad als in Aduard
Nah, you're outquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dus baseer je je oordeel op mijn laatste meningen terwijl je ook weet dat ik soms je standpunt zelfs wel kan waarderen
[..]
Dán ken je mij niet
exxxxxcuuuusme me.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
22 vent, het 2e feest staat al gepland en jij bent niet uitgenodigd
Dat meen je niet!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samen
45 maar met nog een goddelijk lijfquote:
Kom ik aan met mijn 25quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
45 maar met nog een goddelijk lijf
Kijk hem terugkrabbelen. Eeuwig het zelfde verhaal met jou. als je van dit gezeur af wilt zijn zul je toch wat mee moeten geven. Dit schiet natuurlijk niet op hequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablabla
wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samen
Je squat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
45 maar met nog een goddelijk lijf
"broekje"quote:
Te oud zijn voor bbqenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
exxxxxcuuuusme me.
ben ik toch te oud voor.
uw wat?quote:
dit dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |