je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this world
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablablaquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
nee dat klopt want IK waardeer het niet om binnen 20 sec. gestreeld te worden. Dat wil niet zeggen dat je aanpak niet werkt, IK kan me er alleen geen voorstelling bij maken
Omdat je stadjer/grunninger bist?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik moet altijd onder mn league hosselen want ik ben out of this world
22 vent, het 2e feest staat al gepland en jij bent niet uitgenodigdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.
Haten op Groningenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Omdat je stadjer/grunninger bist?
En jouw bouwjaar is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef dawg het volgende:
[..]
je bent 21. nog een broekie. ook jij wordt nog volwassen.
En dus baseer je je oordeel op mijn laatste meningen terwijl je ook weet dat ik soms je standpunt zelfs wel kan waarderenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dus you're out, als je normaal had gedaan de laatste tijd mocht je wel mee.
Dán ken je mij nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablabla
Ik hed d'r woont mien jong. in stad als in Aduardquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Haten op Groningen, er zijn hier genoeg kapotlekkere chicks
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Wat nee?
Zit me niet voor de gek te houden
Hou oud ben je dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik hed d'r woont mien jong. in stad als in Aduard
Nah, you're outquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
En dus baseer je je oordeel op mijn laatste meningen terwijl je ook weet dat ik soms je standpunt zelfs wel kan waarderen
[..]
Dán ken je mij niet
exxxxxcuuuusme me.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
22 vent, het 2e feest staat al gepland en jij bent niet uitgenodigd
Dat meen je niet!quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samen
45 maar met nog een goddelijk lijfquote:
Kom ik aan met mijn 25quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
45 maar met nog een goddelijk lijf
Kijk hem terugkrabbelen. Eeuwig het zelfde verhaal met jou. als je van dit gezeur af wilt zijn zul je toch wat mee moeten geven. Dit schiet natuurlijk niet op hequote:Op maandag 20 augustus 2012 19:16 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je zicht is al zo vertroebelt dat je het waarschijnlijk niet eens wilt zien. Je gaat waarschijnlijk zelfs bewijzen zoeken om je eigen wereld beeld in stand te houden. Dan zou zelfs een tongzoen 5 cm voor je neus "fake" zijn, want blablabla
wat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt een beetje ingewikkeld maar we zijn niet meer samen
Je squat?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
45 maar met nog een goddelijk lijf
"broekje"quote:
Te oud zijn voor bbqenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:18 schreef dawg het volgende:
[..]
exxxxxcuuuusme me.
ben ik toch te oud voor.
uw wat?quote:
dit dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |