abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115790485
Klopt, mensen gaan niet hard genoeg omdat ze bang zijn. Ik weet zeker dat als ik een willekeurige maar leuke en nuchtere meid binnen twintig sec zoen en waarbij ze giechelt dat ook gek het niet na doet, zo wel, respect. Vrijdag erop? En een onafhankelijk partij erbij die alles ziet. Ik wil niet dat het pas bij de vierde mis gaat en dat dat wel gezien word ineens. En ja, het kan zijn dat vrouwen bij ook_gek beter reageren op handje vast pakken bijv dan bij mij, maar dan is het een mooi leermoment (een eye opener) voor hem dat het allemaal gewoon kan.

[ Bericht 10% gewijzigd door firefly3 op 20-08-2012 18:33:10 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115790581
Let wel: een zoen op haar wang de eerste twintig sec. Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris

[ Bericht 45% gewijzigd door firefly3 op 20-08-2012 18:29:17 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115791472
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Let wel: een zoen op haar wang de eerste twintig sec. Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris
Drom krijg je nooit uit zijn woonplaats. :P

quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:26 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik denk dat voor de meeste users in dit topic juist geldt dat ze NIET ver genoeg gaan.
Vaak zorgt angst en onervarenheid er voor dat ze te weinig proberen. Hierdoor laat men kansen lopen die anders best succesvol hadden kunnen zijn. Als men maar geprobeerd had.
Het klopt wel, maar aan de andere kant zou met kleine successen werken misschien voor veel mensen beter zijn. Elke keer een klein succes, (toch gedag gezegd, toch een praatje gemaakt over koetjes en kalfjes, zulke dingen) is minder eng, minder risicovol, en daar krijg je ook een wat groter ego van, zodra dat lukt is het erg leuk, omdat je er toch elke keer weer blij van bent geworden, en dan kan je makkelijk op die manier steeds wat positiever zijn.
Als je gelijk een telefoonnummer wil oid, dan is de kans kleiner dat het lukt, en de kans op "verlies" dus groter, en als het niet lukt heb je er de volgende keer geen zin meer in.

De kans met een telefoonnummer vragen is niet alleen lastig omdat je het moet durven, maar je moet ook in de smaak vallen, en als je er niet zo enorm goddelijk uit ziet als firefly, en ook niet zo welbespraakt en zelfverzekerd bent, dan lukt het toch niet zo vaak.
pi_115791608
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Drom krijg je nooit uit zijn woonplaats. :P

[..]

Het klopt wel, maar aan de andere kant zou met kleine successen werken misschien voor veel mensen beter zijn. Elke keer een klein succes, (toch gedag gezegd, toch een praatje gemaakt over koetjes en kalfjes, zulke dingen) is minder eng, minder risicovol, en daar krijg je ook een wat groter ego van, zodra dat lukt is het erg leuk, omdat je er toch elke keer weer blij van bent geworden, en dan kan je makkelijk op die manier steeds wat positiever zijn.
Als je gelijk een telefoonnummer wil oid, dan is de kans kleiner dat het lukt, en de kans op "verlies" dus groter, en als het niet lukt heb je er de volgende keer geen zin meer in.

De kans met een telefoonnummer vragen is niet alleen lastig omdat je het moet durven, maar je moet ook in de smaak vallen, en als je er niet zo enorm goddelijk uit ziet als firefly, en ook niet zo welbespraakt en zelfverzekerd bent, dan lukt het toch niet zo vaak.
Ik zie er niet goddelijk uit, gewoon gemiddeld
pi_115791662
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:46 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie er niet goddelijk uit, gewoon gemiddeld
Ik ben erg benieuwd naar hoe je er uit ziet, als je verhalen waar zijn zal je er zeker beter dan gemiddeld uit zien, aangezien een gesprekje aanknopen leuk is, maar als je niet in de smaak valt zullen ze het echt niet tof vinden dat je aan ze zit.

Edit: of doe je dat enkel bij bepaalde types?
pi_115791774
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 15:57 schreef Cassandra87 het volgende:
via fok O+
Als dat eens zou werken ;(
pi_115791800
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd naar hoe je er uit ziet, als je verhalen waar zijn zal je er zeker beter dan gemiddeld uit zien, aangezien een gesprekje aanknopen leuk is, maar als je niet in de smaak valt zullen ze het echt niet tof vinden dat je aan ze zit.

Edit: of doe je dat enkel bij bepaalde types?
Ik heb een voorkeur maar het "werkt" bij elke type, behalve norse hele mollige mannelijke vrouwen / pot types, die zullen het niet geloven dat ze oprecht zoveel aandacht krijgen ineens. Het zou ook niet natuurlijk zijn omdat ik er niet op val.

Het meeste succes behaal ik met vrouwen die knap zijn en net binnen mijn league vallen, daar doe ik de meeste moeite voor, maar weet ik ondertussen ook dat ik ze kan krijgen. Dat hebben meer mensen overigens die hiermee bezig zijn.
pi_115791829
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:50 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Als dat eens zou werken ;(
Sommigen halen hier aardige successen. :P
pi_115791858
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb een voorkeur maar het "werkt" bij elke type, behalve norse hele mollige mannelijke vrouwen / pot types, die zullen het niet geloven dat ze oprecht zoveel aandacht krijgen ineens. Het zou ook niet natuurlijk zijn omdat ik er niet op val.

Het meeste succes behaal ik met vrouwen die knap zijn en net binnen mijn league vallen, daar doe ik de meeste moeite voor, maar weet ik ondertussen ook dat ik ze kan krijgen. Dat hebben meer mensen overigens die hiermee bezig zijn.
Je snapt wel dat er veel mensen heel erg sceptisch zijn zolang nog niemand een demonstratie hefet gezien toch? :P
pi_115791861
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik kan toch niet meer verliefd geraken das nog erger dan niet kunne versieren -O-
pi_115791924
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Ik kan toch niet meer verliefd geraken das nog erger dan niet kunne versieren -O-
Verliefd zijn is niet nodig om geliefd te zijn en te houden van. :)
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:54:15 #162
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115791934
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

En omschrijf jouw league eens, want wat ik allemaal van jou lees, daar zou ik echt nooit op ingaan en ik zou er al helemaal niet van gecharmeerd zijn
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:54:49 #163
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_115791956
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

Vertel ons je geheimen. _O_
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_115791962
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je snapt wel dat er veel mensen heel erg sceptisch zijn zolang nog niemand een demonstratie hefet gezien toch? :P
Er zijn genoeg demonstratie filmpjes op het internet, van kiss closes met vrouwen willekeurig op straat enzo. Maar die worden als fake bestempeld omdat mensen het niet willen geloven, ze willen blijven geloven dat ze "zelf al goed zijn". Dit is echter niet waar. Ik ben in principe vergeleken met sommige gasten weer een absolute beginneling.
pi_115791963
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En omschrijf jouw league eens, want wat ik allemaal van jou lees, daar zou ik echt nooit op ingaan en ik zou er al helemaal niet van gecharmeerd zijn
Dan ben je vast een dikke pot. :D

(volgens firefly dan. :P )
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:54:59 #166
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115791966
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:52 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Verliefd worden kan altijd (wederom), maar als je er goed in geloofd dat je niet meer verliefd kunt geraken, nee inderdaad, dan gaat het niet lukken.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 20 augustus 2012 @ 18:55:35 #167
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115791991
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dan ben je vast een dikke pot. :D

(volgens firefly dan. :P )
Op die reactie zit ik inderdaad te wachten... ben benieuwd
pi_115791993
quote:

[..]

Ik zie jou misschien niet eens staan. (En dat meen ik, ik richt mijn aandacht op de kleine percentage knapste vrouwen)
pi_115791997
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

Verliefd zijn is niet nodig om geliefd te zijn en te houden van. :)
:N

quote:

[..]

Verliefd worden kan altijd (wederom), maar als je er goed in geloofd dat je niet meer verliefd kunt geraken, nee inderdaad, dan gaat het niet lukken.
Dooddoener is dat wat je nu zegt ;(
pi_115792005
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg demonstratie filmpjes op het internet, van kiss closes met vrouwen willekeurig op straat enzo. Maar die worden als fake bestempeld omdat mensen het niet willen geloven, ze willen blijven geloven dat ze "zelf al goed zijn". Dit is echter niet waar. Ik ben in principe vergeleken met sommige gasten weer een absolute beginneling.
Mwah, ik weet niet wat ik daarvan geloof, maar ik ben een stuk sceptischer over jouw verhalen. :)

quote:

[..]

Verliefd worden kan altijd
Onzin.
pi_115792039
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik zie jou misschien niet eens staan. (En dat meen ik, ik richt mijn aandacht op de kleine percentage knapste vrouwen)
En in welk opzicht zijn die in jouw league als jij niet meer dan gemiddeld bent?
pi_115792041
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Mwah, ik weet niet wat ik daarvan geloof, maar ik ben een stuk sceptischer over jouw verhalen. :)

[..]

Onzin.
Mag
pi_115792061
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

En in welk opzicht zijn die in jouw league als jij niet meer dan gemiddeld bent?
Mijn eigen "waarde" staat niet gelijk aan mijn uiterlijk.
pi_115792063
quote:
0s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

wat las ik? je durft niet in te gaan op het aanbod van ook_gek? :')

typisch. :7
pi_115792100
quote:
1s.gif Op maandag 20 augustus 2012 18:57 schreef dawg het volgende:

[..]

wat las ik? je durft niet in te gaan op het aanbod van ook_gek? :')

typisch. :7
Ik wacht op zijn antwoord, 7 september vrijdag. Hij ging niet in op mijn eerste aanbod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')