abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:44:11 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115821256
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:39 schreef Metro2005 het volgende:

Dus als je als man niet direct doorhebt dat vrouwen naar schoenen kijken en of de kleur van je riem wel past bij de kleur van je schoenen ( :') serieus, daar denken mannen ECHT niet over na, vrouwen zien dat als logische regel bv) dan ben je wereldvreemd?
dan lees je echt mijn tekst heeeeeel anders dan bedoelt :')
quote:
Een smerig uiterlijk helpt niet mee nee maar vrouwen kijken al veel minder naar het uiterlijk van mannen dan andersom. Als je er gewoon verzorgd uitziet maar je bent niet superknap heb je nog best een goede kans bij vrouwen als je interessant bent en zelfverzekerd bent en dat terwijl de man in kwestie volgens ZIJN logica denkt: ik ben niet knap dus ik kan nooit een vrouw krijgen.

Logica van vrouwen werkt echt anders dan die van mannen, trust me.
Dan moet hij eens beter om zich heenkijken want ook niet knappe mannen zal hij op straat zien met vrouwen. Dus in ook de mannelijke logica moet dan komen dat ook hij met zijn uiterlijk een vriendin zou moeten kunnen krijgen.
Dat daar nog eens onzekerheid bij komt etc etc ja dat is een tweede.

En dat laatste. . ja duh. Gelukkig wel!
pi_115821360
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb zelfs meisjes gehad waarbij ik nog geen woord had gezegd omdat ze al zo ontzettend nat waren van mijn adonisuiterlijk en mn moves like jagger.
:')
pi_115821415
quote:
Ik weet uit ervaring dat het vrij weinig uitmaakt hoe het eruit ziet zolang je er maar plezier in hebt :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:49:51 #179
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_115821448
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_115821464
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:48 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat het vrij weinig uitmaakt hoe het eruit ziet zolang je er maar plezier in hebt :')
Maar dat zijn de "moves" die jij zet? :')
pi_115821524
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar dat zijn de "moves" die jij zet? :')
Ik trek wel eens dergelijke moves uit de kast ja :')
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:53:57 #182
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_115821573
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dan lees je echt mijn tekst heeeeeel anders dan bedoelt :')

Misschien maar wat ik bedoel te zeggen is dat mannen dingen anders zien dan vrouwen. Voor mannen is het niet altijd logisch om bv kledingkleuren goed op elkaar af te stemmen of een shirt waar een vlek in zit niet aan te doen of om die foute schoenen niet onder je nette broek aan te trekken. Voor vrouwen is dat de meest logische zaak van de wereld.

Net als vrouwen niet zien als beter dan zichzelf, veel mannen doen dat wél omdat ze het logisch vinden, omdat het ze aangeleerd is dat je voor vrouwen kadootjes koopt en een bloemetje geeft en je hoffelijk moet zijn terwijl veel vrouwen dat zien als een wanhoopsdaad om maar aandacht te krijgen en werkt vaak averechts.

Moet je je als man eens indenken dat een vrouw je constant smst, belt, kadootjes voor je koopt en elke seconde aandacht van je wil. Dat werkt toch juist afstotend? heeft die persoon geen eigen leven ofzo, heeft hij daarvoor mij nodig?

Dat soort kleine andere denkwijzen worden je in zijn boek aangeleerd :)

quote:
Dan moet hij eens beter om zich heenkijken want ook niet knappe mannen zal hij op straat zien met vrouwen. Dus in ook de mannelijke logica moet dan komen dat ook hij met zijn uiterlijk een vriendin zou moeten kunnen krijgen.
Dat daar nog eens onzekerheid bij komt etc etc ja dat is een tweede.
Helaas werken je hersens zo niet. Die bevestigen alleen maar graag de overtuiging die je al hebt dus een niet knappe man zal de nietknappe mannen met vriendin compleet negeren of domweg niet opnemen / wegmoffelen en zich alleen focussen op elke knappe man met vriendin zodat zijn overtuiging bevestigd wordt :) Dat is echt een zichzelf versterkend effect.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_115821576
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:52 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik trek wel eens dergelijke moves uit de kast ja :')
_O- :D
Ik zet meer de Bowie moves. :@
pi_115821580
quote:
* Sneezeechu Raakt nu een beetje opgewonden.
pi_115821612
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:40 schreef Murvgeslagen het volgende:
Grijs komt in het vocabulaire van firefly niet voor. Je staat óf met een biertje in de hoek de hele avond, of je loopt de hele avond vrouwen te versieren.

Dat je ook gewoon een beetje met iedereen kan socializen, waar je ook wat dames spreekt, of net die ene keer met alleen één persoon een boeiend gesprek kan hebben bestaat dan blijkbaar niet.
Waarom alleen praten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_115821637
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

* Sneezeechu Raakt nu een beetje opgewonden.
Zie hier het bewijs Murdera, werkt prima _O_
pi_115821648
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:54 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- :D
Ik zet meer de Bowie moves. :@
Ik zie mogelijkheden voor een briljant duet :@
pi_115821649
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom alleen praten?
waarom gelijk moeten neuken? :')
Ik heb perfecte avonden lol met leuke gesprekken en interessante mensen, kan een stuk leuker zijn dan dwangmatig zoveel mogelijk proberen te neuken. :')
pi_115821658
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Ik zie mogelijkheden voor een briljant duet :@
Ik geloof dat ik mee moet wanneer jij en fire gaan bazen. :@
Dancing in the streets. *O*
pi_115821686
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Zie hier het bewijs Murdera, werkt prima _O_
Ik wil je nu al helemaal aflikken en zo :@
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:59:11 #191
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115821736
Zowel mannen als vrouwen hebben in den beginne (!!!!) altijd de knapste, sterkste, lekkerste etc etc partner willen hebben. Dat dat niet voor iedereen is weggelegd zijn die waar het dus niet voor is weggelegd, hun "eisen" gaan bijstellen. Daarom is er ook altijd voor iemand een partner te vinden, het hangt er gewoon vanaf welke "eisen" er op dat moment voor je gelden.

En daarnaast... iemand met zelfvertrouwen... volgens mij heeft ook de persoon met het grootste zelfvertrouwen wel eens last van onzekerheid. Pokerface noemen ze zoiets ook wel.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:59:40 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_115821750
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:53 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Misschien maar wat ik bedoel te zeggen is dat mannen dingen anders zien dan vrouwen. Voor mannen is het niet altijd logisch om bv kledingkleuren goed op elkaar af te stemmen of een shirt waar een vlek in zit niet aan te doen of om die foute schoenen niet onder je nette broek aan te trekken. Voor vrouwen is dat de meest logische zaak van de wereld.

Net als vrouwen niet zien als beter dan zichzelf, veel mannen doen dat wél omdat ze het logisch vinden, omdat het ze aangeleerd is dat je voor vrouwen kadootjes koopt en een bloemetje geeft en je hoffelijk moet zijn terwijl veel vrouwen dat zien als een wanhoopsdaad om maar aandacht te krijgen en werkt vaak averechts.

Moet je je als man eens indenken dat een vrouw je constant smst, belt, kadootjes voor je koopt en elke seconde aandacht van je wil. Dat werkt toch juist afstotend? heeft die persoon geen eigen leven ofzo, heeft hij daarvoor mij nodig?

Dat soort kleine andere denkwijzen worden je in zijn boek aangeleerd :)

[..]

Helaas werken je hersens zo niet. Die bevestigen alleen maar graag de overtuiging die je al hebt dus een niet knappe man zal de nietknappe mannen met vriendin compleet negeren of domweg niet opnemen / wegmoffelen en zich alleen focussen op elke knappe man met vriendin zodat zijn overtuiging bevestigd wordt :) Dat is echt een zichzelf versterkend effect.
Hmm misschien ja. Bedoel heb onlangs beauty and the nerd gevolgd. En dan hoor je idd ook verhalen als dat ie nooit deo spoot of iets in die geest. En natuurlijk moet je er eerst op gewezen worden voordat je denkt "hmm owja zo kan het ook" .
En een boek helpt wss wel als je verder niemand echt om je heen hebt. Maar toch. Soms is het lastig te begrijpen

Ben het verder wel met je eens :)
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:59:51 #193
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_115821757
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Mickeys het volgende:
Zowel mannen als vrouwen hebben in den beginne (!!!!) altijd de knapste, sterkste, lekkerste etc etc partner willen hebben. Dat dat niet voor iedereen is weggelegd zijn die waar het dus niet voor is weggelegd, hun "eisen" gaan bijstellen. Daarom is er ook altijd voor iemand een partner te vinden, het hangt er gewoon vanaf welke "eisen" er op dat moment voor je gelden.

En daarnaast... iemand met zelfvertrouwen... volgens mij heeft ook de persoon met het grootste zelfvertrouwen wel eens last van onzekerheid. Pokerface noemen ze zoiets ook wel.
Je ziet het soms ook wel, dat mensen een uitgebreide eisenlijst hebben maar dan later een relatie krijg met iemand die er niet of nauwelijks op aansluit.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_115821768
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik geloof dat ik mee moet wanneer jij en fire gaan bazen. :@
Dancing in the streets. *O*
Of in Groningen of Firefly betaald mijn trein :') Mijn moneys zijn zeg maar een beetje op :')
pi_115821770
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Mickeys het volgende:

Dat wil ik helemaal niet :')
pi_115821787
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly betaald mijn trein
Nice. ^O^
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:01:08 #197
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_115821795
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:00 schreef Sneezeechu het volgende:

[..]

Dat wil ik helemaal niet :')
geloof je het zelf? Volgens mij heb je gewoon je eisen volledig laten vallen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_115821796
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Je ziet het soms ook wel, dat mensen een uitgebreide eisenlijst hebben maar dan later een relatie krijg met iemand die er niet of nauwelijks op aansluit.
Dat komt omdat vrouwen vaak erg slecht zijn om te bepalen wie ze zoeken als partner.
Ze maken wel een lijstje en denken dat dat belangrijk is. Maar uiteindelijk worden ze toch verliefd op het gedrag van de man en doet dat lijstje er niet meer toe.
pi_115821800
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:59 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Leuk karakter V
Goed figuur V
Goede kont V
Slank V
Uitstraling V
Leuk koppie V

Eisenlijst compleet
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:01:29 #200
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_115821811
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:55 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom alleen praten?
Waarom elke avond telkens meer met dames, als ik hem terug mag koppen?
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')