Hij heeft zijn probleem met dat ene optreden opgelost denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
De eerste 40 seconden zeggen genoeg. (daarnaast kan hij natuurlijk tof zingen)
Hoe zou zo'n stappenplan er uit moeten zien volgens jou?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder sociale contacten weet je toch dat je het beste van jezelf moet laten zien. En dat een smerig uiterlijk niet mee helpt? Daarvoor heb je geen vrienden nodig.
Dat het handig is als een steuntje in de rug en dat je dus wat meer een stappenplan hebt enzo. oke dat snap ik. Maar gewoon die basic punten, dat is simpele logica. Of je nu wereldvreemd bent of niet.
Maar je weet bijvoorbeeld niet wat een smerig uiterlijk is. Je bent gewend aan alles zoals het is. Je hebt nog niet eens door wat er mis is. Dat is nou net het hele probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zelfs zonder sociale contacten weet je toch dat je het beste van jezelf moet laten zien. En dat een smerig uiterlijk niet mee helpt? Daarvoor heb je geen vrienden nodig.
Klopt, maar dan een boekd die zegt "zorg dat je er verzorgd uitziet en mooie kleding aanhebt" dat zegt dan ook nog niets. Daarvoor heb je toch meningen van andere mensen voor nodig. Of dat je eens naar de tv kijkt of op straat.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je weet bijvoorbeeld niet wat een smerig uiterlijk is. Je bent gewend aan alles zoals het is. Je hebt nog niet eens door wat er mis is. Dat is nou net het hele probleem.
Maar dan krijg je dat gelul hier weer dat je je niet moet vormen aan de hand van de feedback van je vrienden, want dan ben je jezelf niet meerquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:46 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar je weet bijvoorbeeld niet wat een smerig uiterlijk is. Je bent gewend aan alles zoals het is. Je hebt nog niet eens door wat er mis is. Dat is nou net het hele probleem.
En dat kun je eigenlijk alleen maar oplossen door vrienden te maken en feedback van ze te krijgen.
Hoe tofquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:41 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Er moet een moment komen dat je moet gaan stoppen met dagenlang world of warcraft spelen...
De eerste 40 seconden zeggen genoeg. (daarnaast kan hij natuurlijk tof zingen)
bij wijze van...
Het is waarschijnlijk de angst om stappen te ondernemen, en in het veilige, vertrouwde omgevingkje te blijven zitten... En wat tangledup zegt, common knowledge hoeft niet altijd common te zijn als je je altijd daar voor afsluit.
Uiteraard, aan een boek heb je weinig als je het als een oplossing ziet voor het probleem.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar dan een boekd die zegt "zorg dat je er verzorgd uitziet en mooie kleding aanhebt" dat zegt dan ook nog niets. Daarvoor heb je toch meningen van andere mensen voor nodig. Of dat je eens naar de tv kijkt of op straat.
Dat eerste is gelul inderdaad. Vrienden kunnen jou juist enorm op weg helpen. Vraag bij voorkeur om de mening van vrouwen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:02 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar dan krijg je dat gelul hier weer dat je je niet moet vormen aan de hand van de feedback van je vrienden, want dan ben je jezelf niet meer![]()
Het probleem is gewoon dat niets een relatie garandeert. Ik heb bijvoorbeeld mezelf nu buiten mijn comfortzone geplaatst en wat blijkt? De meeste zijn bezet. Dus iets gaan doen buiten je comfortzone garandeert niets. Er verzorgd uitzien garandeert niets, etc. Het enige wat het allemaal doet is *misschien* je kansen vergroten dat je tussen nu en 80 jaar een relatie krijgt.
'Word jezelf' is een betere uitspraakquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:05 schreef Catch_me het volgende:
Dat is dus echt de meest domme tip ooit he, jezelf zijn. Sommige mensen zijn al 50 jaar "zichzelf" en regelen niks op die manier.
Daarom moet je ook veranderen als persoon als je meer succes wilt hebben met vrouwen. En dit kan tot het oneindige. Mensen denken niets meer te kunnen leren als ze de basis kennen, maar zijn eigenlijk nog maar beginneling soms.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:06 schreef Sneezeechu het volgende:
Wat dan al liegend door het leven om maar een vrouw te ritselen en dat ze er later achter komt dat jij niet zo bent?
Je gaat niet tot het oneindige succes hebben met vrouwen als je je een keer wil settelen. Je kan goed worden met vrouwen, maar het is niet alsof je heel je leven een prijs probeert te grijpen waar je telkens net niet goed genoeg voor ben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook veranderen als persoon als je meer succes wilt hebben met vrouwen. En dit kan tot het oneindige. Mensen denken niets meer te kunnen leren als ze de basis kennen, maar zijn eigenlijk nog maar beginneling soms.
Je kan echt wel binnen een paar minuten met elkaar zoenen hoorquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:33 schreef Tangledup het volgende:
Ik ben benieuwd of ook_gek met firefly3 mee zal gaan en wat daar uit zal komen.
Zelf ben ik geen held er in, ben ik geen enorm uitgaanstype en heb ik bovendien al een vriendin.. dus voor mij heeft het weinig zin om mee te gaan. Of ik zou er alleen maar staan met mijn drankje en toekijken wat jullie uitspoken
Het is gewoon dat wat firefly3 meestal schrijft hier, voor mij ver van de realiteit lijkt af te wijken als ik zo om mij heen kijk naar het gedrag van anderen. En ook de reacties van vrouwen meestal.
Iemand binnen een minuut strelen of zoenen zie ik echt niet gebeuren. Laat staan om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen
De realiteit die ik zie en dan heb ik het over de meer populaire gasten - voor mij is het niet weggelegd - is dat deze vaak contact maken met vrouwen. Met ze praten, flirten, drankje aanbieden, dansen en dat ze gaandeweg de avond kleffer met elkaar worden. En als het klikt, dan zoenen ze op den duur met elkaar en wisselen ze nummers uit.
Maar dit gebeurt niet binnen een paar minuten. Dat kost vaak toch wel een uurtje of 2 en de nodige dosis drank waardoor iedereen losser met elkaar omgaat en de vrouw in kwestie gedurende de avond echt in een bepaalde sfeer is gekomen dat ze die gast leuk of spannend is gaan vinden. En als er nummers zijn uitgewisseld, dan begint na het uitgaan het sms-en / whatsappen en komt er een vervolgdate (en dan kan er van alles gebeuren).
Het is vaak wel zo dat vrouwen zoenen tijdens het uitgaan als ze iemand leuk beginnen te vinden, maar daar gaat dus wel een leuke avond aan vooraf. En ja, er zijn ook vrouwen die uitgaan om te scoren en die zijn wat makkelijker, maar dat zie ik niet als de gemiddelde vrouw en die willen bovendien vaak zelf geen relatie. Dat zijn van die vrijheid blijheid typetjes die een vent gebruiken voor de seks omdat ze anders te lang droogstaan en verder niks van je willen.
Bovenstaande is gebaseerd op wat vrouwen die ik ken mij hebben verteld en wat ik heb zien gebeuren. Mijn zusje is in tegenstelling tot mij vrij sociaal en heeft een grote vriendenkring waar ik ook weleens mee omga. Dan ga ik naar een pokeravondje en dan hoor ik alle verhalen van die vrouwen.. bovendien ben ik ook regelmatig met ze uitgegaan toen ik nog jonger was.
Het lijkt me sterk dat de vrouwen die ik ken zo anders zijn dan wat er normaal gesproken rondloopt op deze aardkloot. En om die reden heb ik ook de nodige kritiek op firefly3
Geen idee, ik probeer niet om de 25 minuten een chick mee te nemen naar de wc maar ik gok zo dat dat ook mij niet zal lukkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 07:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, maar kan je dit aan de lopende band? Dus zeg maar om de 25 minuten een ander naar de wc meenemen? Wil wel iets doen wat meer consistent is zeg maar.
Ik heb zelf dat het op den duur saai word en dan ga ik hele domme dingen doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:26 schreef firefly3 het volgende:
Omdat vrouwen leuk zijn en het avontuur spannend??
Ja, saai he, knappe leuke vrouwen, dan maar liever met een biertje in een hoekje staanquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb zelf dat het op den duur saai word en dan ga ik hele domme dingen doen
Nou ja, ik ben weleens zo geweest dat ik tijdens het uitgaan een hele discussie over Linux kernels heb gehouden met een vriend van me en de rest van de avond de vrouwen links heb laten liggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, saai he, knappe leuke vrouwen, dan maar liever met een biertje in een hoekje staan
Ik schrijf het in 4 zinnen terwijl het een boek is van 150 pagina's, het is deels wel logica maar de details, de manier waarop, het veranderen van je denken etc wordt goed uitgelegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar heb je toch geen boek voor nodig die je dat verteld? Dat is toch pure logica?
PUA zien vrouwen juist helemaal niet als objecten die je kunt manipuleren maar ze doorgronden juist de denkwijze van vrouwen, waar ze voor vallen, waar ze naar kijken etc en passen zichzelf hierop aan. Dat heeft weinig met truukjes en manipulatie te maken met alles met een andere denkwijze als man. Bij sommige mannen komt dit vanzelf maar bij veel mannen niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:40 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En dan ben je dus vatbaar voor mensen die jou in de verkeerde richting sturen (PUA, vrouwen als objecten zien die je kunt manipuleren).
Ik bedoel dat je op den duur zoveel hebt dat het na een tijdje gaat vervelenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:29 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, saai he, knappe leuke vrouwen, dan maar liever met een biertje in een hoekje staan
Hoe kun je de vrouwen nu een avond links laten liggen, je moet ELKE avond consistent wangetjes strelen manquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:31 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben weleens zo geweest dat ik tijdens het uitgaan een hele discussie over Linux kernels heb gehouden met een vriend van me en de rest van de avond de vrouwen links heb laten liggen.
Ik vond die discussie veel interessanter![]()
Dus als je als man niet direct doorhebt dat vrouwen naar schoenen kijken en of de kleur van je riem wel past bij de kleur van je schoenen (quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat het handig is als een steuntje in de rug en dat je dus wat meer een stappenplan hebt enzo. oke dat snap ik. Maar gewoon die basic punten, dat is simpele logica. Of je nu wereldvreemd bent of niet.
Ook een tip die Neil strauss in zijn boek geeft als je bv schoenen uitzoekt. Pak 2 paar schoenen die je leuk lijken en vraag een willekeurige vrouw welk paar zij leuk vindt. Heb jij gelijk contact met een vrouw en je hebt een antwoord van een vrouw over welk paar schoenen zij leuk vindt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:10 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat eerste is gelul inderdaad. Vrienden kunnen jou juist enorm op weg helpen. Vraag bij voorkeur om de mening van vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |