Jammer dat de Lorelei er niet meer is... (in mijn tijd de meest geweldige discotheek in de stad)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Of in Groningen of Firefly betaald mijn treinMijn moneys zijn zeg maar een beetje op
Nicequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die dat gaat doen
Leuk karakter omvat alles?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leuk karakter V
Goed figuur V
Goede kont V
Slank V
Uitstraling V
Leuk koppie V
Eisenlijst compleet
Ik heb nooit eisen gehadquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
geloof je het zelf? Volgens mij heb je gewoon je eisen volledig laten vallen
Tuurlijk wel. En "eisen" stond tussen aanhalingstekens. Je hebt vast wel eens van die ene supermodel gedroomd en zoquote:
Nee nog nooitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:03 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. En "eisen" stond tussen aanhalingstekens. Je hebt vast wel eens van die ene supermodel gedroomd en zo
Leuk karakter als in persoonlijkheden moeten goed op elkaar aansluiten. Leuk koppie en goede kont zijn speciale punten waarop gelet dienen te worden nog meer dan het figuurquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk karakter omvat alles?
Maar je goede figuur omvat niet de kont/koppie en dergelijke?
Intelligentie is geen eis?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Leuk karakter V
Goed figuur V
Goede kont V
Slank V
Uitstraling V
Leuk koppie V
Eisenlijst compleet
Intelligentie vind ik bij karakter horenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Intelligentie is geen eis?
beest in bed is geen eis?
Zolang ze slimmer dan nederlands gemiddelde zijn, en niet begaafder zijn dan ik is er geen probleem, en dat is toch zelden, en in bed kunnen ze nog leren toch?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Intelligentie is geen eis?
beest in bed is geen eis?
Maak dat de kad wijsquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:06 schreef Cue_ het volgende:
Maargoed ook hier geld weer 'leuk' en 'knap zijn relatieve begrippen. Dus het zegt geen ene reet
Dat komt naar mijn idee ook omdat mensen elkaar niet goed in kunnen schatten. En ook als mensen elkaar net leren kennen ze conclusies trekken over die persoon, die ze dan eigenlijk nog helemaal niet goed kennen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen vaak erg slecht zijn om te bepalen wie ze zoeken als partner.
Ze maken wel een lijstje en denken dat dat belangrijk is. Maar uiteindelijk worden ze toch verliefd op het gedrag van de man en doet dat lijstje er niet meer toe.
Komt omdat je zoveel squat jongenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wanneer is die meet nou, ik zie door de bomen het bos niet meer
Hier gaat het hosselen trouwens wel redelijk zijn gangetje
de kad?quote:
De kookmeet moet nog gepland worden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Vinniiee het volgende:
Wanneer is die meet nou, ik zie door de bomen het bos niet meer
Hier gaat het hosselen trouwens wel redelijk zijn gangetje
Dat is hte andere topic toch? Of gaat dat samen met dezequote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef dyna18 het volgende:
De kookmeet moet nog gepland worden.
Ergens in oktober ofzo.
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vindenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de kad?
Natuurlijk is er een ideaalbeeld, dat heb je bij vrouwen ook. Maar de mannen die ik mooi vind, vindt mijn vriendin echt niet knap hoor. En andersom ook
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Komt omdat je zoveel squat jongen![]()
Dat wist ik, maar dit is een apart topic met een apart FB-groep.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De kookmeet moet nog gepland worden.
Ergens in oktober ofzo.
Oh ja... mijn fout, begin het door elkaar te halen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hte andere topic toch? Of gaat dat samen met deze
In elk geval 1 ding dat mannen en vrouwen gemeen hebben. Soms vind ik een vrouw onwijs knap en een collega of vriend zou zijn hond er nog niet overheen laten gaan en andersom ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de kad?
Natuurlijk is er een ideaalbeeld, dat heb je bij vrouwen ook. Maar de mannen die ik mooi vind, vindt mijn vriendin echt niet knap hoor. En andersom ook
Ik ken wel wat mensen die jou niet mooi vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vinden
Ja maar die mensen zijn psychisch niet helemaal in orde of houden gewoon niet van ontzettend gespierde mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen die jou niet mooi vinden.
Ik ken je niet dus kan geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vinden
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb helemaal geen ideaal beeld... Schijnbaar is dat erg of zo
Laat ze dan ook nog eens niet vallen op egotrippende narcistische mensen en dan vallen er toch al heel wat afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn psychisch niet helemaal in orde of houden gewoon niet van ontzettend gespierde mannen
Dit is wel waar trouwens, vrouwen knappen of op me af of juist niet. Heel veel grijs gebied is er nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laat ze dan ook nog eens niet vallen op egotrippende narcistische mensen en dan vallen er al heel wat af
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
In elk geval 1 ding dat mannen en vrouwen gemeen hebben. Soms vind ik een vrouw onwijs knap en een collega of vriend zou zijn hond er nog niet overheen laten gaan en andersom ook.
Terwijl als je ze klinisch gaat bekijken het gewoon knappe vrouwen zijn in beide gevallen. Waar je op valt is toch heel persoonlijk.
Daarom heb ik ook geleerd dat je je het niet persoonlijk moet aantrekken als je een keer afgewezen wordt . Een ander kan je wel weer helemaal geweldig vinden![]()
her loss
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:17 schreef Sneezeechu het volgende:
Wat trouwens wel zo is dat ik een voorliefde heb voor mensen met een autistische beperking en dat meen ik niet denigrerend of van kijk mij is leuk doen.
Minder gevoelens gok ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?
Lastig uit te leggen... Het trekt mij wel aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid inquote:
codependancy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar nou voor moeten schamen? Het is jouw gevoel, jouw mening. Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is mijn mening die voor jou van geen enkel belang mag zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Kijk dit vind ik knap![]()
[ afbeelding ]
Maar daar schaam ik me best voor
Dat kan ik me voorstellen eigenlijk. Ik weet niet wie het is, maar ze is een beetje jailbait met het beugeltje enzo. Ik zal zo even posten wat ik knap vind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja aangetrokken voelen tot dit soort types...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar nou voor moeten schamen? Het is jouw gevoel, jouw mening. Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is mijn mening die voor jou van geen enkel belang mag zijn.
Het is even een extreem voorbeeld van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen eigenlijk. Ik weet niet wie het is, maar ze is een beetje jailbait met het beugeltje enzo. Ik zal zo even posten wat ik knap vind.
Als ze inloopt/uitloopt er even naartoe om een praatje te maken? simpel zat lijkt me. Of als ze even aan de gewichten hangt ook genoeg mogelijkheid tot praatje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.
En wat vind je van haar in normale kledij ipv die zij in de serie aan heeft?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag of ze ook squatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.
Juist en dan knap ik volledig van haar afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat vind je van haar in normale kledij ipv die zij in de serie aan heeft?
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist en dan knap ik volledig van haar af
Hmm ja, ik ben nogal bang dat ik voor schut kom te staan, gezien het wel redelijk druk is meestalquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze inloopt/uitloopt er even naartoe om een praatje te maken? simpel zat lijkt me. Of als ze even aan de gewichten hangt ook genoeg mogelijkheid tot praatje.
Jij met je squatsquote:
Oke, dan versier ik haar welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja, ik ben nogal bang dat ik voor schut kom te staan, gezien het wel redelijk druk is meestal
[..]
Jij met je squats
Begin eens met haar te begroeten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Of dit...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:32 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Smaken verschillen
Gelukkig ...
Nee joh, dat moet je ff3 laten doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Oke, dan versier ik haar wel
Goed plan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Begin eens met haar te begroeten.
Gewoon hoi zeggen als je voorbij loopt en verder nog niks. Dan merk je snel genoeg hoe ze reageert.
Spotten kan, maar dat is nog "pussy-achtig" met die gewichten van mijquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Vraag of ze voor je kan spotten. Kan je direct een paar minuten met haar praten en merk je vanzelf of het klikt
Een beetje aaien over die wangen, en hups!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh, dat moet je ff3 laten doen
Dat is idd ook gewoon een simpel begin. Haar aankijken en hoi zeggen als je langsloopt. Dan heb je een begin. Doe je een paar keer en daarna kan je mooi gesprek beginnen . (ja niet paar x dezelfde dagquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:34 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Begin eens met haar te begroeten.
Gewoon hoi zeggen als je voorbij loopt en verder nog niks. Dan merk je snel genoeg hoe ze reageert.
Hmm, oke thanks. Scheelt al dat ze op dezelfde dagen en tijden traint. En nee, uiteraard niet 100x op dezelfde avondquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is idd ook gewoon een simpel begin. Haar aankijken en hoi zeggen als je langsloopt. Dan heb je een begin. Doe je een paar keer en daarna kan je mooi gesprek beginnen . (ja niet paar x dezelfde dag)
Zorg wel dat je flink hebt lopen curlen voordat je hoi zegt anders werkt het nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, oke thanks. Scheelt al dat ze op dezelfde dagen en tijden traint. En nee, uiteraard niet 100x op dezelfde avond.
Je weet wat mijn stats zijn?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg wel dat je flink hebt lopen curlen voordat je hoi zegt anders werkt het niet
hou eens opquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:39 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Zorg wel dat je flink hebt lopen curlen voordat je hoi zegt anders werkt het niet
Mijn excuses maar wat ik indirect aan deze beste man probeer mee te geven is dat humor en zelfspot vaak een makkelijke manier zijn om het eerste contact te leggen, ohh waarde Requote:
Dan doe ergens toch echt iets verkeerds.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja zo was ik ook laatst op een feest van iemand met redelijk wat vrouwen. Ze hebben met iedereen gepraat behalve mij, voor hun bestond ik gewoon niet
Geen contact (proberen) te leggen en proberen contact te leggen maar falen zit een verschil in héquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ach ja zo was ik ook laatst op een feest van iemand met redelijk wat vrouwen. Ze hebben met iedereen gepraat behalve mij, voor hun bestond ik gewoon niet
Maar probeer je dan zelf ook helemaal niet om actief aan een gesprek deel te nemen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ik herken dat wel. Het ligt er bij mij helemaal aan of de gesprekken interessant zijn of dat het dom gezever is over niks. Als het interessante gesprekken zijn dan meng ik me altijd wel en anders ga ik verveeld uit het raam staren ofzoquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:48 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dan doe ergens toch echt iets verkeerds.
Mijn ervaring is dat vrouwen pas met je gaan praten als je je zelf aan het gesprek hebt toegevoegd.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Ook mijn ervaring. Dan die ene keer maar wat minder over jezelf praten, dat kan de volgende keer ook nog. Eerst interesse opwekken bij de damesquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:51 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat vrouwen pas met je gaan praten als je je zelf aan het gesprek hebt toegevoegd.
Alleen maar er bij gaan zitten / staan is niet genoeg, je moet ook je mond opentrekken en meepraten.
Vooral vragen stellen (over dingen die zij interssant vind) schijnt goed te werken bij vrouwen.
Je moet daar per direct mee stoppen. Als je aandacht wilt krijgen dan moet je *zelf* in de spotlight gaan staan. Je moet zelf contact met ze leggen. Ze bellen niet bij je aan. Ze komen niet naast je zitten als je aan het gamen bent (of wat dan ook).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:47 schreef Catch_me het volgende:
Je bent tenminste bewust van het feit dat je een puberteit hebt gehad. Ik merk persoonlijk op geestelijk niveau geen verschil tussen toen en nu (geestelijk, dus niet studie, werk, woonsituatie, etc).quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zal wel meevallen want de puberteit heb ik echt ver achter mij gelaten
Geen idee wat jouw bouwjaar is, maar ik heb de leeftijd dat ik al tweemaal een puberteit heb doorstaan dus ja, herkenbaar en ben mij er dus ook bewust van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:05 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je bent tenminste bewust van het feit dat je een puberteit hebt gehad. Ik merk persoonlijk op geestelijk niveau geen verschil tussen toen en nu (geestelijk, dus niet studie, werk, woonsituatie, etc).
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:28 schreef Silenus het volgende:
Mensen die roepen dat alle vrouwen op datingsites dik en arrogant zijn, alle mannen zijn puisterige nerds, sowieso zijn alle vrouwen hoeren en alle mannen klootzakken…
Zo vermoeiend. Heel vaak, zo niet altijd, zijn dat mensen die issues hebben met zichzelf. Hun frustraties dat ze niemand kunnen hosselen botvieren ze op iedereen behalve henzelf. Je ziet het hierboven in dit topic al. Ik snap ook wel dat het vrij sneu klinkt om te zeggen ‘ik kan werkelijk niemand versieren’, en het is dan makkelijk om gewoon iedereen daarvan de schuld te geven behalve jezelf, maar het heeft geen zin. Iedereen doorziet het.
Een vrouw die verzucht dat alle mannen die ze tegenkomt klootzakken zijn, is eigenlijk altijd zelf een naieve doos waarbij nog net niet op het hoofd getatoeëerd staat: ‘maak misbruik van mij en mijn naïviteit’. Leuke normale vrouwen herkennen precies welke gast een onbetrouwbare klootzak is, welke kerel leuk is en welke vent een kansloze schreeuwlelijk is die zijn frustratie en onzekerheid over het internet tettert.
Tenminste, meisjes van 16 of 17 hebben dat nog niet helemaal in hun hoofd zitten, maar de meeste vrouwen van 25 toch echt wel. De rest die het nog niet ziet heeft gewoon niet goed opgelet in hun leven of is te dom om het te begrijpen.
Voor mannen geldt dit ook. De ideeën dat iedereen stom is, niemand is leuk genoeg, alle vrouwen zijn lelijk en dik komen voort uit een hopeloze misplaatste arrogantie. Er zijn honderdduizenden fantastisch leuke mooie vrouwen in Nederland, waarvan je als kerel echt in je handjes mag knijpen als je daar elke ochtend naast wakker wordt. En als al die vrouwen jou niet zien staan ligt dat niet aan die vrouwen, maar aan jezelf. Als jij als enige in het leger uit de pas marcheert, ben je echt niet stiekem de enige die IN de pas marcheert en de rest loopt fout. Zo werkt het niet. Kijk gewoon eens in de spiegel en vraag je af wat jij een leuke vrouw te bieden hebt. Als dat eigenlijk niet zo veel is, moet je je wel bedenken dat het dan ook niet zo vreemd is dat je juist bij die lelijke en stomme vrouwen uitkomt. Uiteindelijk krijg je de vrouw (of man) die je verdient.
Dus stop met dat eeuwige gejank over het andere geslacht, doodvermoeiend is het. Als iedereen harder fietst dan jij, moet je niet boos zijn op die mensen, maar zelf maar wat harder gaan fietsen. En als je er niets aan doet, blijf je op een uurtje achterstand doorkabbelen tussen al die andere sukkels die alleen maar klagen en niet door willen trappen.
~the end~
Over de wang strelen denk ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Catch_me het volgende:
Goede tips maar wat doe je er aan als je oprecht niet geïnteresseerd ben in wat de vrouw te vertellen heeft?
Patience my friend.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:28 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik vertelde gister over een meisje, vandaag dacht ik dat als nu contact stopt het ECHT niks word, dus ik plaats doodleuk een simpele ' hallo ' op haar fb, en niks erop terug.
dat word dus niks.
Als je echt in het moment leeft, dan denk je niet meer in het verleden of toekomst, en als je zo'n schoonheid voor je ziet is het alleen maar natuurlijk als je er wat mee doet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:01 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom elke avond telkens meer met dames, als ik hem terug mag koppen?
Niet aan je toekomst denken is gewoon domquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je echt in het moment leeft, dan denk je niet meer in het verleden of toekomst, en als je zo'n schoonheid voor je ziet is het alleen maar natuurlijk als je er wat mee doet.
Volgens mij ben je zelf een beetje dom als je aan je toekomst gaat denken als je voor een knappe vrouw staatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet aan je toekomst denken is gewoon dom
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Jij zegt dat je in het moment leeft ik dacht even dat voor je hele leven goldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zelf een beetje dom als je aan je toekomst gaat denken als je voor een knappe vrouw staat
wat dan? zo begin je een gesprek.. ik heb ook hallo in de chat gezegt gister maar die is nog niet geleden maar ze is wel actief op fb.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Patience my friend.
En vind alleen Hallo plaatsen nu ook niet heel erg sterk.
Gelukkig niet iddquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:29 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Jij zegt dat je in het moment leeft ik dacht even dat voor je hele leven gold
Gewoon alleen hallo zou ik zelf in ieder geval niet doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
wat dan? zo begin je een gesprek.. ik heb ook hallo in de chat gezegt gister maar die is nog niet geleden maar ze is wel actief op fb.
ik ben hopeloos. -.-
Ehm.. zij heeft gereageerd en nu moet de volgende actie ook bij haar vandaan komen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
grapje. ze heeft gereageerd. nu afwachten en kijken wat ze zelf doet ..
Misschien is het voor jou handig om wel alles op te volgen wat Firefly zegt, dat zal betere resultaten halen dan ditquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zie de grap niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 20:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik bedoel afwachten met hoe ze reageert. als ze kortaf reageerd weet ik genoeg. reageert ze open en toont ze intresse kan het idd nog wat worden. en tot nu toe is het laatste..quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 21:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie de grap niet.
Maar waarom zo afwachten?
Als het gesprek niet interessant is dan probeer je het onderwerp te verplaatsen, bij vrouwen echt niet moeilijk (mannen praten veel meer alleen over 1 onderwerp). Probeer iets te vinden waar je zelf ook interesse in hebt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:20 schreef Catch_me het volgende:
Goede tips maar wat doe je er aan als je oprecht niet geïnteresseerd ben in wat de vrouw te vertellen heeft?
Nee hoor, zoals eerder aangegeven heb ik en anderen daar niet altijd behoeft aan op die manier. Je zou jezelf te veel beperken door alleen maar op dames gericht te zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je echt in het moment leeft, dan denk je niet meer in het verleden of toekomst, en als je zo'n schoonheid voor je ziet is het alleen maar natuurlijk als je er wat mee doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |