In elk geval 1 ding dat mannen en vrouwen gemeen hebben. Soms vind ik een vrouw onwijs knap en een collega of vriend zou zijn hond er nog niet overheen laten gaan en andersom ook.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
de kad?
Natuurlijk is er een ideaalbeeld, dat heb je bij vrouwen ook. Maar de mannen die ik mooi vind, vindt mijn vriendin echt niet knap hoor. En andersom ook
Ik ken wel wat mensen die jou niet mooi vinden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vinden
Ja maar die mensen zijn psychisch niet helemaal in orde of houden gewoon niet van ontzettend gespierde mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen die jou niet mooi vinden.
Ik ken je niet dus kan geen oordeel vellenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ken weinig mensen die mij niet mooi vinden
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Sneezeechu het volgende:
Ik heb helemaal geen ideaal beeld... Schijnbaar is dat erg of zo
Laat ze dan ook nog eens niet vallen op egotrippende narcistische mensen en dan vallen er toch al heel wat afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja maar die mensen zijn psychisch niet helemaal in orde of houden gewoon niet van ontzettend gespierde mannen
Dit is wel waar trouwens, vrouwen knappen of op me af of juist niet. Heel veel grijs gebied is er nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:14 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laat ze dan ook nog eens niet vallen op egotrippende narcistische mensen en dan vallen er al heel wat af
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:11 schreef Metro2005 het volgende:
In elk geval 1 ding dat mannen en vrouwen gemeen hebben. Soms vind ik een vrouw onwijs knap en een collega of vriend zou zijn hond er nog niet overheen laten gaan en andersom ook.
Terwijl als je ze klinisch gaat bekijken het gewoon knappe vrouwen zijn in beide gevallen. Waar je op valt is toch heel persoonlijk.
Daarom heb ik ook geleerd dat je je het niet persoonlijk moet aantrekken als je een keer afgewezen wordt . Een ander kan je wel weer helemaal geweldig vinden![]()
her loss
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:17 schreef Sneezeechu het volgende:
Wat trouwens wel zo is dat ik een voorliefde heb voor mensen met een autistische beperking en dat meen ik niet denigrerend of van kijk mij is leuk doen.
Minder gevoelens gok ikquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Hoezo dat? Wat vind je daar aantrekkelijk aan?
Lastig uit te leggen... Het trekt mij wel aan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Zit wel een kern van waarheid inquote:
codependancy?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:18 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar nou voor moeten schamen? Het is jouw gevoel, jouw mening. Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is mijn mening die voor jou van geen enkel belang mag zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
Kijk dit vind ik knap![]()
[ afbeelding ]
Maar daar schaam ik me best voor
Dat kan ik me voorstellen eigenlijk. Ik weet niet wie het is, maar ze is een beetje jailbait met het beugeltje enzo. Ik zal zo even posten wat ik knap vind.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja aangetrokken voelen tot dit soort types...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom zou je je daar nou voor moeten schamen? Het is jouw gevoel, jouw mening. Ik vind het persoonlijk niets, maar dat is mijn mening die voor jou van geen enkel belang mag zijn.
Het is even een extreem voorbeeld van.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:25 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen eigenlijk. Ik weet niet wie het is, maar ze is een beetje jailbait met het beugeltje enzo. Ik zal zo even posten wat ik knap vind.
Als ze inloopt/uitloopt er even naartoe om een praatje te maken? simpel zat lijkt me. Of als ze even aan de gewichten hangt ook genoeg mogelijkheid tot praatje.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.
En wat vind je van haar in normale kledij ipv die zij in de serie aan heeft?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag of ze ook squatquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Ik verhuis wel hierheen.
Iemand tips om een leuke dame aan te spreken in een volle sportschool? Ze traint op dezelfde dagen als ik, doet veel cardio (voornamelijk hardlopen). Handigst/leukst is natuurlijk om mee te hardlopen, maar dat kan ik niet vanwege een blessure.
Juist en dan knap ik volledig van haar afquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:28 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
En wat vind je van haar in normale kledij ipv die zij in de serie aan heeft?
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:30 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Juist en dan knap ik volledig van haar af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |