Vrouwen jonguh. Kippen, ik zweer het. Véééééééééél beterquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
ik snap het niet. ik was laatst bij een vriend en die zei dat ie me wilde koppelen aan een meisje maar hij had geen actie ondernomen. gister reageerde ik op iemands status op FB en dat meisje reageerde op mij. na 10 minutn op elkaar reageren had ik haar toegevoegd en ze accepteerde. even later kreeg ik bericht met ' ik kan niet slapen ' ... mja. en vandaag reageerde ze op mijn status. ook heel open en niet kortaf.. maar ik verwacht er niks van. gewoon toeval.
Doe meteen dan een schaapquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen jonguh. Kippen, ik zweer het. Véééééééééél beter
Vrouwen beleven dingen heel anders dan mannen. Soms denk je dat het wel snor zit en pakt het heel anders uit of juist als je er niet meer op rekent komt het ineens toch naar je toe.quote:
Ach. Wie niet waagt blijft maagd. Niet geschoten is zeker niet zwanger. Wie bang is voor water loopt zeker niet in de rode zee.quote:
zou dat nou echt voor een ommekeer zorgen? Moet je het nog wel durven..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ach. Wie niet waagt blijft maagd. Niet geschoten is zeker niet zwanger. Wie bang is voor water loopt zeker niet in de rode zee.
Kortom: gewoon er voor gaan en je ziet wel wat er van komt
Mwah. Als je de juiste persoon treft gaat dat vrij vanzelf is mijn ervaringquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zou dat nou echt voor een ommekeer zorgen? Moet je het nog wel durven..
Bullshit and you know it. Je wil haar, en niet als platonische vrienden welteverstaan. En als het daar dan toch op uitdraait dan is dat gewoon kut.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:18 schreef Vlaggenroof het volgende:
ja ik weet het. ik ben ook mezelf en zal ook nooit anders doen dan dat ik ben, maar het is zo toevallig dat er voor de grap word gezegt en ik nu wel contact met haar heb. 1 + 1 enzo. maar zoals ik al zei, ik verwacht niks. vrienden is ook prima!
In het nieuws, die jongen gebruikte dat inderdaad om vrouwen zijn bed in te krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Is er niet ook zo'n boek geschreven waar laatst zo'n commotie over was over couch crashen of zo. dat studenten vrouwen hun bed/bank in weten te krijgen...
Andersom is ook hell..quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit and you know it. Je wil haar, en niet als platonische vrienden welteverstaan. En als het daar dan toch op uitdraait dan is dat gewoon kut.
Niks mis met vrouwelijke vrienden hoor, maar wel als je eigenlijk meer van haar wil dan dat
Ben wel benieuwd naar dat boek... lol Eens kijken wat voor tactieken de mannen zouden kunnen gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In het nieuws, die jongen gebruikte dat inderdaad om vrouwen zijn bed in te krijgen
oeh heb je hier een titel van?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:19 schreef Mickeys het volgende:
Is er niet ook zo'n boek geschreven waar laatst zo'n commotie over was over couch crashen of zo. dat studenten vrouwen hun bed/bank in weten te krijgen...
Ik niet.... zou ik dus ook wel willen wetenquote:
http://vandaagvrouwenversieren.nl/neil-strauss/quote:
ow ja... eens kijken of ik die online kan scoren of goedkoop op de kop kan tikkenquote:
Is die niet in het Nederlands?quote:
Tnx. Zat overigens even op die allereerste link van je te klikken. Wat ik daar dan lees vraag ik mij af of dat dan voornamelijk bij bloedmooie domme vrouwen zou zijn. Ik zou dat gladjakker toneelstukjes vinden en zou daar dus niet voor vallen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/het-spel/1001004002616520/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |