Je wilt ook een versiermachine worden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef Lot88 het volgende:
ik ga t boek morgen ochtend denk ik bestellen
Eerlijk gezegd zou ik het niet doen. Ik heb het ooit cadeau gehad, maar ik kwam het eerste hoofdstuk al niet doorgebaggerd. En niet omdat het nou slecht geschreven was, maar omdat het inderdaad vooral gladjakkerpraatjes waren, erop gericht om met een bepaalde methode maar zoveel mogelijk mensen van het andere geslacht te krijgen. En dat was niet wat ik zocht.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:38 schreef Lot88 het volgende:
ik ga t boek morgen ochtend denk ik bestellen
nee imuum wordenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je wilt ook een versiermachine worden?
Ik dus nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik snapte je![]()
Over zon peacock is trouwens een aflevering van criminal minds
maar haar willen is wel wat groots gezegt. ken haar een dag. nog niet irl gezien. en misschien is ze na vandaag wel stil.. maar moet het wel goed spelen andersmkom ik inderdaad in de friendzone, terwijl er misschien meer is.. dus iemand tips?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Bullshit and you know it. Je wil haar, en niet als platonische vrienden welteverstaan. En als het daar dan toch op uitdraait dan is dat gewoon kut.
Niks mis met vrouwelijke vrienden hoor, maar wel als je eigenlijk meer van haar wil dan dat
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfs als alle hoop na teleurstelling op teleurstelling is vervlogen bestaat de kans dat het dan toch een keer raak is
Goed, dat heb ik dus wel ondervonden, maar waarom kon ik dat niet vasthouden? Hoe houdt zoiets in vredesnaam precies zo snel weer op als dat het ontstaan is?quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Zelfs als alle hoop na teleurstelling op teleurstelling is vervlogen bestaat de kans dat het dan toch een keer raak is
Ik heb geen idee.. Je hebt het tegen degene die 'langere' relaties heeft gehad van 5 en 3 jaar.. En steeds op hetzelfde punt eindigt.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:00 schreef Capstan het volgende:
[..]
Goed, dat heb ik dus wel ondervonden, maar waarom kon ik dat niet vasthouden? Hoe houdt zoiets in vredesnaam precies zo snel weer op als dat het ontstaan is?
jij hebt t geschreven toch?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het niet
Welk punt dan?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.. Je hebt het tegen degene die 'langere' relaties heeft gehad van 5 en 3 jaar.. En steeds op hetzelfde punt eindigt.
Dat dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:58 schreef Cassandra87 het volgende:
Om de vijand te kunnen verslaan zul je je moeten verdiepen in zijn strategienquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:01 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht dat jullie zo anti-pua waren, the game is het meest pua en truukjes gedoe wat er bestaat. Zelfs ik lees het niet
Voor mij liever natural game. Gezond leven, grotendeels zonder alcohol uit en routines zoveel mogelijk uit het raam.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Om de vijand te kunnen verslaan zul je je moeten verdiepen in zijn strategien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door firefly3 op 20-08-2012 22:24:16 ]Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
singlequote:Op maandag 20 augustus 2012 22:03 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Welk punt dan?
Kijk ik weet zelf verdomde goed waar mijn probleem ligt als het om daten gaat dat is ook gelijk het grootste punt van mij.
Thanks voor het aanbod. Lijkt me inderdaad leuk om eens te gaan stappen. En gewoon voor de fun, niemand hoeft zich te bewijzen of wat dan ook. Gewoon een leuke tijd hebben.quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:18 schreef firefly3 het volgende:
Mijn voorkeur voor mensen die mee kunnen (als ze mee willen) is dyna18 en drommeldaris
Nou dat is voor sommigen onder ons anders best lastig (vooral in dit topic).quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel aan een vrouw kan komen mits je niet enkel voor topmodelen gaat
Goed bezig Capstan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:58 schreef Capstan het volgende:
Aangezien deze topicreeks (en de voorgangers en spinoffs ervan) toch wel een flink deel van mijn postgeschiedenis vormen, leek het me niet verkeerd om ook hier eens aan te geven hoe mijn situatie nu is. Ik neem dit voor een deel over uit een ander topic waarin ik gepost heb, want dat is net zo makkelijk
Sommigen zullen wel meegekregen hebben dat de topictitel sinds een tijdje niet meer helemaal op mij van toepassing is, omdat er voor mij ook eventjes iets moois opbloeide. Het was een mooie (en, eerlijk is eerlijk, veel te korte) tijd samen, waarvan ik dus zeker dingen heb geleerd, maar waar we uiteindelijk samen een punt achter hebben gezet. Al begin ik in mijn geval steeds meer en meer te beseffen dat dat niet zozeer een gezamenlijke punt was, maar meer eentje die ik eenzijdig opgelegd heb gekregen
Maar goed, daar kan ik nu toch niets meer aan veranderen en als de wil bij één van beiden ontbreekt, dan moet je dat ook maar niet willen, hoe moeilijk dat op dat moment (en achteraf ook nog wel eens) ook is. Daarom probeer ik die hele ervaring maar mee te nemen en hem toe te passen op de toekomst.
Het heeft mij in zoverre ook veranderd dat ik soms best tegenstrijdige gedachtes heb over wat ik op dit moment eigenlijk wil en hoe zich dat bij mij manifesteert is ook niet helemaal zoals ik het soms graag zou hebben, maar dat is weer iets dat niet zo bij dit topic past
In ieder geval kan ik er niet omheen dat het mij veranderd heeft, al is niet alles even zichtbaar. Maar het zou ook wat zijn als het dat niet gedaan had
Yup en ook de Mentalist heeft er een aflevering over (geen goede aflevering helaas).quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik snapte je![]()
Over zon peacock is trouwens een aflevering van criminal minds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |