In het programma College Tour zei hij 'She kissed him and he moved a bit'.... Ik vond Mabel wel heel erg lacherig gedurende het interview, eigenlijk, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 22 september 2012 00:08 schreef Poeke het volgende:
Ik heb het fragment niet gezien maar zoals ik het begrijp blaast de Telegraaf het mega op?
http://www.telegraaf.nl/b(...)_opende_ogen___.html (zit mobiel dus kan niet quoten)
Er is geen hoop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat het wel prettig is voor Mabel dat er wat hoop is.
Dat lijkt mij ook. Zul je zien dat ie dadelijk rottige Rutger aan de deur krijgt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus het lijkt meer alsof Tutu het een beetje opblaast dan de Telegraaf
Ten eerste is het jouw (of mijn) keuze niet, ten tweede is dat in Engeland geen optie, en dat wisten heel goed voor ze hem daarheen lieten brengen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Steeds meer krijg ik het idee dat het gewoon moet worden beëindigd. De kans dat hij ooit weer IETS zelfstandig kan is bizar klein, waarom zou je zo iemand in leven laten?
Misschien kom ik zo erg bot/bruut over, maar ik bedoel het puur rationeel.
Het blijft toch iets voor de familie. En in UK staan ze daar toch wat anders in dan hier in NL.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Steeds meer krijg ik het idee dat het gewoon moet worden beëindigd. De kans dat hij ooit weer IETS zelfstandig kan is bizar klein, waarom zou je zo iemand in leven laten?
Mag iemand toch zelf wel bepalen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hawkings is niet hersendood natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mag iemand toch zelf wel bepalen?
Hoewel dat nu ietswat gecompliceerd ligt heeft iedereen recht op leven. Anders meneer Hawking even aanspreken op zijn mobiliteit
Stel, Mabel besluit dat de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken moet worden, wat niet kan in Engeland... Kan, mag, is het mogelijk om prins Friso naar Nederland te vervoeren en het vonnis hier te vellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten eerste is het jouw (of mijn) keuze niet, ten tweede is dat in Engeland geen optie, en dat wisten heel goed voor ze hem daarheen lieten brengen.
Maar als die wens er uberhaupt was, zouden ze hem toch wel direct naar Nederland vervoerd hebben? Ik denk dat we kunnen constateren dat de familie dat gewoon niet wil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel, Mabel besluit dat de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken moet worden, wat niet kan in Engeland... Kan, mag, is het mogelijk om prins Friso naar Nederland te vervoeren en het vonnis hier te vellen?
Uiteraard niet, prins Friso ook niet. Hoewel inderdaad beide niet vergelijkbaar zijn, hebben we wel een oordeel over iets wat onbekend is. Wie zijn wij om te oordelen dat in het hypothetische geval prins Friso toch bij bewust zijn komt maar zijn eigen kont niet kan afvegen of de rekensom 2x3 niet kan uitrekenen, hij dus niet wil leven of deze kans niet moet kunnen krijgen? Is dat wel humaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hawkings is niet hersendood natuurlijk
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard niet, prins Friso ook niet.
1 maart jongstleden, laatste nieuws over prins Friso, waar de rijksvoorlichtingsdienst het heeft over een revalidatieprocesquote:
Nou, Mabel had t gister dat ie reageerde bij een kus = nog steeds coma/hersendoodquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
1 maart jongstleden, laatste nieuws over prins Friso, waar de rijksvoorlichtingsdienst het heeft over een revalidatieproces
beslissen over dood of leven is toch nooit rationeel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
misschien in sommige gevallen wel, bijv. in het geval van seppuku of het gooien van atoombommen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef Re het volgende:
[..]
beslissen over dood of leven is toch nooit rationeel?
Hij verkeert in een vegetatieve staat, dat is iets anders dan hersendood (dan reageerde hij niet op een kus, opent hij zijn ogen niet, kan hij niet zelfstandig ademhalen, etc., dan is hij gewoon dood).quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, Mabel had t gister dat ie reageerde bij een kus = nog steeds coma/hersendood
Mwa, het is niet heel ondenkbaar bij een vegetatieve staat dat hij reflexen heeft en lijkt te reageren. Kans op enig echt herstel is echter wel zo goed als nihil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef 1299 het volgende:
Ik heb het ook op TV gezien, maar ik geloof er geen fuck van. Was gewoon een verzonnen feel good moment.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, het is niet heel ondenkbaar bij een vegetatieve staat dat hij reflexen heeft en lijkt te reageren. Kans op enig echt herstel is echter wel zo goed als nihil.
Zou het goed kunnen zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, het is niet heel ondenkbaar bij een vegetatieve staat dat hij reflexen heeft en lijkt te reageren. Kans op enig echt herstel is echter wel zo goed als nihil.
Velen hebben die gedachte ook bij het lezen van jouw postsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef Pikkebaas het volgende:
Zonde van de organen. Hadden veel mensen mee geholpen kunnen worden !
Klopt, maar ik ben dan ook niet hersendood (nee, laat dat inkoppertje maar liggen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Velen hebben die gedachte ook bij het lezen van jouw posts
Ja kut voor die vriend, risico neem je zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat er is gebeurd is al erg genoeg voor die vriend en dan ook een half jaar in onzekerheid zitten of je misschien vervolgd gaat worden
Oh sorry je had het al gepost, een linkje gemistquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Pugg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-lawinedrama.dhtml
Dat is niet de casus. Moosbrugger heeft een verantwoordelijkheid als lid van het bergreddingsteam, hij weet meer van de potentiële gevaren dan een ervaren skiër (en hij had toch ook een internationale skileraar diploma?). Daarom dat de kans tamelijk aanwezig was dat hij veroordeeld zou worden, hij zou niet de eerste zijn in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut voor die vriend, risico neem je zelf
En niet de laatste, Die hele familie komt daar al honderd jaar. Een beetje verantwoordelijkheid is op zijn plaats.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is niet de casus. Moosbrugger heeft een verantwoordelijkheid als lid van het bergreddingsteam, hij weet meer van de potentiële gevaren dan een ervaren skiër (en hij had toch ook een internationale skileraar diploma?). Daarom dat de kans tamelijk aanwezig was dat hij veroordeeld zou worden, hij zou niet de eerste zijn in Oostenrijk.
quote:Tv-zender meldt overlijden Friso
` Tv-zender National Geographic heeft
vanochtend de koninklijke familie
gecondoleerd met het overlijden van
Prins Friso.Op de zender was even een
zwart beeld te zien.Daarna stond er:
"National Geographic Channel betuigt
zijn medeleven met de koninklijke
familie en de Nederlandse bevolking met
het overlijden van zijne hoogheid Prins
Friso."
De Rijksvoorlichtingsdienst kan het
overlijden van Friso niet bevestigen.
De RVD zegt tegen de NOS:"Zoals eerder
gemeld zullen wij bij significante
veranderingen in de gezondheidstoestand
van de Prins mededelingen doen."
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje...
Als het een fout van National Geographic was, dan zouden ze er toch als de kippen bij zijn om de fout toe te geven?
Ook dát zouden ze zsm berichten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....
quote:National Geographic meldt dood prins Friso
AMSTERDAM - Televisiezender National Geographic heeft zondagochtend een bericht getoond dat prins Friso overleden zou zijn.
Het bericht is niet bevestigd door de Rijksvoorlichtingsdienst, zo meldt de NOS.
Volgens RTL gaat het om een fout. Koninklijk Huis-verslaggever Antoin Peters heeft laten weten dat de prins niet overleden is.
National Geographic toonde iets na 08.00 kort een zwart scherm met een boodschap waarin de Koninklijke familie werd gecondoleerd met de dood van Friso.
© NU.nl
^^ Dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....
Is toch nog niet bekend of het een fout is?quote:
Nee, maar denk dat het wel zo is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is toch nog niet bekend of het een fout is?
Maar op de site van het KH wordt het ook niet ontkend, dus in die zin... Als ik het me goed herinner is dit in het verleden ook een paar keer gebeurd.... Soms ging het om een technische storing, maar soms ook om gezondheidsproblemen die toch goed 'afliepen'...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, maar denk dat het wel zo is.
Anders zou het wel bevestigd zijn door de RVD of op de site van het Koninklijk Huis.
Ja, met Juliana ook eens. Of was het Bernard?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar op de site van het KH wordt het ook niet ontkend, dus in die zin... Als ik het me goed herinner is dit in het verleden ook een paar keer gebeurd.... Soms ging het om een technische storing, maar soms ook om gezondheidsproblemen die toch goed 'afliepen'...
Nou, niets.... De RVD schijnt dit wel ontkend te hebben, las ik net in het andere topic. Maar dan zou ik het ook op de site zetten om duidelijkheid te scheppen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, met Juliana ook eens. Of was het Bernard?
KH ontkent niets op basis van geruchten. Da's hun policy. Anders kunnen ze wel aan de gang blijven
't Zou wel meteen alle twijfel de wereld uithelpen idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, niets.... De RVD schijnt dit wel ontkend te hebben, las ik net in het andere topic. Maar dan zou ik het ook op de site zetten om duidelijkheid te scheppen.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Zou wel meteen alle twijfel de wereld uithelpen idd.
Gelukkig doen ze 't wel op teletekstquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Media rollen over elkaar heen om maar de eerste te zijn... Daarbij nemen ze totaal niet de moeite om het nog eens terug te lezen. Denk aan dingen als "first man on the man died"...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik het me goed herinner is dit in het verleden ook een paar keer gebeurd.... Soms ging het om een technische storing, maar soms ook om gezondheidsproblemen die toch goed 'afliepen'...
Daar is even een voorlichter uit zijn bed getrokken.quote:Update 10:30u:
National Geographic heeft inmiddels tegenover NOS verklaard dat het uitzenden van het condoleancebericht op tv een 'vreselijke fout' was, en dat ze het 'ten zeerste beteuren'.
Inderdaad. Het lijkt mij dat de koningin een bericht als dit zelf bekend wil maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:45 schreef Louvre het volgende:
Lijkt me dat je zulke berichten eerst even goed controleert voor je het zo op tv gooit. Erg slordige fout.
Tenzij hij idd overleden is en ze dat nog even strikt geheim hadden willen houden. Goed voer voor de complottheorieen. :-P
Lijkt me ook aan haar om het te melden ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt mij dat de koningin een bericht als dit zelf bekend wil maken.
Stel dat een verpleegster gelekt heeft.......wat doe je dan als RVD? Ontkennen.
Maar goed, mocht het toch waar zijn, dan komt het vast vanavond om 20.00 uur, op tv.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat het dan eerder een gevalletje van "het bericht staat vast klaar voor als het gebeurt" is. Net zoals veel kranten een necrologie van oude beroemdheden en Lindsay Lohan hebben klaarliggen.
Want jij hebt er enorm veel last van dat hij leeft?quote:
Ja het beïnvloed mijn hele levenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij hebt er enorm veel last van dat hij leeft?
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:35 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Ja het beïnvloed mijn hele leven![]()
![]()
Tja, waarom is dat raar om te zeggen? Alsof er uberhaupt nog een kans is dat het nog wat wordt met hem, dan is het maar beter dat er nu eens een eind aan komt. Dan kan iedereen weer verder. Vooral zn hele gezin.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef Samson het volgende:
Zal me niets verbazen als ie al gewoon dood is en ze het nog niet naar buiten willen brengen ivm alle media aandacht. Dus het lijkt me dat het best wel kan kloppen. De rijksvoorlichingdienst zn eerste reactie op alles is standaard ontkennen. Dat is niets nieuws.
Precies. Zo'n "fout" maak je niet zomaar, lik me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat er toch iets aan de hand is. het is niet alsof ze het 'uit het niets' berichten. De RVD zoekt wss nog een goede manier om het te berichten, maar het zal niet lang meer duren
Nou ja, het is ook niet 'zo maar'. Prins Friso is iemand die inderdaad binnenkort kan komen te overlijden. Een grotere kans dan menig ander bekende Nederlander en dus hebben tv-zenders dit soort beelden (en documentaires) gewoon al klaar liggen. Iemand heeft het misschien willen testen en besefte niet dat wat hij deed werd uitgezonden. Zo iets denk ik dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Precies. Zo'n "fout" maak je niet zomaar, lik me.
En hoe zou NGC dat moeten weten dan? Die horen het voor er iets gepubliceerd wordt? Denk het niet..quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat er toch iets aan de hand is. het is niet alsof ze het 'uit het niets' berichten. De RVD zoekt wss nog een goede manier om het te berichten, maar het zal niet lang meer duren
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe zou NGC dat moeten weten dan? Die horen het voor er iets gepubliceerd wordt? Denk het niet..
Discovery Channel ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?
Als dat zo was geweest dan gingen ze het nu niet massaal zitten ontkennen....quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |