Er is geen hoop.quote:Op zaterdag 22 september 2012 02:09 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk dat het wel prettig is voor Mabel dat er wat hoop is.
Dat lijkt mij ook. Zul je zien dat ie dadelijk rottige Rutger aan de deur krijgt.quote:Op zaterdag 22 september 2012 01:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Dus het lijkt meer alsof Tutu het een beetje opblaast dan de Telegraaf
Ten eerste is het jouw (of mijn) keuze niet, ten tweede is dat in Engeland geen optie, en dat wisten heel goed voor ze hem daarheen lieten brengen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Steeds meer krijg ik het idee dat het gewoon moet worden beëindigd. De kans dat hij ooit weer IETS zelfstandig kan is bizar klein, waarom zou je zo iemand in leven laten?
Misschien kom ik zo erg bot/bruut over, maar ik bedoel het puur rationeel.
Het blijft toch iets voor de familie. En in UK staan ze daar toch wat anders in dan hier in NL.quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Steeds meer krijg ik het idee dat het gewoon moet worden beëindigd. De kans dat hij ooit weer IETS zelfstandig kan is bizar klein, waarom zou je zo iemand in leven laten?
Mag iemand toch zelf wel bepalen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hawkings is niet hersendood natuurlijkquote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Mag iemand toch zelf wel bepalen?
Hoewel dat nu ietswat gecompliceerd ligt heeft iedereen recht op leven. Anders meneer Hawking even aanspreken op zijn mobiliteit
Stel, Mabel besluit dat de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken moet worden, wat niet kan in Engeland... Kan, mag, is het mogelijk om prins Friso naar Nederland te vervoeren en het vonnis hier te vellen?quote:Op zaterdag 22 september 2012 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ten eerste is het jouw (of mijn) keuze niet, ten tweede is dat in Engeland geen optie, en dat wisten heel goed voor ze hem daarheen lieten brengen.
Maar als die wens er uberhaupt was, zouden ze hem toch wel direct naar Nederland vervoerd hebben? Ik denk dat we kunnen constateren dat de familie dat gewoon niet wil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Stel, Mabel besluit dat de spreekwoordelijke stekker eruit getrokken moet worden, wat niet kan in Engeland... Kan, mag, is het mogelijk om prins Friso naar Nederland te vervoeren en het vonnis hier te vellen?
Uiteraard niet, prins Friso ook niet. Hoewel inderdaad beide niet vergelijkbaar zijn, hebben we wel een oordeel over iets wat onbekend is. Wie zijn wij om te oordelen dat in het hypothetische geval prins Friso toch bij bewust zijn komt maar zijn eigen kont niet kan afvegen of de rekensom 2x3 niet kan uitrekenen, hij dus niet wil leven of deze kans niet moet kunnen krijgen? Is dat wel humaan?quote:Op zaterdag 22 september 2012 12:59 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hawkings is niet hersendood natuurlijk
Bron?quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:04 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Uiteraard niet, prins Friso ook niet.
1 maart jongstleden, laatste nieuws over prins Friso, waar de rijksvoorlichtingsdienst het heeft over een revalidatieprocesquote:
Nou, Mabel had t gister dat ie reageerde bij een kus = nog steeds coma/hersendoodquote:Op zaterdag 22 september 2012 13:19 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
1 maart jongstleden, laatste nieuws over prins Friso, waar de rijksvoorlichtingsdienst het heeft over een revalidatieproces
beslissen over dood of leven is toch nooit rationeel?quote:Op zaterdag 22 september 2012 10:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
misschien in sommige gevallen wel, bijv. in het geval van seppuku of het gooien van atoombommen.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:28 schreef Re het volgende:
[..]
beslissen over dood of leven is toch nooit rationeel?
Hij verkeert in een vegetatieve staat, dat is iets anders dan hersendood (dan reageerde hij niet op een kus, opent hij zijn ogen niet, kan hij niet zelfstandig ademhalen, etc., dan is hij gewoon dood).quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:25 schreef Stefan het volgende:
[..]
Nou, Mabel had t gister dat ie reageerde bij een kus = nog steeds coma/hersendood
Mwa, het is niet heel ondenkbaar bij een vegetatieve staat dat hij reflexen heeft en lijkt te reageren. Kans op enig echt herstel is echter wel zo goed als nihil.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:54 schreef 1299 het volgende:
Ik heb het ook op TV gezien, maar ik geloof er geen fuck van. Was gewoon een verzonnen feel good moment.
Ik vrees het ook.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, het is niet heel ondenkbaar bij een vegetatieve staat dat hij reflexen heeft en lijkt te reageren. Kans op enig echt herstel is echter wel zo goed als nihil.
Zou het goed kunnen zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 22 september 2012 13:56 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Mwa, het is niet heel ondenkbaar bij een vegetatieve staat dat hij reflexen heeft en lijkt te reageren. Kans op enig echt herstel is echter wel zo goed als nihil.
Velen hebben die gedachte ook bij het lezen van jouw postsquote:Op dinsdag 25 september 2012 13:57 schreef Pikkebaas het volgende:
Zonde van de organen. Hadden veel mensen mee geholpen kunnen worden !
Klopt, maar ik ben dan ook niet hersendood (nee, laat dat inkoppertje maar liggen).quote:Op dinsdag 25 september 2012 13:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Velen hebben die gedachte ook bij het lezen van jouw posts
Ja kut voor die vriend, risico neem je zelfquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:53 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat er is gebeurd is al erg genoeg voor die vriend en dan ook een half jaar in onzekerheid zitten of je misschien vervolgd gaat worden
Oh sorry je had het al gepost, een linkje gemistquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:36 schreef Pugg het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)na-lawinedrama.dhtml
Dat is niet de casus. Moosbrugger heeft een verantwoordelijkheid als lid van het bergreddingsteam, hij weet meer van de potentiële gevaren dan een ervaren skiër (en hij had toch ook een internationale skileraar diploma?). Daarom dat de kans tamelijk aanwezig was dat hij veroordeeld zou worden, hij zou niet de eerste zijn in Oostenrijk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja kut voor die vriend, risico neem je zelf
En niet de laatste, Die hele familie komt daar al honderd jaar. Een beetje verantwoordelijkheid is op zijn plaats.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat is niet de casus. Moosbrugger heeft een verantwoordelijkheid als lid van het bergreddingsteam, hij weet meer van de potentiële gevaren dan een ervaren skiër (en hij had toch ook een internationale skileraar diploma?). Daarom dat de kans tamelijk aanwezig was dat hij veroordeeld zou worden, hij zou niet de eerste zijn in Oostenrijk.
quote:Tv-zender meldt overlijden Friso
` Tv-zender National Geographic heeft
vanochtend de koninklijke familie
gecondoleerd met het overlijden van
Prins Friso.Op de zender was even een
zwart beeld te zien.Daarna stond er:
"National Geographic Channel betuigt
zijn medeleven met de koninklijke
familie en de Nederlandse bevolking met
het overlijden van zijne hoogheid Prins
Friso."
De Rijksvoorlichtingsdienst kan het
overlijden van Friso niet bevestigen.
De RVD zegt tegen de NOS:"Zoals eerder
gemeld zullen wij bij significante
veranderingen in de gezondheidstoestand
van de Prins mededelingen doen."
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:04 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje...
Als het een fout van National Geographic was, dan zouden ze er toch als de kippen bij zijn om de fout toe te geven?
Ook dát zouden ze zsm berichten.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....
quote:National Geographic meldt dood prins Friso
AMSTERDAM - Televisiezender National Geographic heeft zondagochtend een bericht getoond dat prins Friso overleden zou zijn.
Het bericht is niet bevestigd door de Rijksvoorlichtingsdienst, zo meldt de NOS.
Volgens RTL gaat het om een fout. Koninklijk Huis-verslaggever Antoin Peters heeft laten weten dat de prins niet overleden is.
National Geographic toonde iets na 08.00 kort een zwart scherm met een boodschap waarin de Koninklijke familie werd gecondoleerd met de dood van Friso.
© NU.nl
^^ Dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |