Ja het beïnvloed mijn hele levenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij hebt er enorm veel last van dat hij leeft?
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:35 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Ja het beïnvloed mijn hele leven![]()
![]()
Tja, waarom is dat raar om te zeggen? Alsof er uberhaupt nog een kans is dat het nog wat wordt met hem, dan is het maar beter dat er nu eens een eind aan komt. Dan kan iedereen weer verder. Vooral zn hele gezin.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef Samson het volgende:
Zal me niets verbazen als ie al gewoon dood is en ze het nog niet naar buiten willen brengen ivm alle media aandacht. Dus het lijkt me dat het best wel kan kloppen. De rijksvoorlichingdienst zn eerste reactie op alles is standaard ontkennen. Dat is niets nieuws.
Precies. Zo'n "fout" maak je niet zomaar, lik me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat er toch iets aan de hand is. het is niet alsof ze het 'uit het niets' berichten. De RVD zoekt wss nog een goede manier om het te berichten, maar het zal niet lang meer duren
Nou ja, het is ook niet 'zo maar'. Prins Friso is iemand die inderdaad binnenkort kan komen te overlijden. Een grotere kans dan menig ander bekende Nederlander en dus hebben tv-zenders dit soort beelden (en documentaires) gewoon al klaar liggen. Iemand heeft het misschien willen testen en besefte niet dat wat hij deed werd uitgezonden. Zo iets denk ik dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Precies. Zo'n "fout" maak je niet zomaar, lik me.
En hoe zou NGC dat moeten weten dan? Die horen het voor er iets gepubliceerd wordt? Denk het niet..quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat er toch iets aan de hand is. het is niet alsof ze het 'uit het niets' berichten. De RVD zoekt wss nog een goede manier om het te berichten, maar het zal niet lang meer duren
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe zou NGC dat moeten weten dan? Die horen het voor er iets gepubliceerd wordt? Denk het niet..
Discovery Channel ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?
Als dat zo was geweest dan gingen ze het nu niet massaal zitten ontkennen....quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?
Ja, je kunt altijd z'n polsen doorsnijden.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:50 schreef remlof het volgende:
Volgens mij hebben de artsen volledig zelf in de hand wanneer ze Friso laten overlijden.
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel de samenstelling van het infuus veranderen. Of 'm helemaal geen sondevoeding meer gevenquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:02 schreef Toverheks het volgende:
Prins Friso ligt niet aan stekkers, hij ademt zelfstandig, dat is al zo vaak gezegd,ook de RVD heeft dat bevestigd, iemand in coma kan zo jaren door brengen.
Op vk.nl is was het ook heel moeilijk terug te vinden, nu staat het aangepast (dat NGC het betreurt) wel weer op de voorpagina.quote:Wat ik wel vreemd vind, internet Telegraaf heeft het hele item verwijderd, ook dat NGC een fout had gemaakt etc.etc.
He Remlofquote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel de samenstelling van het infuus veranderen. Of 'm helemaal geen sondevoeding meer geven
[..]
Op vk.nl is was het ook heel moeilijk terug te vinden, nu staat het aangepast (dat NGC het betreurt) wel weer op de voorpagina.
Dat is toch verboden in het Verenigd Koninkrijk?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ze kunnen natuurlijk wel de samenstelling van het infuus veranderen. Of 'm helemaal geen sondevoeding meer geven
Waarschijnlijk op last van de RVD, Je kunt nl ook nooit reageren op artikelen over het koningshuis als je dat misschien al eens is opgevallen...quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He Remlof![]()
volgens mij is er gewoon niks aan de hand, en zowel laat die jongen maar gaan hemelen hoe hard het ook klinkt.
Viel me alleen op dat de Telegraaf alles heeft verwijderd.
dat is waar, kan ook................nou vind het allemaal triest, juist voor zijn vrouw en kinderen en zijn familie, en nee niet omdat hij bekend is, maar zal je gebeuren zoiets in je familie mee te maken en dat je dierbare al maanden ergens verpleegd wordt of je nou blauw bloed hebt of niet, is een trieste zaak.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:45 schreef Samson het volgende:
[..]
Waarschijnlijk op last van de RVD, Je kunt nl ook nooit reageren op artikelen over het koningshuis als je dat misschien al eens is opgevallen...
De woorden "fatsoenlijk" en "politici" in één zin posten!!!quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Zelfs aangenomen dat er een euthenasie op handen zou zijn, is dat natuurlijk wel het meest vreemde moment van allemaal, zo vlak rond de beediging van een nieuw kabinet. Dat lijkt toch tamelijk op de situatie rond de val van LPF 1/dood van Claus. Behalve dat er nu wel fatsoenlijke politici rondlopen.
Wat heeft het kabinet er mee te maken?quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:50 schreef thijsdetweede het volgende:
Zelfs aangenomen dat er een euthenasie op handen zou zijn, is dat natuurlijk wel het meest vreemde moment van allemaal, zo vlak rond de beediging van een nieuw kabinet. Dat lijkt toch tamelijk op de situatie rond de val van LPF 1/dood van Claus. Behalve dat er nu wel fatsoenlijke politici rondlopen.
Dat rond de beediging en val van een kabinet de koninging een zeer publiek en zichtbare taak heeft (dit jaar trouwens iets minder dan voorheen). Rond de dood van Claus was ze er niet gecharmeerd van (en terecht) dat het kabinet tijdens de begrafenis viel, en dat haar dus minder ruimte tot rouw werd gegund.quote:Op zondag 28 oktober 2012 14:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat heeft het kabinet er mee te maken?
Dit is een persoonlijke situatie. Van Mabel en de kinderen en de koningin en de rest van de familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |