Want jij hebt er enorm veel last van dat hij leeft?quote:
Ja het beïnvloed mijn hele levenquote:Op zondag 28 oktober 2012 12:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want jij hebt er enorm veel last van dat hij leeft?
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:35 schreef Rotte-Aardappel het volgende:
Ja het beïnvloed mijn hele leven![]()
![]()
Tja, waarom is dat raar om te zeggen? Alsof er uberhaupt nog een kans is dat het nog wat wordt met hem, dan is het maar beter dat er nu eens een eind aan komt. Dan kan iedereen weer verder. Vooral zn hele gezin.quote:
quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie het. Zelfs stam plus t wordt te moeilijk.
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 oktober 2012 11:35 schreef Samson het volgende:
Zal me niets verbazen als ie al gewoon dood is en ze het nog niet naar buiten willen brengen ivm alle media aandacht. Dus het lijkt me dat het best wel kan kloppen. De rijksvoorlichingdienst zn eerste reactie op alles is standaard ontkennen. Dat is niets nieuws.
Precies. Zo'n "fout" maak je niet zomaar, lik me.quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat er toch iets aan de hand is. het is niet alsof ze het 'uit het niets' berichten. De RVD zoekt wss nog een goede manier om het te berichten, maar het zal niet lang meer duren
Nou ja, het is ook niet 'zo maar'. Prins Friso is iemand die inderdaad binnenkort kan komen te overlijden. Een grotere kans dan menig ander bekende Nederlander en dus hebben tv-zenders dit soort beelden (en documentaires) gewoon al klaar liggen. Iemand heeft het misschien willen testen en besefte niet dat wat hij deed werd uitgezonden. Zo iets denk ik dan.quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
Precies. Zo'n "fout" maak je niet zomaar, lik me.
En hoe zou NGC dat moeten weten dan? Die horen het voor er iets gepubliceerd wordt? Denk het niet..quote:Op zondag 28 oktober 2012 12:58 schreef Eenskijken het volgende:
lijkt me dat er toch iets aan de hand is. het is niet alsof ze het 'uit het niets' berichten. De RVD zoekt wss nog een goede manier om het te berichten, maar het zal niet lang meer duren
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En hoe zou NGC dat moeten weten dan? Die horen het voor er iets gepubliceerd wordt? Denk het niet..
Discovery Channel ook alquote:Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?
Als dat zo was geweest dan gingen ze het nu niet massaal zitten ontkennen....quote:Op zondag 28 oktober 2012 13:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
misschien weten alle zenders het al, maar was er overlegd dat ze pas na een bepaalde tijd zouden publiceren en is er door een fout bij discovery het eerder naar buiten gebracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |