quote:National Geographic meldt dood prins Friso
AMSTERDAM - Televisiezender National Geographic heeft zondagochtend een bericht getoond dat prins Friso overleden zou zijn.
Het bericht is niet bevestigd door de Rijksvoorlichtingsdienst, zo meldt de NOS.
Volgens RTL gaat het om een fout. Koninklijk Huis-verslaggever Antoin Peters heeft laten weten dat de prins niet overleden is.
National Geographic toonde iets na 08.00 kort een zwart scherm met een boodschap waarin de Koninklijke familie werd gecondoleerd met de dood van Friso.
© NU.nl
^^ Dat.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De vraag is ook of NGC er echt mee te maken heeft of dat een grapjas zijn laptop met dit zelfgemaakte beeld op de tv heeft aangesloten en de wereld in heeft getweet....
Is toch nog niet bekend of het een fout is?quote:
Nee, maar denk dat het wel zo is.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:38 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Is toch nog niet bekend of het een fout is?
Maar op de site van het KH wordt het ook niet ontkend, dus in die zin... Als ik het me goed herinner is dit in het verleden ook een paar keer gebeurd.... Soms ging het om een technische storing, maar soms ook om gezondheidsproblemen die toch goed 'afliepen'...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:41 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nee, maar denk dat het wel zo is.
Anders zou het wel bevestigd zijn door de RVD of op de site van het Koninklijk Huis.
Ja, met Juliana ook eens. Of was het Bernard?quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar op de site van het KH wordt het ook niet ontkend, dus in die zin... Als ik het me goed herinner is dit in het verleden ook een paar keer gebeurd.... Soms ging het om een technische storing, maar soms ook om gezondheidsproblemen die toch goed 'afliepen'...
Nou, niets.... De RVD schijnt dit wel ontkend te hebben, las ik net in het andere topic. Maar dan zou ik het ook op de site zetten om duidelijkheid te scheppen.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:47 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ja, met Juliana ook eens. Of was het Bernard?
KH ontkent niets op basis van geruchten. Da's hun policy. Anders kunnen ze wel aan de gang blijven
't Zou wel meteen alle twijfel de wereld uithelpen idd.quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, niets.... De RVD schijnt dit wel ontkend te hebben, las ik net in het andere topic. Maar dan zou ik het ook op de site zetten om duidelijkheid te scheppen.
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 28 oktober 2012 09:55 schreef Natalie het volgende:
[..]
't Zou wel meteen alle twijfel de wereld uithelpen idd.
Gelukkig doen ze 't wel op teletekstquote:Op zondag 28 oktober 2012 10:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Media rollen over elkaar heen om maar de eerste te zijn... Daarbij nemen ze totaal niet de moeite om het nog eens terug te lezen. Denk aan dingen als "first man on the man died"...quote:Op zondag 28 oktober 2012 09:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ik het me goed herinner is dit in het verleden ook een paar keer gebeurd.... Soms ging het om een technische storing, maar soms ook om gezondheidsproblemen die toch goed 'afliepen'...
Daar is even een voorlichter uit zijn bed getrokken.quote:Update 10:30u:
National Geographic heeft inmiddels tegenover NOS verklaard dat het uitzenden van het condoleancebericht op tv een 'vreselijke fout' was, en dat ze het 'ten zeerste beteuren'.
Inderdaad. Het lijkt mij dat de koningin een bericht als dit zelf bekend wil maken.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:45 schreef Louvre het volgende:
Lijkt me dat je zulke berichten eerst even goed controleert voor je het zo op tv gooit. Erg slordige fout.
Tenzij hij idd overleden is en ze dat nog even strikt geheim hadden willen houden. Goed voer voor de complottheorieen. :-P
Lijkt me ook aan haar om het te melden ja.quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:48 schreef Montagui het volgende:
[..]
Inderdaad. Het lijkt mij dat de koningin een bericht als dit zelf bekend wil maken.
Stel dat een verpleegster gelekt heeft.......wat doe je dan als RVD? Ontkennen.
Maar goed, mocht het toch waar zijn, dan komt het vast vanavond om 20.00 uur, op tv.
quote:Op zondag 28 oktober 2012 10:49 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk dat het dan eerder een gevalletje van "het bericht staat vast klaar voor als het gebeurt" is. Net zoals veel kranten een necrologie van oude beroemdheden en Lindsay Lohan hebben klaarliggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |