Plakt het nog steeds, of meurt het nog erg naar zweet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:18 schreef BlackLining het volgende:
Jep, nu is het heerlijk.
Ik mag morgen 300 km snelweg cruisen. Hopelijk lekker bewolkt
Pak was overigens na 6,5 uur werken nog steeds niet volledig opgedroogd
Succes ermee alvast! Vind het ook altijd vreselijk als m'n pak meurt naar het zweetquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef BlackLining het volgende:
Beide
Hangt nu binnenstebuiten in de tuin. Morgen optijd binnenhalen voor het in de volle zon komt te hangen
Heb je ook een motormuis?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kat doet irritant, wat doe je? Precies. Kat op schoot.
Die van mij zit voor de verandering op een stoel hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kat doet irritant, wat doe je? Precies. Kat op schoot.
Die benaming heb ik zo'n bloedhekel aan hequote:
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die benaming heb ik zo'n bloedhekel aan heKom je ergens binnen
Me: Heya!![]()
Ander volk: Hé, motormuis!![]()
Me:
Hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die benaming heb ik zo'n bloedhekel aan heKom je ergens binnen
Me: Heya!![]()
Ander volk: Hé, motormuis!![]()
Me:
Zal allicht iets te maken hebben met een zekere wanvertoning van kwaliteitszender SBS6..
Muis is snel, misschien daarom? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?
Wanneer moet je morgen werken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, voor de veranderingTopic #1000 werd geopend op de 14e, krap 6 dagen geleden
Overigens zit ik weer net zoals gisterenavond in de tuin met een biertje nog wat achterstallig werk in te halen. 's Nachts werken gaat veel beter.
Dan is 's nachts werken idd wel echt ideaalquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoef morgen niet te werken. Heb naast mijn 'normale' werk als operateur bij een bioscoop (fijn, nadat je net uit je motorpak gedreven bent een projector met 4000 Watt lamp aanzwengelen) ook nog een freelance bedrijfje waarvan de administratie nog wel wat werk kan gebruiken.
Appartement hebben en gas, water en elektra afkopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:07 schreef Dekatria het volgende:
En die kachel maar aanlaten 's nachts.
Aardige gasrekening wordt dat
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?
So that is settledquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver ben juist het tegenovergestelde
Dat zei ik dus gisteren;quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, voor de veranderingTopic #1000 werd geopend op de 14e, krap 6 dagen geleden
Overigens zit ik weer net zoals gisterenavond in de tuin met een biertje nog wat achterstallig werk in te halen. 's Nachts werken gaat veel beter.
SD is gewoon jaloers dat hij niet aan onze awesome baggergesprekken mee kan doen vanwege het tijdsverschil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zei ik dus gisteren; [ afbeelding ]
Noooquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
2 Britse korthaartjes in totaal.
Buhuhuquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
So that is settled![]()
Misschien heeft ze nog iets nodig wat de binnenkant van d'r uitlaat kan poetsen? kan ze je tegelijkertijd op je reet rammen met een lekkere brede leren riem; win - win zeg ik
[..]
Dat zei ik dus gisteren; [ afbeelding ]
Tenzij je van poezenkattenmormels en draken houdt, dan zou je de voorlaatste kunnen proberenquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:22 schreef whY... het volgende:
Goedemorge Vinniie!
Ik ben er even een paar dagen niet en er zijn gelijk 8 topics gemaaktIs het de moeite om ze door te lezen of gaat het hier pas weer over motoren?
Weescht blij dat jij die optie hebtquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef BlackLining het volgende:
Beide
Hangt nu binnenstebuiten in de tuin. Morgen optijd binnenhalen voor het in de volle zon komt te hangen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?
Vet! Volgens mij keek ik dat altijdquote:
Strak planquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef Salatrel het volgende:
straks op de brommer naar het werk maar ik denk ik dat ik de kleding maar in de tas doe ipv onder mijn pak aantrek
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:52 schreef Yreal het volgende:
Stiekem best fijn om zonder jas te rijden..
Die geldt natuurlijk niet, want die heb je geleerd bij theorie, die is getoetst bij het theorie-examenquote:
Lijkt weg te glijden, denk dat het gewoon door het versleten balhoofd komt of een iets te lage bandenspanning voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:24 schreef whY... het volgende:
Wat doet hij dan? Wooble, slingeren ofzo?
Eerst bandenspanning checken dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lijkt weg te glijden, denk dat het gewoon door het versleten balhoofd komt of een iets te lage bandenspanning voor
of beidequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst bandenspanning checken dus.
Eraf halen, beetje benzine in gooien en aanstekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
Spruitstuk is dichtgeslibt waardoor mn motortje veel te veel zuipt en stilvalt als 'ie meer dan 6k aan toeren maakt. Daarnaast kwam ik er achter dat mn brandstoftank lek is.
Godver.
Hoe lang duurde die toch. Ging gisteren van Apeldoorn naar Vorden en ik was bijna doorweekt bij aankomst, en doorweekt toen ik thuis kwamquote:
Ik reed om 8 uur 's ochtends weg uit Enschede. Uurtje rijden naar Apeldoorn, daar ff ontbeten. Toen 10 km naar Eerbeek, waar de tocht om 11.15 ongeveer begon. Hebben gereden tot 15.30 geloof ik (zat wel een pauze in van 13-13.30) en er was een extra drinkstop met water ingelast. Na afloop ook direct teruggegaan naar Apeldoorn en de BBQ aangeslingerd. Met koude pils.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurde die toch. Ging gisteren van Apeldoorn naar Vorden en ik was bijna doorweekt bij aankomst, en doorweekt toen ik thuis kwamRitje van 30~45 minuten. Ja de terugweg was ik een kwartier sneller
Je zal wel verschrikkelijk bezweet thuis zijn gekomenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik reed om 8 uur 's ochtends weg uit Enschede. Uurtje rijden naar Apeldoorn, daar ff ontbeten. Toen 10 km naar Eerbeek, waar de tocht om 11.15 ongeveer begon. Hebben gereden tot 15.30 geloof ik (zat wel een pauze in van 13-13.30) en er was een extra drinkstop met water ingelast. Na afloop ook direct teruggegaan naar Apeldoorn en de BBQ aangeslingerd. Met koude pils.
Een heel stuk van de Veluwe! Onder andere Hoenderlo, Klarenbeek, Loenen, Zutphen, Apeldoorn, Broek en Klein Amsterdam aangedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb opgelet wat de naam van alle plaatsen was. Wel leuk dat er redelijk wat mensen met stoeltjes langs de weg zaten om te kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zal wel verschrikkelijk bezweet thuis zijn gekomen
Waar heb je allemaal langs gereden?
Ah oke! Is wel een mooie omgeving jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Een heel stuk van de Veluwe! Onder andere Hoenderlo, Klarenbeek, Loenen, Zutphen, Apeldoorn, Broek en Klein Amsterdam aangedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb opgelet wat de naam van alle plaatsen was. Wel leuk dat er redelijk wat mensen met stoeltjes langs de weg zaten om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 12:04:14 ]
Ik zou petroleum nemen ofzo, anders verandert je kapsel..quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eraf halen, beetje benzine in gooien en aansteken
Stoppen met dat onzinnige gebagger lijkt me een betere optie.. en grote waffels tegen oldbie's is ook niet echt gewenst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je lekker wegOf je brengt er verandering in of je trekt je er niet zoveel van aan.
Volgende kutexcuus, komt het niet door de warmte?quote:
zo af en toe, is bagger ook wel lekker.quote:
Waarom staat dat lelijke mormel voor dat brik?quote:
Omdat erachter bosjes zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom staat dat lelijke mormel voor dat brik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat krullen
[ Bericht 14% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 12:04:05 ]
Die is al een stuk beter; nu nog leren dat ze áchter een motor gaan staan voor een foto.. en die flauwe omgeslagen pijpen verruilen voor een bikini ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat erachter bosjes zijn
[ afbeelding ]
Omdat krullen
Is ook een optie. Volgens mij staan er wel how-to's op het internet over uitlaatjes schoon fikken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou petroleum nemen ofzo, anders verandert je kapsel..
[..]
Stoppen met dat onzinnige gebagger lijkt me een betere optie.. en grote waffels tegen oldbie's is ook niet echt gewenst.
[..]
Volgende kutexcuus, komt het niet door de warmte?
Jij staat erbij in ieder geval..quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:48 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij missen er een paar in de OP
[..]
Tenzij je van poezenkattenmormels en draken houdt, dan zou je de voorlaatste kunnen proberen
Je bent ook helemaal niet veeleisend ofzo hè?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is al een stuk beter; nu nog leren dat ze áchter een motor gaan staan voor een foto.. en die flauwe omgeslagen pijpen verruilen voor een bikini ofzo
Dan wordt het wel erg heet hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is al een stuk beter; nu nog leren dat ze áchter een motor gaan staan voor een foto.. en die flauwe omgeslagen pijpen verruilen voor een bikini ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je daar geen probleem mee hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 12:03:55 ]
Vanochtend 8 uur was het heerlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou ook wel een stukje willen brommeren, al is een blik met airco hier ook wel prettig..
Mjummiequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg heet hier.
[ afbeelding ]
Tenzij je daar geen probleem mee hebt
[ afbeelding ]
Hehe hier kan ik me in vinden. Al kwam ik nog redelijk bezweet aan met thermo-spul aan. Vanmiddag zal ik blij wezen dat ik thermo spul aan heb gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vanochtend 8 uur was het heerlijk.
Vanavond half 6 gaat kut worden
Ik zal ze wel even in spoilerts zettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Anne het volgende:
En nu kan ik dit topic weer niet bekijken op mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo mijn voorkeurenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
Je bent ook helemaal niet veeleisend ofzo hè?
Dat dus!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Anne het volgende:
En nu kan ik dit topic weer niet bekijken op mijn werk.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg heet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je daar geen probleem mee hebtDie onderste is een koekblik, eik0l..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze heeft ook een raar kapsel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is hier alleen te doen als ik thuis ben, daar is de airco de baas; als je hier naar buiten loopt moet je eerst een gat snijden in de luchtvochtigheid, en voor ik bij de auto ben (25 meter) staat het zweet op je kop..quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vanochtend 8 uur was het heerlijk.
Vanavond half 6 gaat kut worden
Komt door de warmtequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Dekatria het volgende:
Je zit wel lekker op je zeikstoel vandaag he, SD
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Dekatria het volgende:
Je zit wel lekker op je zeikstoel vandaag he, SD
Nou vooruit.Nee, je hebt gewoon een rare smaak, deze is wel OK, staat ook met de juiste assets richting cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een rare smaak
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef Dekatria het volgende:
Wat doe jij met een foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze vind ikzelf één van de mooiere.Die zou ik eigenlijk wel aan de muur willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah tnx.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij staat erbij in ieder geval..
-knip-
Als je nou bijdehand bent doe je dat voor donderdag even..quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah tnx.
Gezien alle foto's hier zal ik misschien ook maar een bikini moeten halen en dan een gave foto laten maken om mijn eigen motor te promoten
En dan zeg je wat over Viinniiee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je nou bijdehand bent doe je dat voor donderdag even..
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je nou bijdehand bent doe je dat voor donderdag even..
Tsjonge, ik maak ook eens 1 (!) opmerking..quote:
Daar moet ik je dan weer gelijk in geven..quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht: ik houd wijs mijn mond
Voor t eerst
Psst, 1 'i' te veel
Ja ik was net nog even een pafke doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is hier alleen te doen als ik thuis ben, daar is de airco de baas; als je hier naar buiten loopt moet je eerst een gat snijden in de luchtvochtigheid, en voor ik bij de auto ben (25 meter) staat het zweet op je kop..
Zwart-witquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk wel aan de muur willen hebben.
Hier wordt je shag gewoon klef van de vochtigheid, dus je peuk gaat om de haverklap uit, en je vloei goed houden is bijna een kunstquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik was net nog even een pafke doen
Dat doe j enu ook niet graag
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zwart-witPrachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, heb je ook uber high res foto's![]()
Doen we toch niet?quote:
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, helaasquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prachtig!
Zeg, heb je ook uber high res foto's
Balen. Dit formaat kun je als pasfoto gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, helaas
Vanmorgen om 8 uur vond ik het een prima temperatuurtje. Nu rijst het alweer de pan uit/quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
Dadelijk maar eens lekker op de motor stappen. Temperatuur is een stuk draaglijker nu. Komt de rit alleen maar ten goede
Valt ook wel weer mee, we hebben de airco nog niet eens aangezet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8 uur vond ik het een prima temperatuurtje. Nu rijst het alweer de pan uit/
Pff, hier is het echt te warm hoor, ook met ramen open.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, we hebben de airco nog niet eens aangezet.
Raampje open, prima temperatuur.![]()
Hehe xD. Mijn buren zeuren gelukkig niet, maar ik ben dan ook heel lief en stilquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
Leukste is eigenlijk dat de buren weer beginnen te zeiken als ik de motor start onder het carportNiemand heeft er last van behalve zij
Sja kan er redelijk opzitten zat vermogen en niet veel gelopen 29K, redelijke prijs.quote:
Ghehehe.. dan kom ik ook een keer de motor bij jou onder de carport starten..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
Leukste is eigenlijk dat de buren weer beginnen te zeiken als ik de motor start onder het carportNiemand heeft er last van behalve zij
GefeliciGeerd!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja kan er redelijk opzitten zat vermogen en niet veel gelopen 29K, redelijke prijs.
Vlieger gaat niet op, hij heeft zelf ook een open demper volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ghehehe.. dan kom ik ook een keer de motor bij jou onder de carport starten..![]()
Wedden dat ze dan nooit meer over jouw motor zeuren?
[..]
GefeliciGeerd!
Dat ziet er goed uit man..
Gaaf!quote:
Dan nog, een 600cc viercylinder die stationair staat te pruttelen of een 1000cc tweecylinder. Mwoah..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vlieger gaat niet op, hij heeft zelf ook een open demper volgens mij
Das waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan nog, een 600cc viercylinder die stationair staat te pruttelen of een 1000cc tweecylinder. Mwoah..
Maargoed, ik stel voor dat we een keer de proef op de som nemen..![]()
Gelukkig heb ik nog geen gezeik met de buren gehad..
Tweecilinders (nu wel goed gespelttt) FTW!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das waar
Vind ik een goed idee, doe ik met mijn 2 cilinder 500 ook wel mee
ja.quote:
Met wind die er vol op staat als je rijdt, kun je dan niet beter gewoon even een andere spiegel regelen, desnoods van de sloop ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weer een vraagje dames en heren!
Mijn spiegel is gescheurd aan het bevestigingspunt. Zie afbeeldingen hieronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt is het materiaal op twee plaatsen gescheurd. Het punt dat je het duidelijkst op de foto kan zien is 100% gescheurd, het andere punt vertoont een soort barst, maar daar zit hij nog aan vast.
Wat is volgens jullie de beste manier om deze 'wond' zo sterk en esthetisch mogelijk te helen? Indien secondelijm; dien ik het stukje eerst helemaal eraf te halen en vervolgens te lijmen? Lijkt mij sterker dan de barstconstructie van nu.
BEDANKT!
Dus het stuk niet lostrekken en opnieuw lijmen maar gewoon de hele 'binnenkant' lijmen met de contactpunt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef peterzx9r het volgende:
kogel invetten extra vet en de rest volgooien met kit inelkaar zetten paarx gevricht heen en weer dat hij niet vastplak en laten droogen klaar
de inbus. (de voet zit niet aan de spiegel bij mij.)quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:54 schreef peterzx9r het volgende:
en dan is het waar je de inbus ziet of is het de voet
naisquote:
Hot damn, mooi ding man!quote:
Mjah, zo kan het ookquote:Op maandag 20 augustus 2012 17:50 schreef peterzx9r het volgende:
rijen met dit weer kan
http://www.motormeuk.nl/b(...)n-met-warm-weer.html
wel lkkr gereden?quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:54 schreef BlackLining het volgende:
175 kilometer snelweg gereden voor een afspraak, was die gast er niet komen opdagen.
Kut
Nee, want ik _haat_ snelweg. Deze fiets is er sowieso te oud en te gammel voor.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze vind ikzelf één van de mooiere.Oh wow! Deze wil ik zelfs als poster aan de muur. Niet eens hoerderig (zoals de meeste vrouwen op motor picsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.), maar echt gewoon mooi.
Dat was idd een snelle beslissing! Wel top, nu hopen dat het weer ook nog mee zit de komende paar weken.quote:![]()
Was je met de auto?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
Das wel genaaid ja.
Wtf is er in Arnhem aan de hand, stond net 20 minuten vast
eerder een dubbeltjequote:
Heb je het motor-forum toevallig al geprobeerd?quote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Grmbl, wat ik niet kan uitstaan is dat ik door persoonlijke omstandigheden mijn opvouwbaar motortrailertje moet verkopen. Te koop gezet op marktplaats met een "bieden vanaf" prijs en dan gaat ze daar apart een mail voor sturen dat ze voor 1/3 van die prijs de motortrailer wel even willen komen halen...
Nee nog niet. Ik heb de advertentie ook nog maar net op marktplaats staan.. maar zal strakjes een op MF kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Heb je het motor-forum toevallig al geprobeerd?.
Dat zeg ikquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:13 schreef Lilliesleaf het volgende:
Oh wow! Deze wil ik zelfs als poster aan de muur. Niet eens hoerderig (zoals de meeste vrouwen op motor pics), maar echt gewoon mooi.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 19:33:41 ]
Lekker je tent nog uitgebakken smorges?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:42 schreef Tankiej het volgende:
En weer terug van Lowlands! Wat was dat tering vet zeg!![]()
Beetje jammer van de +/- 34 graden gister, overdag beetje liggen relaxen in de schaduw. Maar verder echt veel gezien en watergevechten gehad
daarna lieverdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet nog ff doorwerken; weet je toch!
Nice geerdquote:
Yes, elke ochtend om half 9 wakkerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker je tent nog uitgebakken smorges?
Paar weken geleden iets te koop gezet en toen mailde eentje me of ik niet een ander model had, dat wilde ie wel overnemen. Ga dan naar de winkel jankzakquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Grmbl, wat ik niet kan uitstaan is dat ik door persoonlijke omstandigheden mijn opvouwbaar motortrailertje moet verkopen. Te koop gezet op marktplaats met een "bieden vanaf" prijs en dan gaat ze daar apart een mail voor sturen dat ze voor 1/3 van die prijs de motortrailer wel even willen komen halen...
lol... dat inderdaad. Ach... ik bied de trailer al voor de helft van de nieuwwaarde aan terwijl ik de trailer (nog) maar 1 keer heb kunnen gebruiken. Dus als iemand dan van die helft ook nog eens een derde maar wil betalen dan heb ik het wel een beetje gehad inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar weken geleden iets te koop gezet en toen mailde eentje me of ik niet een ander model had, dat wilde ie wel overnemen. Ga dan naar de winkel jankzak
link prijsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
linkjequote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar weken geleden iets te koop gezet en toen mailde eentje me of ik niet een ander model had, dat wilde ie wel overnemen. Ga dan naar de winkel jankzak
Komt uit Frankrijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]grappig ding, wist niet eens dat dat bestond
als je dat nu maal 14 doet hebben we een dealquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nice geerd,Volgende keer wel het goede merk he!
En waarom heb jij dan niet gewoon alles genomen, als dat net zoveel kostte als x per boek, dan had je datgene dat je al had kunnen verkopen en was je uiteindelijk goedkoper uit geweest..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ag, verkopers zijn soms ook niet echt snugger... bood iemand een zooi boeken aan van een serie. Aangezien ik het begin al had vroeg ik of hij de overige 2/3 die hij had apart wilde verkopen...
kon niet weg voor een prijs van x per boek, wat uit kwam op hetzelfde bedrag als hij voor alles vroeg![]()
Dat spul staat er dan na een maand of 4 ofzo nog steeds op
Omdat ik geen zin had om 375 te betalenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan niet gewoon alles genomen, als dat net zoveel kostte als x per boek, dan had je datgene dat je al had kunnen verkopen en was je uiteindelijk goedkoper uit geweest..
Ja, ik vind Marktplaats ook altijd grappig..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om 375 te betalenGunde ik die vent na die mail conversatie al helemaal niet meer
Klinkt zeer bekend in de orenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
Ik moet eigenlijk ff tanken, maar om daar nou mijn pak voor aan te trekkenHmmnee.
Dan sta ik morgenvroeg maar iets eerder op (en ik weet nu al dat ik dat toch niet ga doen, dus kom ik 'te laat' op mijn werk).
Zelfkennis ftw.
Ja duh, dat is een andere linkquote:
Hoe groot is dat ding, als hij in elkaar zit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, dat is een andere link
Maar inderdaad... vraagprijs voor dat Lego ding op ebay is tussen de 1000 en 1400 euro...
ebay kost geld dus eerst even op mp proberen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding, als hij in elkaar zit?
Enne, dan zou ik hem op Ebay zetten als ik jou was...
Die onderdelen zitten er wel in... Helaas heb ik het geld nodig, anders had ik dit alles niet te koop gezetquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef Mirgeam het volgende:
Als dat technisch lego was geweest had ik er vroeger een moord voor gedaan
Technisch legoquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef Mirgeam het volgende:
Als dat technisch lego was geweest had ik er vroeger een moord voor gedaan
G, waar heb jij de stickers voor je helm laten maken?quote:
Geen open demper, dus ga geen aannames makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vlieger gaat niet op, hij heeft zelf ook een open demper volgens mij
Hohoho, rustig maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen open demper, dus ga geen aannames maken
Jouw geheugen laat je best vaak in de steek. Komt door de warmte zekerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hohoho, rustig maarDacht ik ergens gelezen te hebben
Neen, ik ben gewoon erg vergeetachtig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Jouw geheugen laat je best vaak in de steek. Komt door de warmte zeker?
Dat wordt wat naarmate je ouder wordtquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen, ik ben gewoon erg vergeetachtig.
En ik ben 20, kun je nagaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt wat naarmate je ouder wordt!
Yeah, krijg je nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Salatrel het volgende:
heb je nog gekeken of je een popup krijgt wanneer je jezelf quote?
Geweldigquote:
Een van de weinige dingen die hij wel aan heeft/houdt is z'n knipperlicht..quote:
Creatief boekhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
G, waar heb jij de stickers voor je helm laten maken?
Ik heb vanmiddag besloten dat ik mijn helm wel erg saai vind en ik wil hem wat opleuken..
Alleen bij polycarb is dat een probleem, en dan hangt het nog af van de lijm.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
Stickers, die lijm is volgens mij niet echt super goed voor de buitenschaal.
Word tie week van.
oke dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen bij polycarb is dat een probleem.
Hmmz, interesting.. Alleen de hoogte is dan weer een beetje jammer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Creatief boekhoudenop www.vistaprint.nl kun je 'bumperstickers' laten drukken van 276 bij 79 mm. Ik maak daar gewoon stickervellen van - heb een witte helm, dus dat de stickers wit zijn is mooi meegenomen.
Let wel, afbeeldingen uploaden maakt het aardig duur, dus als je een beetje creatief alles in 1 afbeelding upload scheelt dat
Dat logo kan ik er wel voor je op spuiten heur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, interesting.. Alleen de hoogte is dan weer een beetje jammer..
Ik heb deze saaie helm:
[ afbeelding ]
en zit erover te denken om iets met dit logo te gaan doen:
[ afbeelding ]
Heb je daar een beetje ervaring mee dan, of.. ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat logo kan ik er wel voor je op spuiten heur.
Hoe denk je dat ik die 13 vignetten op m'n helmen krijgquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje ervaring mee dan, of.. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende, dat symbool van jou is aardig ingewikkeld, dus dat zal wat wellicht wat meer gehannes worden dan wat ik erop heb zitten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 23:00:29 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik die 13 vignetten op m'n helmen krijg
Wellicht ter overvloede, een ouwe foto van wat gehobby:Oeh, vet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende, dat symbool van jou is aardig ingewikkeld, dus dat zal wat wellicht wat meer gehannes worden dan wat ik erop heb zitten.![]()
Dacht dat het een en ander op je helm ook gewoon stickers waren![]()
Beter compliment voor spuitwerk kan je niet krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef JK1982 het volgende:
Dacht dat het een en ander op je helm ook gewoon stickers waren
79mm is niet hoog. Zat meer te denken aan ¾ van de hoogte van de helm ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beter compliment voor spuitwerk kan je niet krijgen
Daarbij moet je even kijken hoe groot je het wil - als het binnen de hoogte van die vistaprint stickers valt moet je dat gewoon doen, dan knip je de zwarte vorm uit en plak je die erop. Ook een optie en goedkoper dan dat ik ben.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
79mm is niet hoog. Zat meer te denken aan ¾ van de hoogte van de helm ofzo.
Maargoed, ik ga me nog effe oriënteren dan.. ff kijken wat er met stickers te doen is..
En anders hou ik je aanbod in gedachten!
Dat is wel ongeveer het maatje zeg maar..quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alsucces in elk geval!
Ik zag terloops bij m'n reflectiestickerboer dat ze nu ook gewoon vellen van 400x300mm reflectie verkopen. A world of opportunities beckons
Dat symbool zo groot reflecterend op je helm zou wel enorm baas zijn hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer het maatje zeg maar..Hoewel, denk dat ik op 30x30 uitkom.
Heb even geen photoshop hier helaas, anders kon ik even prutsen..
Uh idd naja deze dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef whY... het volgende:
Geerd ik wil je graag feliciteren maar je picca is verlopen dus ik heb geen idee wat je gekocht hebt
Makkelijk opruimen toch? Hup zo de container in die zooi morgen ff langs de zeemanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Blegh, m'n kat heeft overgegeven. En op alle open plekken die hij kon kiezen, koos hij m'n slipper...![]()
![]()
Geerd: Zoals gezegd: Gave motor! Veel rijplezier!![]()
Wat had tie gegeten trouwens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:06 schreef WhiteJoker het volgende:
I wish, het lag er half op, en half er naast. Bovendien waren het best dure slippers. Die dus nu een zeepbad heeft gehad... Weinig water, veel zeep...
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Anne het volgende:
Die mag best in mijn bed belanden hoor. Dat stomme pakkie is toch zo uit.
Zeik niet. Jij loopt een héle pagina te geilen op vrouwen inclusief verzoekjes. Dan mag ik dat ook op welgeteld één man.quote:
Ik zeik als ik daar zin in heb jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeik niet. Jij loopt een héle pagina te geilen op vrouwen inclusief verzoekjes. Dan mag ik dat ook op welgeteld één man.
Nee, je wilde zelfs wat uittrekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 05:20 schreef Anne het volgende:
Je doet maarik trek me er toch niks van aan
.
Mooi, gefeliciteerd hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh idd naja deze dus
[ afbeelding ]
Balen (ook voor hem)! Gelukkig kan het eind van de week nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen!
Zou vandaag sollicitatie hebben, maar de beste man is helaas door zijn rug gegaan. Verzet naar vrijdag
Val je ook op mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 05:43 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiesmorgens.
Eens met Anne, veuls te warm voor kleding
Scherpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Val je ook op mannen? Gezien het "uittrekken van.." over de meneer op de brommert ging.
Nee ik val niet op mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Val je ook op mannen? Gezien het "uittrekken van.." over de meneer op de brommert ging.
Wordt je duf van hé? Pff, had ik zondag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:10 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook met de auto. Komt door het feit dat ik niet heb geslapen en dan ben ik niet zo helder, met name in de middag. Is niet tof op de motor.
Van die warmte wordt ik juist alleen maar duffer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:18 schreef Salatrel het volgende:
ik ga na een lange dag werken graag juist op de motor naar huis.. lekker wakker worden
ken jede mijne ook doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:24 schreef JK1982 het volgende:
Ben vanmorgen ook maar met de auto gegaan omdat ik geen zin had om me 2x aan/om te moeten kleden en m'n tas in te pakken voor de motor.
Eigenlijk moet ik vanavond even de motor én de auto wassen. Geen zinnn!!
nee moet ook al een tydje gewassen worden maar als ik het doe loop ik weer 2 dagen nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je zn buurman ofzoclichéopmerking dit
Rijd inderdaad gigantisch kut!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Joooo-pi het volgende:
de mijne moet ook schoon... vanavond ook maar even kijken.
Ik moest vanmorgen bij wegwerkzaamheden over zo'n stuk afgefreesde asfalt. Allemaal van die lengtegroeven. Dat rijdt niet fijnIk kon de auto's voor me niet eens bijhouden
Jij rijdt hier met 100 overheen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, vluchtheuvels met 100 nemen is best leuk
met mn 10 of ibizaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, is goed.. mag ik dan wel ook een daggie skeuren ermee?
Oeps verkeerde benaming. Tis nog vroeg hé.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij rijdt hier met 100 overheen?
[ afbeelding ]
Respect.
Ligt een beetje aan het type drempel of het leuk is of niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeps verkeerde benaming. Tis nog vroeg hé.
Van die drempels dus, waar je normaal voor afremt.
Gewoon stenen, zulke:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het type drempel of het leuk is of niet.![]()
Deze krengen zijn niet leuk bij meer dan 20km/h.![]()
[ afbeelding ]
Da's het viaduct onder de A12 toch bij de IJssellaan/Larensteinselaan in Arnhem/Velp? Reed daar altijd langs als ik van school uit binnendoor naar Zutphen ging op de motor...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het type drempel of het leuk is of niet.![]()
Deze krengen zijn niet leuk bij meer dan 20km/h.![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is het alleen maar snelweg. Dan vergaat m'n concentratie op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:18 schreef Salatrel het volgende:
ik ga na een lange dag werken graag juist op de motor naar huis.. lekker wakker worden
De 10 natuurlijk! We moeten immers wel ontopic blijvenquote:
yep 12 junie verleden jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De 10 natuurlijk! We moeten immers wel ontopic blijven
Maar even serieus: 2 dagen niet meer lopen wanneer je de auto/motor hebt gewassen? Is dat een gevolg van dat ongeval met die klapband? Hoe lang geleden is dat gebeurd?
Oei.. wat is er nu precies aan de hand dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:03 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
yep 12 junie verleden jaar
kom ook niet meer goed
Moggûh!quote:
Almere ligt er mee volgebouwdquote:
pols gebroken zit met ijzer aan elkaar na de laatste ct blijk dat er maar een kwart weer vast is gegroeit en de rest lig nog nol en zal niet meer groeien ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oei.. wat is er nu precies aan de hand dan?
[..]
Moggûh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |