Wat had tie gegeten trouwens?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 00:06 schreef WhiteJoker het volgende:
I wish, het lag er half op, en half er naast. Bovendien waren het best dure slippers. Die dus nu een zeepbad heeft gehad... Weinig water, veel zeep...
quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:33 schreef Anne het volgende:
Die mag best in mijn bed belanden hoor. Dat stomme pakkie is toch zo uit.
Zeik niet. Jij loopt een héle pagina te geilen op vrouwen inclusief verzoekjes. Dan mag ik dat ook op welgeteld één man.quote:
Ik zeik als ik daar zin in heb jaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 04:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Zeik niet. Jij loopt een héle pagina te geilen op vrouwen inclusief verzoekjes. Dan mag ik dat ook op welgeteld één man.
Nee, je wilde zelfs wat uittrekkenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 05:20 schreef Anne het volgende:
Je doet maarik trek me er toch niks van aan
.
Mooi, gefeliciteerd hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Uh idd naja deze dus
[ afbeelding ]
Balen (ook voor hem)! Gelukkig kan het eind van de week nog.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:46 schreef El_Thijs het volgende:
Goedemorgen allen!
Zou vandaag sollicitatie hebben, maar de beste man is helaas door zijn rug gegaan. Verzet naar vrijdag
Val je ook op mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 05:43 schreef Vinniiee het volgende:
Goeiesmorgens.
Eens met Anne, veuls te warm voor kleding
Scherpquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Val je ook op mannen? Gezien het "uittrekken van.." over de meneer op de brommert ging.
Nee ik val niet op mannenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 08:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Val je ook op mannen? Gezien het "uittrekken van.." over de meneer op de brommert ging.
Wordt je duf van hé? Pff, had ik zondag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:10 schreef Anne het volgende:
Ik ben ook met de auto. Komt door het feit dat ik niet heb geslapen en dan ben ik niet zo helder, met name in de middag. Is niet tof op de motor.
Van die warmte wordt ik juist alleen maar duffer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:18 schreef Salatrel het volgende:
ik ga na een lange dag werken graag juist op de motor naar huis.. lekker wakker worden
ken jede mijne ook doenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:24 schreef JK1982 het volgende:
Ben vanmorgen ook maar met de auto gegaan omdat ik geen zin had om me 2x aan/om te moeten kleden en m'n tas in te pakken voor de motor.
Eigenlijk moet ik vanavond even de motor én de auto wassen. Geen zinnn!!
nee moet ook al een tydje gewassen worden maar als ik het doe loop ik weer 2 dagen nietquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ben je zn buurman ofzoclichéopmerking dit
Rijd inderdaad gigantisch kut!quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef Joooo-pi het volgende:
de mijne moet ook schoon... vanavond ook maar even kijken.
Ik moest vanmorgen bij wegwerkzaamheden over zo'n stuk afgefreesde asfalt. Allemaal van die lengtegroeven. Dat rijdt niet fijnIk kon de auto's voor me niet eens bijhouden
Jij rijdt hier met 100 overheen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:25 schreef Vinniiee het volgende:
Oja, vluchtheuvels met 100 nemen is best leuk
met mn 10 of ibizaquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ja, is goed.. mag ik dan wel ook een daggie skeuren ermee?
Oeps verkeerde benaming. Tis nog vroeg hé.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij rijdt hier met 100 overheen?
[ afbeelding ]
Respect.
Ligt een beetje aan het type drempel of het leuk is of niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oeps verkeerde benaming. Tis nog vroeg hé.
Van die drempels dus, waar je normaal voor afremt.
Gewoon stenen, zulke:quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het type drempel of het leuk is of niet.![]()
Deze krengen zijn niet leuk bij meer dan 20km/h.![]()
[ afbeelding ]
Da's het viaduct onder de A12 toch bij de IJssellaan/Larensteinselaan in Arnhem/Velp? Reed daar altijd langs als ik van school uit binnendoor naar Zutphen ging op de motor...quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het type drempel of het leuk is of niet.![]()
Deze krengen zijn niet leuk bij meer dan 20km/h.![]()
[ afbeelding ]
Bij mij is het alleen maar snelweg. Dan vergaat m'n concentratie op een gegeven moment.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 09:18 schreef Salatrel het volgende:
ik ga na een lange dag werken graag juist op de motor naar huis.. lekker wakker worden
De 10 natuurlijk! We moeten immers wel ontopic blijvenquote:
yep 12 junie verleden jaarquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
De 10 natuurlijk! We moeten immers wel ontopic blijven
Maar even serieus: 2 dagen niet meer lopen wanneer je de auto/motor hebt gewassen? Is dat een gevolg van dat ongeval met die klapband? Hoe lang geleden is dat gebeurd?
Oei.. wat is er nu precies aan de hand dan?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:03 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
yep 12 junie verleden jaar
kom ook niet meer goed
Moggûh!quote:
Almere ligt er mee volgebouwdquote:
pols gebroken zit met ijzer aan elkaar na de laatste ct blijk dat er maar een kwart weer vast is gegroeit en de rest lig nog nol en zal niet meer groeien ookquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 10:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Oei.. wat is er nu precies aan de hand dan?
[..]
Moggûh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |