Geweldigquote:
Een van de weinige dingen die hij wel aan heeft/houdt is z'n knipperlicht..quote:
Creatief boekhoudenquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
G, waar heb jij de stickers voor je helm laten maken?
Ik heb vanmiddag besloten dat ik mijn helm wel erg saai vind en ik wil hem wat opleuken..
Alleen bij polycarb is dat een probleem, en dan hangt het nog af van de lijm.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:28 schreef Geerd het volgende:
Stickers, die lijm is volgens mij niet echt super goed voor de buitenschaal.
Word tie week van.
oke dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:32 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen bij polycarb is dat een probleem.
Hmmz, interesting.. Alleen de hoogte is dan weer een beetje jammer..quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Creatief boekhoudenop www.vistaprint.nl kun je 'bumperstickers' laten drukken van 276 bij 79 mm. Ik maak daar gewoon stickervellen van - heb een witte helm, dus dat de stickers wit zijn is mooi meegenomen.
Let wel, afbeeldingen uploaden maakt het aardig duur, dus als je een beetje creatief alles in 1 afbeelding upload scheelt dat
Dat logo kan ik er wel voor je op spuiten heur.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:43 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz, interesting.. Alleen de hoogte is dan weer een beetje jammer..
Ik heb deze saaie helm:
[ afbeelding ]
en zit erover te denken om iets met dit logo te gaan doen:
[ afbeelding ]
Heb je daar een beetje ervaring mee dan, of.. ?quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat logo kan ik er wel voor je op spuiten heur.
Hoe denk je dat ik die 13 vignetten op m'n helmen krijgquote:Op maandag 20 augustus 2012 22:45 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje ervaring mee dan, of.. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende, dat symbool van jou is aardig ingewikkeld, dus dat zal wat wellicht wat meer gehannes worden dan wat ik erop heb zitten.
[ Bericht 4% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 23:00:29 ]
quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik die 13 vignetten op m'n helmen krijg
Wellicht ter overvloede, een ouwe foto van wat gehobby:Oeh, vet..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat gezegd hebbende, dat symbool van jou is aardig ingewikkeld, dus dat zal wat wellicht wat meer gehannes worden dan wat ik erop heb zitten.![]()
Dacht dat het een en ander op je helm ook gewoon stickers waren![]()
Beter compliment voor spuitwerk kan je niet krijgenquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:09 schreef JK1982 het volgende:
Dacht dat het een en ander op je helm ook gewoon stickers waren
79mm is niet hoog. Zat meer te denken aan ¾ van de hoogte van de helm ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beter compliment voor spuitwerk kan je niet krijgen
Daarbij moet je even kijken hoe groot je het wil - als het binnen de hoogte van die vistaprint stickers valt moet je dat gewoon doen, dan knip je de zwarte vorm uit en plak je die erop. Ook een optie en goedkoper dan dat ik ben.
Zoiets vermoedde ik alquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
79mm is niet hoog. Zat meer te denken aan ¾ van de hoogte van de helm ofzo.
Maargoed, ik ga me nog effe ori๋nteren dan.. ff kijken wat er met stickers te doen is..
En anders hou ik je aanbod in gedachten!
Dat is wel ongeveer het maatje zeg maar..quote:Op maandag 20 augustus 2012 23:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zoiets vermoedde ik alsucces in elk geval!
Ik zag terloops bij m'n reflectiestickerboer dat ze nu ook gewoon vellen van 400x300mm reflectie verkopen. A world of opportunities beckons
Dat symbool zo groot reflecterend op je helm zou wel enorm baas zijn hoorquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:23 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is wel ongeveer het maatje zeg maar..Hoewel, denk dat ik op 30x30 uitkom.
Heb even geen photoshop hier helaas, anders kon ik even prutsen..
Uh idd naja deze dusquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:19 schreef whY... het volgende:
Geerd ik wil je graag feliciteren maar je picca is verlopen dus ik heb geen idee wat je gekocht hebt
Makkelijk opruimen toch? Hup zo de container in die zooi morgen ff langs de zeemanquote:Op maandag 20 augustus 2012 23:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Blegh, m'n kat heeft overgegeven. En op alle open plekken die hij kon kiezen, koos hij m'n slipper...![]()
![]()
Geerd: Zoals gezegd: Gave motor! Veel rijplezier!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |