Klinkt zeer bekend in de orenquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef Anne het volgende:
Ik moet eigenlijk ff tanken, maar om daar nou mijn pak voor aan te trekkenHmmnee.
Dan sta ik morgenvroeg maar iets eerder op (en ik weet nu al dat ik dat toch niet ga doen, dus kom ik 'te laat' op mijn werk).
Zelfkennis ftw.
Ja duh, dat is een andere linkquote:
Hoe groot is dat ding, als hij in elkaar zit?quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh, dat is een andere link
Maar inderdaad... vraagprijs voor dat Lego ding op ebay is tussen de 1000 en 1400 euro...
ebay kost geld dus eerst even op mp proberen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hoe groot is dat ding, als hij in elkaar zit?
Enne, dan zou ik hem op Ebay zetten als ik jou was...
Die onderdelen zitten er wel in... Helaas heb ik het geld nodig, anders had ik dit alles niet te koop gezetquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef Mirgeam het volgende:
Als dat technisch lego was geweest had ik er vroeger een moord voor gedaan
Technisch legoquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:32 schreef Mirgeam het volgende:
Als dat technisch lego was geweest had ik er vroeger een moord voor gedaan
G, waar heb jij de stickers voor je helm laten maken?quote:
Geen open demper, dus ga geen aannames makenquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vlieger gaat niet op, hij heeft zelf ook een open demper volgens mij
Hohoho, rustig maarquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen open demper, dus ga geen aannames maken
Jouw geheugen laat je best vaak in de steek. Komt door de warmte zekerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hohoho, rustig maarDacht ik ergens gelezen te hebben
Neen, ik ben gewoon erg vergeetachtig.quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Jouw geheugen laat je best vaak in de steek. Komt door de warmte zeker?
Dat wordt wat naarmate je ouder wordtquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Neen, ik ben gewoon erg vergeetachtig.
En ik ben 20, kun je nagaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat wordt wat naarmate je ouder wordt!
Yeah, krijg je nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:20 schreef Salatrel het volgende:
heb je nog gekeken of je een popup krijgt wanneer je jezelf quote?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |