Komt door de warmtequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Dekatria het volgende:
Je zit wel lekker op je zeikstoel vandaag he, SD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:11 schreef Dekatria het volgende:
Je zit wel lekker op je zeikstoel vandaag he, SD
Nou vooruit.Nee, je hebt gewoon een rare smaak, deze is wel OK, staat ook met de juiste assets richting cameraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, je hebt gewoon een rare smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:39 schreef Dekatria het volgende:
Wat doe jij met een foto van mij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Deze vind ikzelf één van de mooiere.Die zou ik eigenlijk wel aan de muur willen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah tnx.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Jij staat erbij in ieder geval..
-knip-
Als je nou bijdehand bent doe je dat voor donderdag even..quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ah tnx.
Gezien alle foto's hier zal ik misschien ook maar een bikini moeten halen en dan een gave foto laten maken om mijn eigen motor te promoten
En dan zeg je wat over Viinniiee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je nou bijdehand bent doe je dat voor donderdag even..
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als je nou bijdehand bent doe je dat voor donderdag even..
Tsjonge, ik maak ook eens 1 (!) opmerking..quote:
Daar moet ik je dan weer gelijk in geven..quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik dacht: ik houd wijs mijn mond
Voor t eerst
Psst, 1 'i' te veel
Ja ik was net nog even een pafke doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is hier alleen te doen als ik thuis ben, daar is de airco de baas; als je hier naar buiten loopt moet je eerst een gat snijden in de luchtvochtigheid, en voor ik bij de auto ben (25 meter) staat het zweet op je kop..
Zwart-witquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die zou ik eigenlijk wel aan de muur willen hebben.
Hier wordt je shag gewoon klef van de vochtigheid, dus je peuk gaat om de haverklap uit, en je vloei goed houden is bijna een kunstquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:34 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja ik was net nog even een pafke doen
Dat doe j enu ook niet graag
quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zwart-witPrachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, heb je ook uber high res foto's![]()
Doen we toch niet?quote:
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, helaasquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Prachtig!
Zeg, heb je ook uber high res foto's
Balen. Dit formaat kun je als pasfoto gebruikenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet kunnen vinden, helaas
Vanmorgen om 8 uur vond ik het een prima temperatuurtje. Nu rijst het alweer de pan uit/quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
Dadelijk maar eens lekker op de motor stappen. Temperatuur is een stuk draaglijker nu. Komt de rit alleen maar ten goede
Valt ook wel weer mee, we hebben de airco nog niet eens aangezet.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen om 8 uur vond ik het een prima temperatuurtje. Nu rijst het alweer de pan uit/
Pff, hier is het echt te warm hoor, ook met ramen open.quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee, we hebben de airco nog niet eens aangezet.
Raampje open, prima temperatuur.![]()
Hehe xD. Mijn buren zeuren gelukkig niet, maar ik ben dan ook heel lief en stilquote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
Leukste is eigenlijk dat de buren weer beginnen te zeiken als ik de motor start onder het carportNiemand heeft er last van behalve zij
Ghehehe.. dan kom ik ook een keer de motor bij jou onder de carport starten..quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:18 schreef El_Thijs het volgende:
Leukste is eigenlijk dat de buren weer beginnen te zeiken als ik de motor start onder het carportNiemand heeft er last van behalve zij
GefeliciGeerd!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:32 schreef Geerd het volgende:
[..]
Sja kan er redelijk opzitten zat vermogen en niet veel gelopen 29K, redelijke prijs.
Vlieger gaat niet op, hij heeft zelf ook een open demper volgens mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 15:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ghehehe.. dan kom ik ook een keer de motor bij jou onder de carport starten..![]()
Wedden dat ze dan nooit meer over jouw motor zeuren?
[..]
GefeliciGeerd!
Dat ziet er goed uit man..
Gaaf!quote:
Dan nog, een 600cc viercylinder die stationair staat te pruttelen of een 1000cc tweecylinder. Mwoah..quote:Op maandag 20 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vlieger gaat niet op, hij heeft zelf ook een open demper volgens mij
Das waarquote:Op maandag 20 augustus 2012 16:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan nog, een 600cc viercylinder die stationair staat te pruttelen of een 1000cc tweecylinder. Mwoah..
Maargoed, ik stel voor dat we een keer de proef op de som nemen..![]()
Gelukkig heb ik nog geen gezeik met de buren gehad..
Tweecilinders (nu wel goed gespelttt) FTW!quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das waar
Vind ik een goed idee, doe ik met mijn 2 cilinder 500 ook wel mee
ja.quote:
Met wind die er vol op staat als je rijdt, kun je dan niet beter gewoon even een andere spiegel regelen, desnoods van de sloop ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
Weer een vraagje dames en heren!
Mijn spiegel is gescheurd aan het bevestigingspunt. Zie afbeeldingen hieronder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je goed kijkt is het materiaal op twee plaatsen gescheurd. Het punt dat je het duidelijkst op de foto kan zien is 100% gescheurd, het andere punt vertoont een soort barst, maar daar zit hij nog aan vast.
Wat is volgens jullie de beste manier om deze 'wond' zo sterk en esthetisch mogelijk te helen? Indien secondelijm; dien ik het stukje eerst helemaal eraf te halen en vervolgens te lijmen? Lijkt mij sterker dan de barstconstructie van nu.
BEDANKT!
Dus het stuk niet lostrekken en opnieuw lijmen maar gewoon de hele 'binnenkant' lijmen met de contactpunt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 16:48 schreef peterzx9r het volgende:
kogel invetten extra vet en de rest volgooien met kit inelkaar zetten paarx gevricht heen en weer dat hij niet vastplak en laten droogen klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |