SD is gewoon jaloers dat hij niet aan onze awesome baggergesprekken mee kan doen vanwege het tijdsverschil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zei ik dus gisteren; [ afbeelding ]
Noooquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
2 Britse korthaartjes in totaal.
Buhuhuquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
So that is settled![]()
Misschien heeft ze nog iets nodig wat de binnenkant van d'r uitlaat kan poetsen? kan ze je tegelijkertijd op je reet rammen met een lekkere brede leren riem; win - win zeg ik
[..]
Dat zei ik dus gisteren; [ afbeelding ]
Tenzij je van poezenkattenmormels en draken houdt, dan zou je de voorlaatste kunnen proberenquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:22 schreef whY... het volgende:
Goedemorge Vinniie!
Ik ben er even een paar dagen niet en er zijn gelijk 8 topics gemaaktIs het de moeite om ze door te lezen of gaat het hier pas weer over motoren?
Weescht blij dat jij die optie hebtquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef BlackLining het volgende:
Beide
Hangt nu binnenstebuiten in de tuin. Morgen optijd binnenhalen voor het in de volle zon komt te hangen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?
Vet! Volgens mij keek ik dat altijdquote:
Strak planquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef Salatrel het volgende:
straks op de brommer naar het werk maar ik denk ik dat ik de kleding maar in de tas doe ipv onder mijn pak aantrek
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:52 schreef Yreal het volgende:
Stiekem best fijn om zonder jas te rijden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |