Plakt het nog steeds, of meurt het nog erg naar zweet?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:18 schreef BlackLining het volgende:
Jep, nu is het heerlijk.
Ik mag morgen 300 km snelweg cruisen. Hopelijk lekker bewolkt
Pak was overigens na 6,5 uur werken nog steeds niet volledig opgedroogd
Succes ermee alvast! Vind het ook altijd vreselijk als m'n pak meurt naar het zweetquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef BlackLining het volgende:
Beide
Hangt nu binnenstebuiten in de tuin. Morgen optijd binnenhalen voor het in de volle zon komt te hangen
Heb je ook een motormuis?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kat doet irritant, wat doe je? Precies. Kat op schoot.
Die van mij zit voor de verandering op een stoel hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
Kat doet irritant, wat doe je? Precies. Kat op schoot.
Die benaming heb ik zo'n bloedhekel aan hequote:
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die benaming heb ik zo'n bloedhekel aan heKom je ergens binnen
Me: Heya!![]()
Ander volk: Hé, motormuis!![]()
Me:
Hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:35 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Die benaming heb ik zo'n bloedhekel aan heKom je ergens binnen
Me: Heya!![]()
Ander volk: Hé, motormuis!![]()
Me:
Zal allicht iets te maken hebben met een zekere wanvertoning van kwaliteitszender SBS6..
Muis is snel, misschien daarom? Ik heb werkelijk waar geen flauw idee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?
Wanneer moet je morgen werken?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, voor de veranderingTopic #1000 werd geopend op de 14e, krap 6 dagen geleden
Overigens zit ik weer net zoals gisterenavond in de tuin met een biertje nog wat achterstallig werk in te halen. 's Nachts werken gaat veel beter.
Dan is 's nachts werken idd wel echt ideaalquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:00 schreef BlackLining het volgende:
Ik hoef morgen niet te werken. Heb naast mijn 'normale' werk als operateur bij een bioscoop (fijn, nadat je net uit je motorpak gedreven bent een projector met 4000 Watt lamp aanzwengelen) ook nog een freelance bedrijfje waarvan de administratie nog wel wat werk kan gebruiken.
Appartement hebben en gas, water en elektra afkopenquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:07 schreef Dekatria het volgende:
En die kachel maar aanlaten 's nachts.
Aardige gasrekening wordt dat
quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?
So that is settledquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver ben juist het tegenovergestelde
Dat zei ik dus gisteren;quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:52 schreef BlackLining het volgende:
Nou ja, voor de veranderingTopic #1000 werd geopend op de 14e, krap 6 dagen geleden
Overigens zit ik weer net zoals gisterenavond in de tuin met een biertje nog wat achterstallig werk in te halen. 's Nachts werken gaat veel beter.
SD is gewoon jaloers dat hij niet aan onze awesome baggergesprekken mee kan doen vanwege het tijdsverschil.quote:Op maandag 20 augustus 2012 02:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat zei ik dus gisteren; [ afbeelding ]
Noooquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:34 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
2 Britse korthaartjes in totaal.
Buhuhuquote:Op maandag 20 augustus 2012 02:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
So that is settled![]()
Misschien heeft ze nog iets nodig wat de binnenkant van d'r uitlaat kan poetsen? kan ze je tegelijkertijd op je reet rammen met een lekkere brede leren riem; win - win zeg ik
[..]
Dat zei ik dus gisteren; [ afbeelding ]
Tenzij je van poezenkattenmormels en draken houdt, dan zou je de voorlaatste kunnen proberenquote:Op maandag 20 augustus 2012 07:22 schreef whY... het volgende:
Goedemorge Vinniie!
Ik ben er even een paar dagen niet en er zijn gelijk 8 topics gemaaktIs het de moeite om ze door te lezen of gaat het hier pas weer over motoren?
Weescht blij dat jij die optie hebtquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:20 schreef BlackLining het volgende:
Beide
Hangt nu binnenstebuiten in de tuin. Morgen optijd binnenhalen voor het in de volle zon komt te hangen
quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:36 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waar is die benaming überhaupt vandaan gekomen?
Vet! Volgens mij keek ik dat altijdquote:
Strak planquote:Op maandag 20 augustus 2012 08:47 schreef Salatrel het volgende:
straks op de brommer naar het werk maar ik denk ik dat ik de kleding maar in de tas doe ipv onder mijn pak aantrek
quote:Op maandag 20 augustus 2012 08:52 schreef Yreal het volgende:
Stiekem best fijn om zonder jas te rijden..
Die geldt natuurlijk niet, want die heb je geleerd bij theorie, die is getoetst bij het theorie-examenquote:
Lijkt weg te glijden, denk dat het gewoon door het versleten balhoofd komt of een iets te lage bandenspanning voorquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:24 schreef whY... het volgende:
Wat doet hij dan? Wooble, slingeren ofzo?
Eerst bandenspanning checken dus.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Lijkt weg te glijden, denk dat het gewoon door het versleten balhoofd komt of een iets te lage bandenspanning voor
of beidequote:Op maandag 20 augustus 2012 10:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eerst bandenspanning checken dus.
Eraf halen, beetje benzine in gooien en aanstekenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
Spruitstuk is dichtgeslibt waardoor mn motortje veel te veel zuipt en stilvalt als 'ie meer dan 6k aan toeren maakt. Daarnaast kwam ik er achter dat mn brandstoftank lek is.
Godver.
Hoe lang duurde die toch. Ging gisteren van Apeldoorn naar Vorden en ik was bijna doorweekt bij aankomst, en doorweekt toen ik thuis kwamquote:
Ik reed om 8 uur 's ochtends weg uit Enschede. Uurtje rijden naar Apeldoorn, daar ff ontbeten. Toen 10 km naar Eerbeek, waar de tocht om 11.15 ongeveer begon. Hebben gereden tot 15.30 geloof ik (zat wel een pauze in van 13-13.30) en er was een extra drinkstop met water ingelast. Na afloop ook direct teruggegaan naar Apeldoorn en de BBQ aangeslingerd. Met koude pils.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang duurde die toch. Ging gisteren van Apeldoorn naar Vorden en ik was bijna doorweekt bij aankomst, en doorweekt toen ik thuis kwamRitje van 30~45 minuten. Ja de terugweg was ik een kwartier sneller
Je zal wel verschrikkelijk bezweet thuis zijn gekomenquote:Op maandag 20 augustus 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik reed om 8 uur 's ochtends weg uit Enschede. Uurtje rijden naar Apeldoorn, daar ff ontbeten. Toen 10 km naar Eerbeek, waar de tocht om 11.15 ongeveer begon. Hebben gereden tot 15.30 geloof ik (zat wel een pauze in van 13-13.30) en er was een extra drinkstop met water ingelast. Na afloop ook direct teruggegaan naar Apeldoorn en de BBQ aangeslingerd. Met koude pils.
Een heel stuk van de Veluwe! Onder andere Hoenderlo, Klarenbeek, Loenen, Zutphen, Apeldoorn, Broek en Klein Amsterdam aangedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb opgelet wat de naam van alle plaatsen was. Wel leuk dat er redelijk wat mensen met stoeltjes langs de weg zaten om te kijken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je zal wel verschrikkelijk bezweet thuis zijn gekomen
Waar heb je allemaal langs gereden?
Ah oke! Is wel een mooie omgeving jaquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:06 schreef Skv het volgende:
[..]
Een heel stuk van de Veluwe! Onder andere Hoenderlo, Klarenbeek, Loenen, Zutphen, Apeldoorn, Broek en Klein Amsterdam aangedaan. Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt heb opgelet wat de naam van alle plaatsen was. Wel leuk dat er redelijk wat mensen met stoeltjes langs de weg zaten om te kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 12:04:14 ]
Ik zou petroleum nemen ofzo, anders verandert je kapsel..quote:Op maandag 20 augustus 2012 10:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Eraf halen, beetje benzine in gooien en aansteken
Stoppen met dat onzinnige gebagger lijkt me een betere optie.. en grote waffels tegen oldbie's is ook niet echt gewenst.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je lekker wegOf je brengt er verandering in of je trekt je er niet zoveel van aan.
Volgende kutexcuus, komt het niet door de warmte?quote:
zo af en toe, is bagger ook wel lekker.quote:
Waarom staat dat lelijke mormel voor dat brik?quote:
Omdat erachter bosjes zijnquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Waarom staat dat lelijke mormel voor dat brik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat krullen
[ Bericht 14% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 12:04:05 ]
Die is al een stuk beter; nu nog leren dat ze áchter een motor gaan staan voor een foto.. en die flauwe omgeslagen pijpen verruilen voor een bikini ofzoquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat erachter bosjes zijn
[ afbeelding ]
Omdat krullen
Is ook een optie. Volgens mij staan er wel how-to's op het internet over uitlaatjes schoon fikken.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zou petroleum nemen ofzo, anders verandert je kapsel..
[..]
Stoppen met dat onzinnige gebagger lijkt me een betere optie.. en grote waffels tegen oldbie's is ook niet echt gewenst.
[..]
Volgende kutexcuus, komt het niet door de warmte?
Jij staat erbij in ieder geval..quote:Op maandag 20 augustus 2012 07:48 schreef Mickeys het volgende:
Volgens mij missen er een paar in de OP
[..]
Tenzij je van poezenkattenmormels en draken houdt, dan zou je de voorlaatste kunnen proberen
Je bent ook helemaal niet veeleisend ofzo hè?quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is al een stuk beter; nu nog leren dat ze áchter een motor gaan staan voor een foto.. en die flauwe omgeslagen pijpen verruilen voor een bikini ofzo
Dan wordt het wel erg heet hier.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die is al een stuk beter; nu nog leren dat ze áchter een motor gaan staan voor een foto.. en die flauwe omgeslagen pijpen verruilen voor een bikini ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je daar geen probleem mee hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Dekatria op 20-08-2012 12:03:55 ]
Vanochtend 8 uur was het heerlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
Ik zou ook wel een stukje willen brommeren, al is een blik met airco hier ook wel prettig..
Mjummiequote:Op maandag 20 augustus 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg heet hier.
[ afbeelding ]
Tenzij je daar geen probleem mee hebt
[ afbeelding ]
Hehe hier kan ik me in vinden. Al kwam ik nog redelijk bezweet aan met thermo-spul aan. Vanmiddag zal ik blij wezen dat ik thermo spul aan heb gedaanquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vanochtend 8 uur was het heerlijk.
Vanavond half 6 gaat kut worden
Ik zal ze wel even in spoilerts zettenquote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Anne het volgende:
En nu kan ik dit topic weer niet bekijken op mijn werk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb zo mijn voorkeurenquote:Op maandag 20 augustus 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
Je bent ook helemaal niet veeleisend ofzo hè?
Dat dus!quote:Op maandag 20 augustus 2012 12:03 schreef Anne het volgende:
En nu kan ik dit topic weer niet bekijken op mijn werk.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dan wordt het wel erg heet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je daar geen probleem mee hebtDie onderste is een koekblik, eik0l..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ze heeft ook een raar kapsel.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Het is hier alleen te doen als ik thuis ben, daar is de airco de baas; als je hier naar buiten loopt moet je eerst een gat snijden in de luchtvochtigheid, en voor ik bij de auto ben (25 meter) staat het zweet op je kop..quote:Op maandag 20 augustus 2012 11:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
Vanochtend 8 uur was het heerlijk.
Vanavond half 6 gaat kut worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |