Alhoewel ik denk dat met dit weer zulke sokken niet echt nodig zijnquote:
Vinniiee blijkbaar welquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alhoewel ik denk dat met dit weer zulke sokken niet echt nodig zijn
Mmm.. een (hoek)bad staat ook nog steeds op mijn verlanglijstje!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, meestal ben ik de grootste koukleum die er op deze aardkloot rondloopt hoor![]()
Daarom heb ik ook een bad en een douche en een dikke trui en heel veel sokken
Maar het is nu benauwd en warm en was net even heel blij met die hagelbui die wel anderhalve minuut duurde net
Klopt, het is nu ook idd niet koudquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb anders zelfs in de zomer (behalve met dit weer idd) letterlijke blauw-paarse tenen.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch trek ik geen shirtje aan maar mijn pak, wil niet voor verrassingen komen te staan mocht er wat gebeurenquote:
Als je buiten bent is er geen bad voorhanden en dan moet je idd een warme vriend/vriendin hebben. Niet dat die ook een koukleum wasquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Warm bad of douche nemen of een vrouw/man vinden waar je je aan kan opwarmen? Genoeg opties
Er is maar een God of War en dat is Kratosquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:31 schreef Mickeys het volgende:
Trouwens El_Thijs, gezien jouw onderschrift: On my throne as the God of War had je nick beter Angel_Michael kunnen zijn. Dat is de enige echte God of War
en nu weer genoeg religie voor vanavond
Wat voor laarzen heb je dan? Openlucht model?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ik heb anders zelfs in de zomer (behalve met dit weer idd) letterlijke blauw-paarse tenen.
Nah, gewoon binnen joh, daar heb ik altijd blote voeten. Ze voelen altijd koud als je ze aanraakt aan en zien er blauw/paars uit, maar het 'voelt' niet koud, zeg maar. Gewenning, denk ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat voor laarzen heb je dan? Openlucht model?
Ik wil eigenlijk nog es zo'n kevlar jeans kopen.. Dat lijkt me wel wat..quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch trek ik geen shirtje aan maar mijn pak, wil niet voor verrassingen komen te staan mocht er wat gebeuren
Ik heb met 4 graden nog met zomerhandschoenen op de motor gezeten..quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Met dit weer heb ik het niet koud hoor. Integendeel. Heb het over periodes dat het kouder is als 10 graden.
Nu wel iets van kleding aan want anders krijg je pak nooit uit
Ah zo, ik snapquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:35 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nah, gewoon binnen joh, daar heb ik altijd blote voeten. Ze voelen altijd koud als je ze aanraakt aan en zien er blauw/paars uit, maar het 'voelt' niet koud, zeg maar. Gewenning, denk ik.
Dat zou dus echt moordend zijn voor mijquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb met 4 graden nog met zomerhandschoenen op de motor gezeten..
Ok, het is even wennen, maargoed..
Tsja, comfortabel is anders hoor. Maargoed, het was te doenquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zou dus echt moordend zijn voor mij
Ook maar eens doen, vooropgesteld dat ik niet uit mijn pak drijf. Tering zegquote:
Inderdaad, als het zo bloedheet is heb ik ook geen zin om te rijden hoor..quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook maar eens doen, vooropgesteld dat ik niet uit mijn pak drijf. Tering zeg
Ik kan het gemist hebben en het staat ook niet in de OP, maar wat voor iets rijd je?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:48 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hitte boeite me werkelijk niks op het moment. Zolang ik maar kan rijden.
Ze lestquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan het gemist hebben en het staat ook niet in de OP, maar wat voor iets rijd je?
Idd nog geen rijbewijs.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan het gemist hebben en het staat ook niet in de OP, maar wat voor iets rijd je?
Niet iedereen staat in de OPquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wanneer mag je de AVD doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Idd nog geen rijbewijs.Maar al wel de trotse bezitter van een Bandit (Suzuki GS 600s).
Zeg, ik kan het gemist hebben hoor, maar kunnen de meisjes zelf de vragen niet meer beantwoorden ofzo? Viel me eerder vanavond ook al op..quote:
Moet hem nog inplannen, als het volgens planning gaat met een beetje geluk: eerste of tweede week van september. Heb ik pech: derde of vierde week van september.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, ik kan het gemist hebben hoor, maar kunnen de meisjes zelf de vragen niet meer beantwoorden ofzo? Viel me eerder vanavond ook al op..
Ah... dat duurt nog even, maar ik zal voor je duimen dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Moet hem nog inplannen, als het volgens planning gaat met een beetje geluk: eerste of tweede week van september. Heb ik pech: derde of vierde week van september.
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, ik kan het gemist hebben hoor, maar kunnen de meisjes zelf de vragen niet meer beantwoorden ofzo? Viel me eerder vanavond ook al op..
Lol, maar niet altijd hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?
Hier zitten alleen toetsenbordridders, dat weet je toch..quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?
Gelukkig ben jij er nogquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier zitten alleen toetsenbordridders, dat weet je toch..
Dat is een mooie beginner idd. Succes!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Idd nog geen rijbewijs.Maar al wel de trotse bezitter van een Bandit (Suzuki GS 600s).
Of met het kiezen welke boodschappen er in het winkelwagentje moeten... ik verdom tijd te verspillen aan de discussie dat een ander merk goedkoper is en dat soort geneuzel. Als ik het duurdere merk wil hebben, dan zal ik daar vast en zeker ook wel een verdomd goede reden voor hebben en ga je niet discussiëren in een winkelquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Klopt, als we in de keuken broodjes staan te maken, bijvoorbeeld!
Keyboard Knights of the Round Tirequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier zitten alleen toetsenbordridders, dat weet je toch..
Ja Godver ben juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:00 schreef Mickeys het volgende:
Als ik het duurdere merk wil hebben, dan zal ik daar vast en zeker ook wel een verdomd goede reden voor hebben
Aan mannen onderhouden doe ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver ben juist het tegenovergestelde
Daarom ben ik ook single, heb ik dat gezeik nietquote:
Ik ben ook een toetsenbordridder, dat weet je toch..quote:
Zoiets ja..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keyboard Knights of the Round Tire
Met Vinnie als Sir Spamalot?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keyboard Knights of the Round Tire
Zoietsquote:
Zelfs geen goeie wasbeurt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aan mannen onderhouden doe ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |