Niet iedereen staat in de OPquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik kan het gemist hebben en het staat ook niet in de OP, maar wat voor iets rijd je?
Wanneer mag je de AVD doen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Idd nog geen rijbewijs.Maar al wel de trotse bezitter van een Bandit (Suzuki GS 600s).
Zeg, ik kan het gemist hebben hoor, maar kunnen de meisjes zelf de vragen niet meer beantwoorden ofzo? Viel me eerder vanavond ook al op..quote:
Moet hem nog inplannen, als het volgens planning gaat met een beetje geluk: eerste of tweede week van september. Heb ik pech: derde of vierde week van september.quote:
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, ik kan het gemist hebben hoor, maar kunnen de meisjes zelf de vragen niet meer beantwoorden ofzo? Viel me eerder vanavond ook al op..
Ah... dat duurt nog even, maar ik zal voor je duimen dan.quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Moet hem nog inplannen, als het volgens planning gaat met een beetje geluk: eerste of tweede week van september. Heb ik pech: derde of vierde week van september.
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg, ik kan het gemist hebben hoor, maar kunnen de meisjes zelf de vragen niet meer beantwoorden ofzo? Viel me eerder vanavond ook al op..
Lol, maar niet altijd hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?
Hier zitten alleen toetsenbordridders, dat weet je toch..quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Wij meisjes hebben gewoon stoere, sterke, brede mannen nodig om voor ons te zorgen en alles voor ons te regelen. Dat weet toch iedereen?
Gelukkig ben jij er nogquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier zitten alleen toetsenbordridders, dat weet je toch..
Dat is een mooie beginner idd. Succes!quote:Op maandag 20 augustus 2012 00:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Idd nog geen rijbewijs.Maar al wel de trotse bezitter van een Bandit (Suzuki GS 600s).
Of met het kiezen welke boodschappen er in het winkelwagentje moeten... ik verdom tijd te verspillen aan de discussie dat een ander merk goedkoper is en dat soort geneuzel. Als ik het duurdere merk wil hebben, dan zal ik daar vast en zeker ook wel een verdomd goede reden voor hebben en ga je niet discussiëren in een winkelquote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Klopt, als we in de keuken broodjes staan te maken, bijvoorbeeld!
Keyboard Knights of the Round Tirequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hier zitten alleen toetsenbordridders, dat weet je toch..
Ja Godver ben juist het tegenovergesteldequote:Op maandag 20 augustus 2012 00:57 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:00 schreef Mickeys het volgende:
Als ik het duurdere merk wil hebben, dan zal ik daar vast en zeker ook wel een verdomd goede reden voor hebben
Aan mannen onderhouden doe ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja Godver ben juist het tegenovergestelde
Daarom ben ik ook single, heb ik dat gezeik nietquote:
Ik ben ook een toetsenbordridder, dat weet je toch..quote:
Zoiets ja..quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keyboard Knights of the Round Tire
Met Vinnie als Sir Spamalot?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Keyboard Knights of the Round Tire
Zoietsquote:
Zelfs geen goeie wasbeurt?quote:Op maandag 20 augustus 2012 01:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aan mannen onderhouden doe ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |