Lekker je tent nog uitgebakken smorges?quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:42 schreef Tankiej het volgende:
En weer terug van Lowlands! Wat was dat tering vet zeg!![]()
Beetje jammer van de +/- 34 graden gister, overdag beetje liggen relaxen in de schaduw. Maar verder echt veel gezien en watergevechten gehad
daarna lieverdquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik moet nog ff doorwerken; weet je toch!
Nice geerdquote:
Yes, elke ochtend om half 9 wakkerquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:43 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Lekker je tent nog uitgebakken smorges?
Paar weken geleden iets te koop gezet en toen mailde eentje me of ik niet een ander model had, dat wilde ie wel overnemen. Ga dan naar de winkel jankzakquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Grmbl, wat ik niet kan uitstaan is dat ik door persoonlijke omstandigheden mijn opvouwbaar motortrailertje moet verkopen. Te koop gezet op marktplaats met een "bieden vanaf" prijs en dan gaat ze daar apart een mail voor sturen dat ze voor 1/3 van die prijs de motortrailer wel even willen komen halen...
lol... dat inderdaad. Ach... ik bied de trailer al voor de helft van de nieuwwaarde aan terwijl ik de trailer (nog) maar 1 keer heb kunnen gebruiken. Dus als iemand dan van die helft ook nog eens een derde maar wil betalen dan heb ik het wel een beetje gehad inderdaad.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar weken geleden iets te koop gezet en toen mailde eentje me of ik niet een ander model had, dat wilde ie wel overnemen. Ga dan naar de winkel jankzak
link prijsquote:Op maandag 20 augustus 2012 18:32 schreef Mickeys het volgende:
Grmbl, wat ik niet kan uitstaan is dat ik door persoonlijke omstandigheden mijn opvouwbaar motortrailertje moet verkopen. Te koop gezet op marktplaats met een "bieden vanaf" prijs en dan gaat ze daar apart een mail voor sturen dat ze voor 1/3 van die prijs de motortrailer wel even willen komen halen...
linkjequote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:49 schreef stinkie het volgende:
[..]
Paar weken geleden iets te koop gezet en toen mailde eentje me of ik niet een ander model had, dat wilde ie wel overnemen. Ga dan naar de winkel jankzak
Komt uit Frankrijkquote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]grappig ding, wist niet eens dat dat bestond
als je dat nu maal 14 doet hebben we een dealquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:46 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nice geerd,Volgende keer wel het goede merk he!
En waarom heb jij dan niet gewoon alles genomen, als dat net zoveel kostte als x per boek, dan had je datgene dat je al had kunnen verkopen en was je uiteindelijk goedkoper uit geweest..quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]Ag, verkopers zijn soms ook niet echt snugger... bood iemand een zooi boeken aan van een serie. Aangezien ik het begin al had vroeg ik of hij de overige 2/3 die hij had apart wilde verkopen...
kon niet weg voor een prijs van x per boek, wat uit kwam op hetzelfde bedrag als hij voor alles vroeg![]()
Dat spul staat er dan na een maand of 4 ofzo nog steeds op
Omdat ik geen zin had om 375 te betalenquote:Op maandag 20 augustus 2012 20:01 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan niet gewoon alles genomen, als dat net zoveel kostte als x per boek, dan had je datgene dat je al had kunnen verkopen en was je uiteindelijk goedkoper uit geweest..
Ja, ik vind Marktplaats ook altijd grappig..quote:Op maandag 20 augustus 2012 20:04 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om 375 te betalenGunde ik die vent na die mail conversatie al helemaal niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |