Recepten: uit boeken, internet en zelf bedachtquote:
Oe tof... ik heb ook een schrift waar ik mijn experimenten in noteer en de recepten die uiteindelijk wel door mij uitgeprobeerd zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Recepten: uit boeken, internet en zelf bedacht
ik wilde de thema's hittegolf (Zweten), Zwemmen (Skinnydippen) en BBQ-tijd (Salsasaus) samenvoegen.... en ik vind dat het goed gelukt isquote:
Wat kook je zoal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tof... ik heb ook een schrift waar ik mijn experimenten in noteer en de recepten die uiteindelijk wel door mij uitgeprobeerd zijn
Dan is ie goed gelukt jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde de thema's hittegolf (Zweten), Zwemmen (Skinnydippen) en BBQ-tijd (Salsasaus) samenvoegen.... en ik vind dat het goed gelukt is
Heu, ik weet wel welke auto ik wil, maar ik bedoelde eigenlijk dat als je naar het strand fietst de auto's meestal stilstaan.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde de thema's hittegolf (Zweten), Zwemmen (Skinnydippen) en BBQ-tijd (Salsasaus) samenvoegen.... en ik vind dat het goed gelukt is
Uhm ik weet niet of het koken genoemd mag worden, maar het is niet de eerste keer dat ik gewoon een stuk kipfillet met groenten en kruiden in de steamer gooiquote:
Ik kan best goed koken (als ik er zin in heb), maar ben niet zo thuis in die richtingquote:
Tuurlijk is dat koken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet of het koken genoemd mag worden, maar het is niet de eerste keer dat ik gewoon een stuk kipfillet met groenten en kruiden in de steamer gooiof gewoon kook met dat wat ik enkel in huis heb (nix in the Fridge style)
Simpele marinade maken en roerbakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet of het koken genoemd mag worden, maar het is niet de eerste keer dat ik gewoon een stuk kipfillet met groenten en kruiden in de steamer gooiof gewoon kook met dat wat ik enkel in huis heb (nix in the Fridge style)
ja idd... het is zelfs te warm om mn parasol uit te klappen.... hij zit in de knoopquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken (als ik er zin in heb), maar ben niet zo thuis in die richting![]()
En nu is het sowieso te warm om te koken(of om überhaupt iets te doen)
Ik maak altijd een lekkere marinade voor kip en speklapjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Simpele marinade maken en roerbakken
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... het is zelfs te warm om mn parasol uit te klappen.... hij zit in de knoop
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lekkere marinade voor kip en speklapjes
Zojuist een salade gemaakt voor vanavond, nu heerlijk in de koelte binnen zitten! En jij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:57 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
Houden jullie het nog een beetje uit dan?
nou ik heb geen parasolvoet (tenm.. niet een die stevig genoeg is voor mn nieuwe zweefparasol) dus moest hem met 1 hand vasthouden en met mn andere hand alle schuifjes en draaidingen gebruiken en toen zat hij half uitgeklapt zonder dat de stang vergenoeg was uitgeschoven en nu krijg ik m ook niet meer uitelkaar... ding is echt onhandelbaar om in je 1tje uit te klappen en vast te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Ketjap manis, chilisaus, knoflook, olijfoliequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.
Zie je wel dat jullie gewoon niet zonder ons mannen kunnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb geen parasolvoet (tenm.. niet een die stevig genoeg is voor mn nieuwe zweefparasol) dus moest hem met 1 hand vasthouden en met mn andere hand alle schuifjes en draaidingen gebruiken en toen zat hij half uitgeklapt zonder dat de stang vergenoeg was uitgeschoven en nu krijg ik m ook niet meer uitelkaar... ding is echt onhandelbaar om in je 1tje uit te klappen en vast te houden
maak me gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ketjap manis, chilisaus, knoflook, olijfolie
Naja tot zover ik weet is een salsa gewoon een prutje van redelijk fijne stukjes groenten/fruit gemixt met wat kruiden ofzo... dus moeilijk kan het niet zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken (als ik er zin in heb), maar ben niet zo thuis in die richting![]()
En nu is het sowieso te warm om te koken(of om überhaupt iets te doen)
Ook een salade op het menu staan vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zojuist een salade gemaakt voor vanavond, nu heerlijk in de koelte binnen zitten! En jij?
niet zonder parasol voet iigquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat jullie gewoon niet zonder ons mannen kunnen
In dat geval ben ik niet zo'n hele brave receptkookster... met het gevolg dat het soms te zout of te gaat is... of simpelweg de verkeerde producten gebruikt zijn hehehequote:
In de schaduw is het hier 34,5 graden!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ook een salade op het menu staan vanavond
Nu nog heerlijk in de relatieve koelte, maar ga straks toch ff het park in hier
Heb een ventilator op een stoel naast me staanquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sneezeechu het volgende:
De plafond ventilator maakt steeds meer herrie
Laat 'm maar werken!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sneezeechu het volgende:
De plafond ventilator maakt steeds meer herrie
Je had gewoon een man moeten regelen die die parasol gewoon voor je vasthoudquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zonder parasol voet iigzonder man zou moeten lukken, zo ongewikkeld kan t nooit zijn
ik heb momenteel geen schuduw in de tuin, dus zit ff binnen af te koelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
In de schaduw is het hier 34,5 graden!
Ik houd me ook niet aan de recepten, maar toch lukt het eigenlijk altijd wel. Ik gebruik trouwens nauwelijks peper en zout..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval ben ik niet zo'n hele brave receptkookster... met het gevolg dat het soms te zout of te gaat is... of simpelweg de verkeerde producten gebruikt zijn hehehe
langzamerhand wordt hiero heet...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:57 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
Houden jullie het nog een beetje uit dan?
mja... pff slechte planning weer...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had gewoon een man moeten regelen die die parasol gewoon voor je vasthoud
Holy crapquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
In de schaduw is het hier 34,5 graden!
Ik ook, maar heb net gekeken op de thermometer in de schaduw!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb momenteel geen schuduw in de tuin, dus zit ff binnen af te koelen
Ja niet slim hequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... pff slechte planning weer...
Ik zal eens naar buiten lopen en kijken wat het in de zon is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Holy crap
Het is hier ook uiteraard warm, maar met de ventilator is het nog redelijk uit te houden
Ik heb nog het geluk dat ik de zon alleen 's ochtends heb, maar het zal hier ook nog wel warmer worden denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
langzamerhand wordt hiero heet...dus nu zit ik te twijfelen... what to do
Weinig zout is prima, maar weinig peper/sambal/chilisausquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik houd me ook niet aan de recepten, maar toch lukt het eigenlijk altijd wel. Ik gebruik trouwens nauwelijks peper en zout..
allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doet ie ook alles waait bijna weg hier
Dat had ik vorig jaar, toen moest ik een scriptie maken.. Toen lag alles door elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doet ie ook alles waait bijna weg hier
Chilisaus gebruik ik wel regelmatig..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weinig zout is prima, maar weinig peper/sambal/chilisaus
Welke sambal gebruik jij dan? Voor een marinade zou ik sambal oelek (ongebakken dus) gebruiken denk ik. Of een madame jeanette ergens laten meedobberen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.
Oelek idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke sambal gebruik jij dan? Voor een marinade zou ik sambal oelek (ongebakken dus) gebruiken denk ik. Of een madame jeanette ergens laten meedobberen.
Lang leve spoorstaven die je op je werk kunt leggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, toen moest ik een scriptie maken.. Toen lag alles door elkaar.. Maar lang leve paginanummering!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles(laptop, tafel wat maar net tussen de deurpost blijft hangen en een bank die in de rondte wordt geblazen)
Gelukkig ben ik inmiddels afgestudeerdquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lang leve spoorstaven die je op je werk kunt leggen
Chilisausquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Chilisaus gebruik ik wel regelmatig..
Koningsvogel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Rafeiro het volgende:
Voortaan niet die van de c1000 trouwens, wat een flut sambal is dat
Maar de pot moet eerst leeg, zo gierig ben ik dan weer wel.
+1quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat het record van heetste dag ooit in Nederland wordt gebroken zodat ik nog een mooi "vroegerrr"-verhaal kan beginnen tegen mijn kleinzonen.
Ik ga geen opsomming geven, dan zitten we hier om 10 uur vanavond nog.quote:
dat bremgt best verkoelingquote:
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er opquote:
http://teeshop.de/images_cache/conimex_ketjap_manis_210_280.jpgquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er op
Waar altijd na verloop van tijd zo'n dikke bruine streep op de voorkant zit bedoel je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er op
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!quote:
Conimex met hun "oosterse wijsheden"quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
http://teeshop.de/images_cache/conimex_ketjap_manis_210_280.jpg
Neuh, ik schenk altijd heel netjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar altijd na verloop van tijd zo'n dikke bruine streep op de voorkant zit bedoel je.
ik ga zo pizza eten (ff aflaten koelen en koud eten!)quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!
Mjammie..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Conimex met hun "oosterse wijsheden"en natuurlijk het authentieke recept met 23 E-nummers erin.
Oké, in het heetst (pun intended) van de strijd lukt dat me niet altijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neuh, ik schenk altijd heel netjes
Hm. Zelfgemaakt of uit de diepvries?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo pizza eten (ff aflaten koelen en koud eten!)
Tosti kan altijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!
Doe ik altijd met diepvriespizza laten ontdooien en dan zo opetenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo pizza eten (ff aflaten koelen en koud eten!)
diepvries, maar zelf "versiert" met tonijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Zelfgemaakt of uit de diepvries?
Nee.. liever broodje gezond met dit weerquote:
Ik heb ontbeten met een berehapquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee.. liever broodje gezond met dit weer
Dat is ook lekker jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee.. liever broodje gezond met dit weer
Aha. Smakelijk alvast - maar pizza moet toch warm opgegeten worden naar mijn meningquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
diepvries, maar zelf "versiert" met tonijn(niet zelf gevangen overigens
)
Dat is toch een gehaktbal speciaal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met een berehap
Bal met ui en satésaus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is toch een gehaktbal speciaal?
Waar kan ik die kopen? Wil 'm ook wel eens proberen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Rafeiro het volgende:
Improba zou al een stuk beter zijn dan Conimex is me wel eens verteld.
Maar ik probeer nog bijna alles, alleen die ketjap daar blijf ik nu al bij die met een A.
Ik heb ze nog nooit bij de C1000 gezien, volgende keer beter opletten!quote:
Mooi, onze C1000 wordt binnenkort Jumboquote:
Jumboquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mooi, onze C1000 wordt binnenkort Jumbo
witte bolletjes van de jumbo zijn lekker !quote:
Die van de aldi zijn pas yammiequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
witte bolletjes van de jumbo zijn lekker !
Ik heb van die kleurstofvrije cheapass waterijsjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk dat gepraat over eten. Zullen we het over ijs gaan hebben?
Zelfgemaakt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk dat gepraat over eten. Zullen we het over ijs gaan hebben?
bij de aldi verkopen de aardbei slagroom theequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die van de aldi zijn pas yammie
Maakt niet uit zo lang het maar koud isquote:
Ik eet eigenlijk bijna nooit ijs. Maar heb magnums en hertog in de diepvries liggen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb van die kleurstofvrije cheapass waterijsjes.
¤0,49 voor 10 ijsjes
Ik heb zelden zelf ijs gemaakt, misschien toch binnenkort weer eens gaan proberen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt niet uit zo lang het maar koud isZelfgemaakt is wel lekkerder
perenijs en raketjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk bijna nooit ijs. Maar heb magnums en hertog in de diepvries liggen..
Bij de aldi hebben ze nu van die zigeuner schintzels ook lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij de aldi verkopen de aardbei slagroom thee(voel me wel uber huisrouw nu ghehe)
en de diepvrieszakjes van de lidl zijn t beste!
De verleiding wordt groter en groter om naar de diepvries te lopen..quote:
ik kan niet tegen varkensvleesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bij de aldi hebben ze nu van die zigeuner schintzels ook lekker
ja ik heb nog een technische vraagquote:
eens!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Ow die bakken sla met dressing en kaas en croutons zijn ook best lekker trouwens
Ik hoopte dat als ik aan ijs zou denken het minder warm zou krijgen maar dat werkt dus nietquote:
Wat voor telefoon heb je? Aangifte? Succes!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja ik heb nog een technische vraag
hoe zet ik smsjes vanaf mn telefoon op mn laptop (zonder bluetooth)
moet woensdag aangifte doen en die smsjes moet ik aan politie geven (uitgeprint)
Hm. Ander voorstel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoopte dat als ik aan ijs zou denken het minder warm zou krijgen maar dat werkt dus niet
Heb je een smartphone?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
moet woensdag aangifte doen en die smsjes moet ik aan politie geven (uitgeprint)
Hmm klinkt "spannend", maar heb eigenlijk geen idee.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon screenprints maken, of kopiëren en naar jezelf e-mailen..quote:
Veel te warm om na te denken. Ik ga maar heel erg weinig doen vandaagquote:
Nicequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
Webwinkels die je 7 euro geven voor je verjaardag, in de hoop dat je dan veel gaat bestellen.
Myraela de koopjesjager die een armbandje en eyeliner uitzoekt zodat ze niets bij hoeft te betalen.![]()
De hele dag rondhangen op FOK! dus?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veel te warm om na te denken. Ik ga maar heel erg weinig doen vandaag
ja iemand versprijd leugens over me via internet en had me een aantal vervelende smsjes gestuurd. Advies gekregen om aangifte tegen haar te doen en dat is woensdag dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:21 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wat voor telefoon heb je? Aangifte? Succes!!
Htc heb je toch? Daar moet je een apart programmatje voor downloaden.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:
Als je de vergrendeltoets en home-toets inhoud kun je een printscreen maken, geloof ik.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon screenprints maken, of kopiëren en naar jezelf e-mailen..
je kan t emailen...? ok ga ik later eens proberen! Gewoon bij opties ofzo?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon screenprints maken, of kopiëren en naar jezelf e-mailen..
Afzetterssysteem. Je neemt het werk over waar de caissières voor worden betaald, maar korting krijg je niet. Ik weiger principieel om de zelfscanner te gebruiken.quote:
Ja dat is voorlopig het planquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
De hele dag rondhangen op FOK! dus?
Das flauw zeg.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja iemand versprijd leugens over me via internet en had me een aantal vervelende smsjes gestuurd. Advies gekregen om aangifte tegen haar te doen en dat is woensdag dus
Aangifte over een aantal vervelende smsjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja iemand versprijd leugens over me via internet en had me een aantal vervelende smsjes gestuurd. Advies gekregen om aangifte tegen haar te doen en dat is woensdag dus
Wat voor leugens?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm.. ok klinkt ingewikkeledquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Htc heb je toch? Daar moet je een apart programmatje voor downloaden.
Als het goed is kan dat via de website van htc.
Het makkelijkste is om even naar een winkel te gaan en vragen of ze een cellebrite apparaat hebben en het even op een stickje laten zetten
Mag ik je nummer? Als je er toch niet te zwaar aan tilt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
Aangifte over een aantal vervelende smsjes.Dan moet het wel heel erg ver gaan hoor.
gaat t ook.. en t zijn niet alleen smsjes... ook hele verhalen op internet en mn auto is besmeurdquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Aangifte over een aantal vervelende smsjes.Dan moet het wel heel erg ver gaan hoor.
precies, maar is het zo erg dan @ marba?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo... Fijne persoontjequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat t ook.. en t zijn niet alleen smsjes... ook hele verhalen op internet en mn auto is besmeurd
Ik geef je groot gelijk. Is de dame in kwestie jaloers op je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gaat t ook.. en t zijn niet alleen smsjes... ook hele verhalen op internet en mn auto is besmeurd
Ik vind die smsjes niet tof, ik heb gewoon een nog grotere hekel aan politie.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik je nummer? Als je er toch niet te zwaar aan tilt.
WTF Auto besmeurd?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ah...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:26 schreef Myraela het volgende:
Ik vind die smsjes niet tof, ik heb gewoon een nog grotere hekel aan politie.
je bent niet de enigequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind die smsjes niet tof, ik heb gewoon een nog grotere hekel aan politie.
Ik ben niet zo weg van de buitenkant, maar toch word ik telkens vrolijk als ik hem zie. Het is wel heel erg veel fondant dus ik hoop dat het nog een beetje te eten is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef Evie het volgende:
[..]
je bent niet de enigeDenk ik zo..
Maar hoe is het gelukt met de taart?
ja, ga verder de ins en outs niet noemen... maar had al aantal keer aangeven dak niet gedient ben van rare smsjes en telefoontjes op rare tijden. ook vrienden van haar doen mee enzo en moet gewoon een halt toegeroepen worden, voor het erger wordt. ook bedreigingen enzoquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Evie het volgende:
[..]
precies, maar is het zo erg dan @ marba?
pis is steriel en redelijk schoon... gratis wasbeurt dusquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry ik heb er met mijn zatte hoofd tegen aan staan pissen
het is sneller. sneller de supermarkt kunnen verlaten is goed.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afzetterssysteem. Je neemt het werk over waar de caissières voor worden betaald, maar korting krijg je niet. Ik weiger principieel om de zelfscanner te gebruiken.
ok tnx!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het niet hoor.
Zal je vanavond wel even een stap voor stap handleiding sturen
Gewoon even haar naam hier plaatsen op FOK! en ze stopt vanzelf welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, ga verder de ins en outs niet noemen... maar had al aantal keer aangeven dak niet gedient ben van rare smsjes en telefoontjes op rare tijden. ook vrienden van haar doen mee enzo en moet gewoon een halt toegeroepen worden, voor het erger wordt. ook bedreigingen enzo
bedreiging en smaad lijken me voldoende valide voor een aangifte.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, ga verder de ins en outs niet noemen... maar had al aantal keer aangeven dak niet gedient ben van rare smsjes en telefoontjes op rare tijden. ook vrienden van haar doen mee enzo en moet gewoon een halt toegeroepen worden, voor het erger wordt. ook bedreigingen enzo
Ik kom wel een keer langs.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:28 schreef Evie het volgende:
[..]
pis is steriel en redelijk schoon... gratis wasbeurt dus
niet jaloers... ze krijgt dr zin niet en hoopt nu dmv leugens mij zover te krijgen dat ik haar haar zin ga geven. aanklacht is zoiezo laster (leugens versprijden) en politie gaat de smsjes beoordelen of ook chantage als klacht gaat geldenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Is de dame in kwestie jaloers op je?
post je een foto als je hem hebt aangesneden? Of is het een haar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet zo weg van de buitenkant, maar toch word ik telkens vrolijk als ik hem zie. Het is wel heel erg veel fondant dus ik hoop dat het nog een beetje te eten is.Ben wel erg nieuwsgierig naar de binnenkant.
Veel succes!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet jaloers... ze krijgt dr zin niet en hoopt nu dmv leugens mij zover te krijgen dat ik haar haar zin ga geven. aanklacht is zoiezo laster (leugens versprijden) en politie gaat de smsjes beoordelen of ook chantage als klacht gaat gelden
Het is duidelijk een haar.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef Evie het volgende:
[..]
post je een foto als je hem hebt aangesneden? Of is het een haar?
jij pist jam / siroop / stroop ?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sorry ik heb er met mijn zatte hoofd tegen aan staan pissen
Wat er mee gebeurd is een ander verhaal.. niet zo'n hoge pet op van pliesiequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:29 schreef dawg het volgende:
[..]
bedreiging en smaad lijken me voldoende valide voor een aangifte.
Zeker in dat soort dingen nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat er mee gebeurd is een ander verhaal.. niet zo'n hoge pet op van pliesie
Lolwut? Normaal pak je daar een emmer latex voorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jij pist jam / siroop / stroop ?
geen idee of ze dat leest en daarnaast ga ik geen namen noemenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gewoon even haar naam hier plaatsen op FOK! en ze stopt vanzelf wel
Wel als er honderden mannelijke Fokkers voor haar deur staanquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee of ze dat leest en daarnaast ga ik geen namen noemen
hoop dak eraan denk ga vanavond bbqenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Herinner me er vanavond nog wel even aan
Binnen de auto pissen is nog ranziger hoor.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:31 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag mn auto wel onderpiesen hoor... maar alleen binnen dit jaar
Zoals?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh dat wel, maar ik heb meer vertrouwen in andere methodes
Daarom altijd je raampjes dichthouden als je ergens je auto parkeertquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Binnen de auto pissen is nog ranziger hoor.
nou ja.. ik heb zoiets... mocht t uit de hand lopen dan ligt t "dossier" al bij de politie dan gaan dingen sneller als ze al weten wat er gaande isquote:
Daarom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ja.. ik heb zoiets... mocht t uit de hand lopen dan ligt t "dossier" al bij de politie dan gaan dingen sneller als ze al weten wat er gaande is
ghehehehe gatverquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:33 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daarom altijd je raampjes dichthouden als je ergens je auto parkeert
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellenquote:
Met een zwaard erbij hequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellen
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
met een eng masker op, voor dr deur staan en dan aanbellen
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik dat maar niet hier neer gaan zetten he
Ik denk het welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Je lost er waarschijnlijk toch niks mee op..
Toch wel hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..quote:
En ik heb mijn redenen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..
Ik heb toch geen autoquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:32 schreef twi het volgende:
[..]
Binnen de auto pissen is nog ranziger hoor.
Eventjes.quote:
Ja, ik denk inderdaad dat ik heel verdrietig word wanneer iemand die ik niet ken zegt dat hij me gemist heeftquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik je gemist heb word je toch alleen maar verdrietig![]()
![]()
Daarom. De wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde dachtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik heb mijn redenen.
Maar iedereen mag zijn eigen standpunt hebben he
Mij niet kennenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eventjes.
[..]
Ja, ik denk inderdaad dat ik heel verdrietig word wanneer iemand die ik niet ken zegt dat hij me gemist heeft.
Inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:39 schreef Sammers het volgende:
[..]
Daarom. De wereld zou saai zijn als iedereen hetzelfde dacht
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je mag denken wat je wil, maar mij breng je niet van m'n standpunt af. Heb er zo mijn redenen voor om er zo over te denken..
Gewoon zoutzuurquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:36 schreef Sammers het volgende:
[..]
[..]
Ja, hoor. Wel last van de hittequote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:41 schreef VRIDZ het volgende:
*komt er nu pas achter dat dit topic hoort bij Topicreeks: Mensen van 25-35 jaar die graag nieuwe contacten willen opdoen en dat hier al het geouwehoer plaatsvindt*
Als je er geen last van hebt dan spoor je nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoor. Wel last van de hitte. Maar dat heeft iedereen gok ik zo
Je bent geweldigquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Knap dat ik dat toch zo goed af wist te leiden van haar autoloosheid.
Inderdaad, applaus!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:43 schreef twi het volgende:
[..]
Knap dat ik dat toch zo goed af wist te leiden van haar autoloosheid.
dan moe je ze maken / kopenquote:
We zijn watermeloen granité aan het maken.quote:
dan zul je genoegen moeten nemen met ijsklontjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn watermeloen granité aan het maken.![]()
Voor de rest ben ik doordat ik de hele tijd voor 2 mensen kook ipv 1 en de BBQ en taart al zo'n beetje door mn hele budget heen.
Mijn fiets staat achter het huis en meestal doe ik mijn boodschappen bij de c1000quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef Myraela het volgende:
Nice, je kan specifiek foursquare updates van bepaalde mensen uitzetten.Ik vind het niet echt boeiend waar mensen geparkeerd staan of waar ze boodschappen doen.
Lekker..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
We zijn watermeloen granité aan het maken.![]()
Voor de rest ben ik doordat ik de hele tijd voor 2 mensen kook ipv 1 en de BBQ en taart al zo'n beetje door mn hele budget heen.
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mijn fiets staat achter het huis en meestal doe ik mijn boodschappen bij de c1000
Temptingquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.
Pff wat een stalker ben je danquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Graag de tijden doorgeven waarop je doorgaans de boodschappen doet, dat maakt het stalken makkelijker.
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.quote:
Wat voor werk?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Net lekker heet gedoucht. Straks werken
. Met deze hitte is dat echt ondoenlijk
.
Hier is het al bloedheet binnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef Samzz het volgende:
Net lekker heet gedoucht. Straks werken
. Met deze hitte is dat echt ondoenlijk
.
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijkquote:
Ja, dat je zegmaar staat te schreeuwen van de kou.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit dus, met dit weer douche je toch zo koud mogelijk
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Te huppelen bedoel jequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat je zegmaar staat te schreeuwen van de kou.
En je zweet al voor je iets aan hebtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komt
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomersquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je heet douched is het wel lekker koel als je eruit komt
Dat ben je met dit weer toch welquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomers
Nou nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:52 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Beter laat dan nooit zullen we dan maar zeggen.![]()
Anime-liefhebber zo te zien? (No shit Sherlock)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:54 schreef STING het volgende:
[..]Nou ja, sort of, normale temperatuur.
Zelfs geen ijsjes in huis
Waardoor je lichaamstemperatuur daalt en je lichaam nog harder gaat werken om die temperatuur weer omhoog te krijgen waardoor je het nog warmer krijgtquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is het daar lekkerder?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
Zo, ik ben inmiddels verhuisd naar buiten!
iPad in je klauwtjes?quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
ikn heb ook bijna een strookje schaduwquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Sammers het volgende:
Ik zit onder onze boom, dus is wel lekker vertoeven..quote:
Haha, zeker vooral geen vrouwen zonder vriezerquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Evie het volgende:
[..]geen ijsjes? Daar lok je geen vrouwen mee he?!
Ga zo lekker heet douchen!
Dit dus. Ik kan heel slecht tegen hitte, zweet sowieso altijd vrij snel, irritant genoeg. Daarentegen kan ik weer veel beter tegen de kouquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik heet douche ben ik alweer bezweet als ik klaar ben met afdrogen ... douche iook vrij koud hoor szomers
Bah, this makes sensequote:Op zondag 19 augustus 2012 14:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waardoor je lichaamstemperatuur daalt en je lichaam nog harder gaat werken om die temperatuur weer omhoog te krijgen waardoor je het nog warmer krijgt.
Je lichaam, verdiep je erin.
Een hete douche is altijd het lekkerst, zowel als het warm is als het koud is.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, this makes sense
Maar toch is een koude douche nu wel donders lekker.
Ook dat wel though.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik kan heel slecht tegen hitte, zweet sowieso altijd vrij snel, irritant genoeg. Daarentegen kan ik weer veel beter tegen de kou
Vroeger mn krantenwijk gewoon in mn t-shirt gedaan bij zon 5 a 10 graden buiten, heft kou en warmte elkaar op in mijn geval
Dat snap ik. Maar je hebt er verder geen kut aan omdat het je op de langere termijn niks afkoelt en je het er alleen maar heter door krijgt.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Bah, this makes sense
Maar toch is een koude douche nu wel donders lekker.
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..quote:
Als je een beetje moet typen snap ik dat wel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..
als ik laptop buiten zet kan ik echt niets lezen... zie alleen mn eigen weerspiegelingquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee, valt mee. En binnen ligt nog ergens zo'n tablet, maar vind laptop toch fijner..
Zit ondertussen ook recepten te zoeken, en met een tablet kan ik niet goed omgaanquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als je een beetje moet typen snap ik dat wel.
Lang leve de schaduw!quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
als ik laptop buiten zet kan ik echt niets lezen... zie alleen mn eigen weerspiegeling
Sterker nog.. ik heb nog steeds truien in mn kast liggen, maar heb ze volgens mij al in geen jaren meer gedragenquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ook dat wel though.
In februari al in een t-shirt lopen FTW
Same here..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
ik heb t wel vaak koud... nu niet uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben sowieso vrij "warmbloedig" heb het vrijwel nooit koud en dit weer is echt een hel.
20 graden is voor mij echt het maximale dat lekker is
precies.. die al helemaal nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, zeker vooral geen vrouwen zonder vriezer
Dan zou ik mij pas zorgen gaan maken als je het nu koud hadquote:Op zondag 19 augustus 2012 14:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb t wel vaak koud... nu niet uiteraard
Dan ben je ziek..quote:Op zondag 19 augustus 2012 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zou ik mij pas zorgen gaan maken als je het nu koud had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |