Ik vind dit persoonlijk te. Het is echt niet lekker werken met dit weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Vanavond na het werk pas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog skinnydippen
Wat voor een auto zoek je/wil je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Rustiger dan wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug. Wij gaan zo het strand opzoeken, wel een rustiger stuk hopelijk
.
Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan de populaire stranden zoals Scheveningen.
Hoe voelt dat nou, in een airco zitten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes die niet in de airco zitten.
Krapjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, in een airco zitten?
Nee, ik denk dat het vandaag een rustig dagje wordt. Tegen de avond ga ik met de hond een eind wandelen (als het afgekoeld is!) M'n vrienden hebben al dingen gepland dus..quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strand Nulde, uurtje rijden. Kust is meteen 1.5 uur of meer
. Heb je al plannen gemaakt?
Kijk uit dat je niet over kinderkopjes struikelt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strand Nulde, uurtje rijden. Kust is meteen 1.5 uur of meer
. Heb je al plannen gemaakt?
Godverdomme wat is het heet. En dan heb je ook nog mensen die je wakker SMS'en enzo!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet over kinderkopjes struikelt!
Wel redelijk, niet veel last gehad van de hitte. Ben net even buiten geweest, maar het is te warm.. nog plannen voor vandaag?quote:
Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Sammers het volgende:
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel redelijk, niet veel last gehad van de hitte. Ben net even buiten geweest, maar het is te warm.. nog plannen voor vandaag?
[/quote
Ik ben aan het werk nu
Hij woont er dus elke dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |