Geur is niet geil, eventueel zijn feromonen dat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even opschrijven voordat ik het morgen ben vergeten.
De knappe serveerster was er niet.
Ik ben Kingtoppie tegengekomen in de Next. Daar heeft hij niet gehosseld.
Ik ook niet. Daar een oude vriend van 8 jaar geleden weer eens ontmoet, gezellig. Nummers uitgewisseld, dit dat.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de dansvloer te observeren en hoe mensen daar zijn. De dansers, de groepjes jongens en meisjes etc. Waar is de mening en waarom? Razend interessant.
Daarna naar huis gegaan, terwijl er iemand werd uitgezet omdat hij bier had gestolen. Die ging hele verhalen tegen mij ophouden. Was wel vriendelijk, maar lam. Hij snapte wel de angle van de man die boos op hem werd. Zijn woorden.
Op zoek naar mijn fiets kwamen we een leuk alto meisje tegen die hij vervolgens op alle mogelijke manieren probeerde te versieren maar alleen maar slaagde debiele opmerkingen te maken. Het meisje had geduld en was vriendelijk. Toen begon de kerel over dat hij rook dat ze geil was. Hierop keek ze naar mij en ik begon uit te leggen hoe hormonen werken en dat geur belangrijk is in de non-verbale communicatie. Toen keek ze raar en wilde ze weg van ons.Ik vond mijn fiets terwijl ik haar hoorde zeggen dat die kerel weg moest.
Nu ik dit typ, weet ik niet meer waarom ik het moest onthouden. Misschien weet ik het morgen wel weer.
Gefeliciteerd lieverd
Heb je geen ventilator?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die warmte is niet leuk meeheer![]()
Damn wat heb ik slecht geslapen.
Nopequote:
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.quote:
Oh Jippiequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, eerst maar eens wat rode muggenlarven ontdooien en een broodje smeren.
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?
Ja het is echt eng warm vandaag. Niet leuk meer hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ al smerig warm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.
Jij kan tenminste nog skinnydippenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |