Jammer, anders zou ik het oplikken.quote:
hij staat op de grond, maar goed verfrissend genoeg.quote:
Zweetfetish?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag 4 liter gedronken op werk. 1 keer geplast.
Bijna nog iemand in zijn gezicht geslagen omdat die een hond achterliet in de auto. Lijer dat het is.
Maar ik zweet ook wel fiks.
[..]
Jammer, anders zou ik het oplikken.
Nee, slechts buikjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hij staat op de grond, maar goed verfrissend genoeg.
[..]
Zweetfetish?
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Flips, wanneer ga je weer weg? Morgen of overmorgen? Just in case, veel plezier gewenst alvast. Ben nog niet weg, maar hitte....geheugenverlies, je kent het
Gelukkigquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelGeheugenverlies komt mij wel bekend voor ja
[..]
Gelukkig
Ik zal de berichten vanuit je vakantiebestemming in de gaten houden voor aparte situatiesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelGeheugenverlies komt mij wel bekend voor ja
Texel, 2 weken werken/vakantie vieren. Ik kon tijdelijk worden overgeplaatst ivm vakantieperiode.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal de berichten vanuit je vakantiebestemming in de gaten houden voor aparte situaties
Heb je vandaag nog genoten van het mooie weer?
Haha, dacht even dat je zei 'gewinkeld'. Zo gek zal ze toch niet zijn met die hitte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha
Euhm beetje, hond uitgelaten ennn gewinkeld.![]()
Nou ik moest en zou per se een Engelse boek kopen. Dus was of vandaag of morgen winkelen en toen voor vandaag gekozen. Uiteindelijk de verkeerde boek gekocht, want ik zat niet op te letten. Ik zag de schrijver en de eerste twee woorden van de titel en dacht dat ik goed zat. Thuis pas heel de titel gelezen en er achter gekomen dat dit deel 2 is en die met dezelfde 2 woorden begintquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha, dacht even dat je zei 'gewinkeld'. Zo gek zal ze toch niet zijn met die hitte.
Niet toevallig boeken uit de serie van Game of Thrones?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik moest en zou per se een Engelse boek kopen. Dus was of vandaag of morgen winkelen en toen voor vandaag gekozen. Uiteindelijk de verkeerde boek gekocht, want ik zat niet op te letten. Ik zag de schrijver en de eerste twee woorden van de titel en dacht dat ik goed zat. Thuis pas heel de titel gelezen en er achter gekomen dat dit deel 2 is en die met dezelfde 2 woorden begint
Dat had niet gehoeven, you're fine as you are.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dus al een kleurspoeling richting blond gekocht, ja.
Nopequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet toevallig boeken uit de serie van Game of Thrones?
Thanksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, you're fine as you are.
Die ken ik niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NopeDie populaire van nu, 50 dingen van grijs
Blijkbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die ken ik niet...Gaat er een hype aan mij voorbij?
The unworldly, innocent Ana is startled to realize she wants this man and, despite his enigmatic reserve, finds she is desperate to get close to him.quote:
Klinkt meer als een chickflickquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
The unworldly, innocent Ana is startled to realize she wants this man and, despite his enigmatic reserve, finds she is desperate to get close to him.
Niet helemaal mijn ding denk ik
Dat is het ook zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eerste deel van A Game of Thrones gekocht. Straks maar eens in beginnen.
Ik wacht ff tot mn vriendin em uit heeft, dan leen ik die van haar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eerste deel van A Game of Thrones gekocht. Straks maar eens in beginnen.
Ik wil ze allemaal hebben. Engels en Nederlands, hardcover.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot mn vriendin em uit heeft, dan leen ik die van haar.
Ik las hardcorequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben. Engels en Nederlands, hardcover.
Waarom ook Nederlands? En laatste deel heb je alleen in hardcover, althans toen ik em kocht. De andere versies zouden pas later komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, de tijd dat ik een mooie volle boekenkast wilde is voorbij. Te duur met het continu verhuizen. Dus ik doe aan lenen/ruilen van boeken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, echt een tof boekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Heb je de serie seizoen 1 ook al gezien? Zo ja, vind je het boek een stuk uitgebreider? Vind persoonlijk dat de boeken makkelijker te volgen zijn. Meer informatie, het springt niet van hak op de tak zoals de serie op tv.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, echt een tof boek
Ja heb beide seizoenen gezien, en het boek is inderdaad uitgebreider, en gaat wat minder snel dan de serie ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je de serie seizoen 1 ook al gezien? Zo ja, vind je het boek een stuk uitgebreider? Vind persoonlijk dat de boeken makkelijker te volgen zijn. Meer informatie, het springt niet van hak op de tak zoals de serie op tv.
Ik wil de ereader versiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Nope, helaas niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Sammers het volgende:
Doet de automatische update het ook vanaf je gsm?
Nope, plafondventilator aan, deur op een licht kiertje, goed te doen tot nu toe, ook al geeft de temp meter 27 aan. Maar zo voelt het niet echt.quote:
Mja... Nog niet gezochtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk te vinden hoor
Heb alle ramen maar open gezet, en de ventitor aan. Is goed om te hebben zo.quote:
Hier is het nog flink heet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, plafondventilator aan, deur op een licht kiertje, goed te doen tot nu toe, ook al geeft de temp meter 27 aan. Maar zo voelt het niet echt.
Ook goed, beetje slaperig wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, hoe is het met jou dan?
ik drink om het kwartier een glas ice tea leeg (zelf gemaakt dus geen suikermuk) en af en toe ff wapperen....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb alle ramen maar open gezet, en de ventitor aan. Is goed om te hebben zo.
Ik ook, en de ramen open. Kan het even doorwaaien..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, plafondventilator aan, deur op een licht kiertje, goed te doen tot nu toe, ook al geeft de temp meter 27 aan. Maar zo voelt het niet echt.
Hele dag door water gedronken en net voor de 2e keer gepistquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik drink om het kwartier een glas ice tea leeg (zelf gemaakt dus geen suikermuk) en af en toe ff wapperen....
Goed bezig! Wordt het morgen nog warmer eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik drink om het kwartier een glas ice tea leeg (zelf gemaakt dus geen suikermuk) en af en toe ff wapperen....
Ik zit lekker aan een koud biertjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dankje, hoi!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Hey Sammers, een nieuweling
Verwarrend, Sammers en Samzz
Volgens de voorspellingen word het even warmquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed bezig! Wordt het morgen nog warmer eigenlijk?
Meer drinken denk ik danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele dag door water gedronken en net voor de 2e keer gepist
Ja he, vind ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef Sammers het volgende:
Hm. FOK! via laptop is toch een stuk makkelijker..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen word het even warm
uhm ja... 32 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed bezig! Wordt het morgen nog warmer eigenlijk?
Ik ben net op het werk nog in het zwembad gesprongenquote:
Hier morgen 38 graden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ja... 32 gradenneee heee dan maandag onweersbuien en iets koeler en dan weer warmer
Skinnydippin na het werk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben net op het werk nog in het zwembad gesprongen
Alcohol is vochtafdrijvend... maar wel een idee als ik bier zou hebben (heb nog wel rosé)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een koud biertje
Inderdaad, nu heb ik het in ieder geval niet warm, onder de ventilator!quote:
Ach gewoon rustig blijven, dan is het goed te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ja... 32 gradenneee heee dan maandag onweersbuien en iets koeler en dan weer warmer
Gewoon morgen een zwembad opzoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Inderdaad, nu heb ik het in ieder geval niet warm, onder de ventilator!
Je bent straks nog naar de winkel geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alcohol is vochtafdrijvend... maar wel een idee als ik bier zou hebben (heb nog wel rosé)
Net als de rest van Nederland..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon morgen een zwembad opzoeken
Gewoon aan de tap lurkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent straks nog naar de winkel geweest.
Hoe kun je dan het bier vergeten?
Maar je mag hier wel komen drinken hoor, je weet het bier te staan
Komt het wel op neer jaquote:
Met alle kleding nog aanquote:
En die hard werken he.quote:
ik wilde rosé bier uit blik... ik weet ook niet waarom... ik denk door een zonnesteek... en ik blijf lekker hier... mijn auto is nog een soort van ovenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent straks nog naar de winkel geweest.
Hoe kun je dan het bier vergeten?
Maar je mag hier wel komen drinken hoor, je weet het bier te staan
Haha. Maar heb niet zo'n zin om te zwemmen als het er zo druk is.quote:
Maar dat is te ver rijdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn er plekken genoeg waar je nog rustig kunt liggen/zwemmen
Het is nog vakantie tijd he, allicht is het er juist rustigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Haha. Maar heb niet zo'n zin om te zwemmen als het er zo druk is.
Ik zit lekker bij een openluchtzwembad, geen strand oid, daar is het vast heel druk morgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Haha. Maar heb niet zo'n zin om te zwemmen als het er zo druk is.
Waar zou je heen willen, en met wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zit een beetje rond te kijken op sites om te gaan emigreren.
Moet ik niet doen, is toch wel heel aanlokkelijk
Geen idee, zoveel plekken die me geweldig lijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen, en met wie?
Toch bijna een uur.. ik was vanaf Den Bosch een half uur onderweg en naar Eindhoven ben ik ook ongeveer 30 minuten kwijt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Buurt van eindhoven toch?
Dat valt wel mee hoor
Dan maar niet zwemmen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zit lekker bij een openluchtzwembad, geen strand oid, daar is het vast heel druk morgen.
België? Amerika? Thailand?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel plekken die me geweldig lijken.
En aangezien ik single ben nu, alleen
Eindhoven doe je over de A50 in drie kwartierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch bijna een uur.. ik was vanaf Den Bosch een half uur onderweg en naar Eindhoven ben ik ook ongeveer 30 minuten kwijt.
Hm. Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder fobo kan ik bij deze verifieren dat je een echte vrouw bent
Ah ja, dat is sneller dan de A2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eindhoven doe je over de A50 in drie kwartier
Amerika lijkt me geweldig, heeft me altijd getrokken maar dat is niet waar ik aan denk.quote:
Ik woon 30 minuten van Eindhoven af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eindhoven doe je over de A50 in drie kwartier
Het zou niks voor mij zijn, maar nadenken/dromen kan altijd. Waarom wil je weg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Amerika lijkt me geweldig, heeft me altijd getrokken maar dat is niet waar ik aan denk.
Thailand, de Fillipijnen dat soort landen inderdaad.
Waar je Euro nog heel veel waard is zeg maar.
Valkenswaard die kant op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik woon 30 minuten van Eindhoven af.
ik wist dat jij zou toolen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dawg ik spytoolde. Wat is dit nou weer?
Dichtbij dus..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef dawg het volgende:
ik ben met een minuut of 10, 15 in eindhoven.
Ik houd het liever een beetje privé als je het niet erg vindt.quote:
Klimaat, relaxter leven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het zou niks voor mij zijn, maar nadenken/dromen kan altijd. Waarom wil je weg?
ja en ik ga niet een heel topic lezen dus beter vertel je even waar het over gaat?quote:
Mur en dawg hebben een affaire.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja en ik ga niet een heel topic lezen dus beter vertel je even waar het over gaat?
Dat klopt. Maar vrienden zijn onbetaalbaar, en daar ben je alleen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klimaat, relaxter leven.
Maar is ook wel omdat ik een beetje zat te kijken wat huizen en dergelijke daar kosten,
Voor het geld waar ik hier een garage van koop, kan ik daar een kleine villa kopen.
Je kunt ook nieuwe vrienden maken hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar vrienden zijn onbetaalbaar, en daar ben je alleen..
ik weet nu al niet meer wat de aanleiding was. kun je nagaan hoe belangrijk en serieus het was.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja en ik ga niet een heel topic lezen dus beter vertel je even waar het over gaat?
Ja dat is wel waar, maar als ik nu zie hoe vaak/ hoe weinig ik sommige vrienden nog zie nu dat iedereen een beetje aan het settelen is dan denk ik dat ik dat wel overleef.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar vrienden zijn onbetaalbaar, en daar ben je alleen..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet nu al niet meer wat de aanleiding was. kun je nagaan hoe belangrijk en serieus het was.
Weet ik. Maar toch wil ik mijn vrienden hier voor geen goud missen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je kunt ook nieuwe vrienden maken hoor
En met het internet van tegenwoordig hou je veel makkelijker contact.
Begrijpelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Sammers het volgende:
[..]
Weet ik. Maar toch wil ik mijn vrienden hier voor geen goud missen.
Voel je je eenzaam? En je kroeg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar als ik nu zie hoe vaak/ hoe weinig ik sommige vrienden nog zie nu dat iedereen een beetje aan het settelen is dan denk ik dat ik dat wel overleef.
wat let je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar, maar als ik nu zie hoe vaak/ hoe weinig ik sommige vrienden nog zie nu dat iedereen een beetje aan het settelen is dan denk ik dat ik dat wel overleef.
Dat denk ik ook, maar als je het echt wilt dan moet je het doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef dawg het volgende:
en ik denk dat emigreren zwaar onderschat wordt.
Nee ik ben niet eenzaam, en de kroeg is niet iets wat ik mijn hele leven wil doen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Voel je je eenzaam? En je kroeg?
Nou nu dus nog mijn zaken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
wat let je?
overigens vind ik 85% van de tijd lekker weer een onbetaalbare luxe.
voor een jaar noem ik niet echt emigreren. het is anders wanneer je weet dat daar je nieuwe leven is, als je een jaar gaat is integreren bijv niet zo belangrijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Ik zou wel eens emigreren, voor een jaartje.
Vreemd genoeg kan ik me geen leven voorstellen wat zich niet in dit land afspeelt.
Jij wilde toch ook naar Mexico toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:27 schreef dawg het volgende:
en ik denk dat emigreren zwaar onderschat wordt.
Hoe ben je er toe gekomen om een eigen kroeg te beginnen vraag ik me af. Is toch een hele investering en veel werken/regelenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik ben niet eenzaam, en de kroeg is niet iets wat ik mijn hele leven wil doen.
Het is ook niet zo dat ik morgen op het vliegveld wil stappen, maar ik zou wel over een paar jaar als ik een financiele basis heb gelegd zoiets gaan doen.
in veel warme landen, zijn er ook veel minder regels en aangezien jij ervaring hebt in het runnen van een kroeg lijkt me het voor jou niet zo lastig elders iets te openen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou nu dus nog mijn zaken.
Wil sowieso wel een aardige financiele buffer hebben.
En het klimaat is inderdaad gewoon een groot pluspunt.
En gewoon de relaxtere levenstijl.
Cafe is al eerder van mijn oom en tante geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe ben je er toe gekomen om een eigen kroeg te beginnen vraag ik me af. Is toch een hele investering en veel werken/regelen
ja, maar een vriend van me woont daar al 7 jaar, dat is wel anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wilde toch ook naar Mexico toch?
Ik zou er inderdaad wel weer iets willen beginnen jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:31 schreef dawg het volgende:
[..]
in veel warme landen, zijn er ook veel minder regels en aangezien jij ervaring hebt in het runnen van een kroeg lijkt me het voor jou niet zo lastig elders iets te openen.
Ik dacht dat jij toen wel redelijk serieuze plannen had toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, maar een vriend van me woont daar al 7 jaar, dat is wel anders.
helaas helaas.
Denk je soms "waar ben ik aan begonnen"?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Cafe is al eerder van mijn oom en tante geweest.
En bij de vorige eigenaar werkte ik er ook al wel eens.
En was er natuurlijk al vanaf mijn 15e vaste klant he.
Vorige eigenaren gingen er uit, en ik had al eerder contact gehad met mensen van Heineken en de eigenaar van het pand, en toen is het eigenlijk heel snel gegaan.
is meestal makkelijker dan werk zoeken bij een baas.mits er wel wat mee te verdienen valt natuurlijk, zoals een kroeg of strandtent of zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou er inderdaad wel weer iets willen beginnen ja
Jezus jij vraagt veelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk je soms "waar ben ik aan begonnen"?
Ligt eraan wat voor bedrijf je wilt opstarten, dat moet je ook niet onderschatten hoor..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
is meestal makkelijker dan werk zoeken bij een baas.
ja, was praktisch rond eigenlijk. maar laten we het daar niet over hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toen wel redelijk serieuze plannen had toch?
Ja dat soms wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk je soms "waar ben ik aan begonnen"?
zie mijn toevoeging.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor bedrijf je wilt opstarten, dat moet je ook niet onderschatten hoor..
Ja dat is inderdaad niet echt emigreren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
voor een jaar noem ik niet echt emigreren. het is anders wanneer je weet dat daar je nieuwe leven is, als je een jaar gaat is integreren bijv niet zo belangrijk.
Ik zit in de administratie, dus ik snap wat je bedoelt. Wel leuk, een eigen kroeg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat soms wel.
Laat ik het zo zeggen, als ik alle uren die ik er in stop voor mijn oude baas had gewerkt dan had ik veel meer geld verdiend.
Dat is het zeker jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zit in de administratie, dus ik snap wat je bedoelt. Wel leuk, een eigen kroeg!
onderschat het niet. ergens wonen, werken, leven in een ander land is echt heel anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet echt emigreren.
Maar ik zou dan graag naar Engeland of Amerika willen, dan is de aanpassing toch minder groot dan in een niet Engelstalig land.
Ik ben meer een ochtendmens.. Welterusten!quote:
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:39 schreef dawg het volgende:
[..]
onderschat het niet. ergens wonen, werken, leven in een ander land is echt heel anders.
Ga je nu wel weer in nederland zoeken of heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praat
Ik blijf voorlopig in NL, maar niks is zeker. Grote kans dat ik (gezien mijn ervaring) bij een internationaal bedrijf ga werken en die kunnen je zomer overplaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu wel weer in nederland zoeken of heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?
ik heb het niet over europa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praat
Lekker uitslapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Lange dag was lang.
Zal ik morgen als een bikkel om zes uur al op het paard zitten... Of als een watje uitslapen?
Jij --> bikkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Lange dag was lang.
Zal ik morgen als een bikkel om zes uur al op het paard zitten... Of als een watje uitslapen?
Geur is niet geil, eventueel zijn feromonen dat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even opschrijven voordat ik het morgen ben vergeten.
De knappe serveerster was er niet.
Ik ben Kingtoppie tegengekomen in de Next. Daar heeft hij niet gehosseld.
Ik ook niet. Daar een oude vriend van 8 jaar geleden weer eens ontmoet, gezellig. Nummers uitgewisseld, dit dat.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de dansvloer te observeren en hoe mensen daar zijn. De dansers, de groepjes jongens en meisjes etc. Waar is de mening en waarom? Razend interessant.
Daarna naar huis gegaan, terwijl er iemand werd uitgezet omdat hij bier had gestolen. Die ging hele verhalen tegen mij ophouden. Was wel vriendelijk, maar lam. Hij snapte wel de angle van de man die boos op hem werd. Zijn woorden.
Op zoek naar mijn fiets kwamen we een leuk alto meisje tegen die hij vervolgens op alle mogelijke manieren probeerde te versieren maar alleen maar slaagde debiele opmerkingen te maken. Het meisje had geduld en was vriendelijk. Toen begon de kerel over dat hij rook dat ze geil was. Hierop keek ze naar mij en ik begon uit te leggen hoe hormonen werken en dat geur belangrijk is in de non-verbale communicatie. Toen keek ze raar en wilde ze weg van ons.Ik vond mijn fiets terwijl ik haar hoorde zeggen dat die kerel weg moest.
Nu ik dit typ, weet ik niet meer waarom ik het moest onthouden. Misschien weet ik het morgen wel weer.
Gefeliciteerd lieverd
Heb je geen ventilator?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die warmte is niet leuk meeheer![]()
Damn wat heb ik slecht geslapen.
Nopequote:
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.quote:
Oh Jippiequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, eerst maar eens wat rode muggenlarven ontdooien en een broodje smeren.
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?
Ja het is echt eng warm vandaag. Niet leuk meer hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ al smerig warm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.
Jij kan tenminste nog skinnydippenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
Ik vind dit persoonlijk te. Het is echt niet lekker werken met dit weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Vanavond na het werk pas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog skinnydippen
Wat voor een auto zoek je/wil je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Rustiger dan wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug. Wij gaan zo het strand opzoeken, wel een rustiger stuk hopelijk
.
Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan de populaire stranden zoals Scheveningen.
Hoe voelt dat nou, in een airco zitten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes die niet in de airco zitten.
Krapjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, in een airco zitten?
Nee, ik denk dat het vandaag een rustig dagje wordt. Tegen de avond ga ik met de hond een eind wandelen (als het afgekoeld is!) M'n vrienden hebben al dingen gepland dus..quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strand Nulde, uurtje rijden. Kust is meteen 1.5 uur of meer
. Heb je al plannen gemaakt?
Kijk uit dat je niet over kinderkopjes struikelt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strand Nulde, uurtje rijden. Kust is meteen 1.5 uur of meer
. Heb je al plannen gemaakt?
Godverdomme wat is het heet. En dan heb je ook nog mensen die je wakker SMS'en enzo!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet over kinderkopjes struikelt!
Wel redelijk, niet veel last gehad van de hitte. Ben net even buiten geweest, maar het is te warm.. nog plannen voor vandaag?quote:
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel redelijk, niet veel last gehad van de hitte. Ben net even buiten geweest, maar het is te warm.. nog plannen voor vandaag?
[/quote
Ik ben aan het werk nu
Hij woont er dus elke dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?
Hij was niet te grof?quote:
In principe elke dag, maar de woensdagavond ben ik dichtquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?
Oké! Sta je er altijd alleen of heb je ook personeel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In principe elke dag, maar de woensdagavond ben ik dicht
Minder zuipen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit al een uur zin te maken om onder de douche te stappen maar elke beweging die ik maak is te vermoeiend vandaag
Ja want als ik niet drink dan is het ook niet zo teringwarm!!quote:
Nueh kan prima, zolang je er niet mee gaat voetballen op het strand zit je nog niet in de problemen denk ik.quote:
Alleenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké! Sta je er altijd alleen of heb je ook personeel?
Vorige week was er nog iemand gesprongen van de flat bij hun.quote:Belt vanacht de buurman aan, beetje gedronke en stoned, dat die zijn sleutel is vergeten, of die even via het balkon naar zijn eigen huis mag klimmen,,, ik woon gelukkig maar op 10 hoog !!
Koop een paar neptieten voor je eigen verjaardag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben stiekem best wel jaloers op Barbie
Ja want die heb ik echt nodigquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Koop een paar neptieten voor je eigen verjaardag.
Zullen we gaan verhuizen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want die heb ik echt nodig![]()
Anyway. Onze Barbie ligt vast al weer met zn mooie kontje op het strand in een land waar het lekker warm is ipv meteen benauwd warm
We??quote:
Ghehe herkenbaar!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja sorry, nu pas de puf om wat te typen
Je gaat je voor de helft laten ombouwen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan word hetvgeen malta, dat is nog wel prijzig.
Maar thailand ofzo kan nog wel
Nee tuurlijk niet, maar voor 700 euro huur je daar een fucking villa.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat je voor de helft laten ombouwen?
had je dan interesse?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat je voor de helft laten ombouwen?
Dus voor 1400 2 villa'squote:Op zondag 19 augustus 2012 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar voor 700 euro huur je daar een fucking villa.
Nopequote:
Krijg je altijd een gratis massagequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:04 schreef twi het volgende:
Ambulancebezoek zal in Thailand ook wat goedkoper zijn.
met goede afloop? wie heeft er dan nog een vrouw nodigquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijg je altijd een gratis massage
Hartmassage zijn ze goed in daar ; )quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met goede afloop? wie heeft er dan nog een vrouw nodig
Hier gaat iets mis he!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag in het verblijf voor de maid
Dat heeft mijn buurman ooit ook 1 x gedaan... hup via het balkon aan de buitenkant langs naar die van hem... hij had geluk daar wel de boel los... anders had het nog geen f. uitgemaakt... oja ik woonde toen 3hoog... dus op zich minder eng dan 10h.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de FB van mn zusje
[..]
Vorige week was er nog iemand gesprongen van de flat bij hun.
Wat verzamel je in je boek?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:45 schreef Sammers het volgende:
Zo, ik begin maar weer eens met m'n verzamelboek
Ik zit er steeds meer aan te denkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar malta zou ik zo verhuizen... mits ik daar werk kan vinden
Een eigen kroeg op Malta. Je hebt vast nog wel personeel nodig. Tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er steeds meer aan te denken
Ja vrouwelijk personeelquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eigen kroeg op Malta. Je hebt vast nog wel personeel nodig. Toch
Dat snap ikquote:
Je moet echt je vader opvoeden jongenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, een vader die je wakker belt om 12 uur, wat krijgen we nou zeg!![]()
Eindelijk een nacht goed geslapen.. Was eerst met kleding aan op bed gaan liggen en viel zo in slaap
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk een nacht goed geslapen.. Was eerst met kleding aan op bed gaan liggen en viel zo in slaap
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toplessquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
mag ik dan wel zo'n tof uniformpje
Wat vind jij een tof uniformpje dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
mag ik dan wel zo'n tof uniformpje
Op Malta zou ik een poloshirt doen met embleem van de kroeg en natuurlijk een shorts (niet te kort of te lang) ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij een tof uniformpje dan?
Geen bikiniquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op Malta zou ik een poloshirt doen met embleem van de kroeg en natuurlijk een shorts (niet te kort of te lang) ...
een Tshirt of blouse met korte mouwen kunnen ook maar een T-shirt ziet er altijd zo'n causual uit en een blouse moet je altijd strijken (en dat doe ik niet)
Functioneel, herkenbaar en makkelijkJe moet niet willen dat ik in een bikini ga rondhuppelen en een hempje is in de horeca een beetje not done (vind ik tenminste)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En toen zei jij .. nee want ik ga bbq bij myr... toch?
Gezelligquote:
Ik voel me vooral truttig in zo'n pakje... of schooljuf incl knot en brilquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar zijn wel omnomnom
En JK ook van mij natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligdoe ze de groeten van mij.
Je zwemt nu altijd naakt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen bikini... was er een aan te ontwerpen... maar ik ben lui *zucht*
Uhm soms...., maar ik heb mijn badpak wegens ouderdom op Aruba weggegooid en heb nog geen nieuwe gehaaldquote:
Names Engelquote:
Zal van de week toch eens gaan zwemmen denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm soms...., maar ik heb mijn badpak wegens ouderdom op Aruba weggegooid en heb nog geen nieuwe gehaald
Nou heb ik wel vaker on the fly een badpak gekocht... heb het alleen nu nog niet gedaan (weet ook niet waarom....)quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Zal van de week toch eens gaan zwemmen denk ik
Ik heb geen idee hoe warm het nu binnen is.... maar tot nu toe zweet ik nog nietquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:45 schreef Rafeiro het volgende:
Pokke hitte gewoon nu al 27,5 graden binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |