Jammer, anders zou ik het oplikken.quote:
hij staat op de grond, maar goed verfrissend genoeg.quote:
Zweetfetish?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vandaag 4 liter gedronken op werk. 1 keer geplast.
Bijna nog iemand in zijn gezicht geslagen omdat die een hond achterliet in de auto. Lijer dat het is.
Maar ik zweet ook wel fiks.
[..]
Jammer, anders zou ik het oplikken.
Nee, slechts buikjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hij staat op de grond, maar goed verfrissend genoeg.
[..]
Zweetfetish?
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:17 schreef xFriendx het volgende:
Flips, wanneer ga je weer weg? Morgen of overmorgen? Just in case, veel plezier gewenst alvast. Ben nog niet weg, maar hitte....geheugenverlies, je kent het
Gelukkigquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelGeheugenverlies komt mij wel bekend voor ja
[..]
Gelukkig
Ik zal de berichten vanuit je vakantiebestemming in de gaten houden voor aparte situatiesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Morgenavond naar een vriendin alvast ivm makkelijker reizen, overmorgen ben ik weg! En dankjewelGeheugenverlies komt mij wel bekend voor ja
Texel, 2 weken werken/vakantie vieren. Ik kon tijdelijk worden overgeplaatst ivm vakantieperiode.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zal de berichten vanuit je vakantiebestemming in de gaten houden voor aparte situaties
Heb je vandaag nog genoten van het mooie weer?
Haha, dacht even dat je zei 'gewinkeld'. Zo gek zal ze toch niet zijn met die hitte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha
Euhm beetje, hond uitgelaten ennn gewinkeld.![]()
Nou ik moest en zou per se een Engelse boek kopen. Dus was of vandaag of morgen winkelen en toen voor vandaag gekozen. Uiteindelijk de verkeerde boek gekocht, want ik zat niet op te letten. Ik zag de schrijver en de eerste twee woorden van de titel en dacht dat ik goed zat. Thuis pas heel de titel gelezen en er achter gekomen dat dit deel 2 is en die met dezelfde 2 woorden begintquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:22 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Haha, dacht even dat je zei 'gewinkeld'. Zo gek zal ze toch niet zijn met die hitte.
Niet toevallig boeken uit de serie van Game of Thrones?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik moest en zou per se een Engelse boek kopen. Dus was of vandaag of morgen winkelen en toen voor vandaag gekozen. Uiteindelijk de verkeerde boek gekocht, want ik zat niet op te letten. Ik zag de schrijver en de eerste twee woorden van de titel en dacht dat ik goed zat. Thuis pas heel de titel gelezen en er achter gekomen dat dit deel 2 is en die met dezelfde 2 woorden begint
Dat had niet gehoeven, you're fine as you are.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:26 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb dus al een kleurspoeling richting blond gekocht, ja.
Nopequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet toevallig boeken uit de serie van Game of Thrones?
Thanksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven, you're fine as you are.
Die ken ik niet...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NopeDie populaire van nu, 50 dingen van grijs
Blijkbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die ken ik niet...Gaat er een hype aan mij voorbij?
The unworldly, innocent Ana is startled to realize she wants this man and, despite his enigmatic reserve, finds she is desperate to get close to him.quote:
Klinkt meer als een chickflickquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
The unworldly, innocent Ana is startled to realize she wants this man and, despite his enigmatic reserve, finds she is desperate to get close to him.
Niet helemaal mijn ding denk ik
Dat is het ook zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eerste deel van A Game of Thrones gekocht. Straks maar eens in beginnen.
Ik wacht ff tot mn vriendin em uit heeft, dan leen ik die van haar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eerste deel van A Game of Thrones gekocht. Straks maar eens in beginnen.
Ik wil ze allemaal hebben. Engels en Nederlands, hardcover.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot mn vriendin em uit heeft, dan leen ik die van haar.
Ik las hardcorequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben. Engels en Nederlands, hardcover.
Waarom ook Nederlands? En laatste deel heb je alleen in hardcover, althans toen ik em kocht. De andere versies zouden pas later komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, de tijd dat ik een mooie volle boekenkast wilde is voorbij. Te duur met het continu verhuizen. Dus ik doe aan lenen/ruilen van boeken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, echt een tof boekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Heb je de serie seizoen 1 ook al gezien? Zo ja, vind je het boek een stuk uitgebreider? Vind persoonlijk dat de boeken makkelijker te volgen zijn. Meer informatie, het springt niet van hak op de tak zoals de serie op tv.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, echt een tof boek
Ja heb beide seizoenen gezien, en het boek is inderdaad uitgebreider, en gaat wat minder snel dan de serie ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je de serie seizoen 1 ook al gezien? Zo ja, vind je het boek een stuk uitgebreider? Vind persoonlijk dat de boeken makkelijker te volgen zijn. Meer informatie, het springt niet van hak op de tak zoals de serie op tv.
Ik wil de ereader versiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Nope, helaas niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Sammers het volgende:
Doet de automatische update het ook vanaf je gsm?
Nope, plafondventilator aan, deur op een licht kiertje, goed te doen tot nu toe, ook al geeft de temp meter 27 aan. Maar zo voelt het niet echt.quote:
Mja... Nog niet gezochtquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die zijn makkelijk te vinden hoor
Heb alle ramen maar open gezet, en de ventitor aan. Is goed om te hebben zo.quote:
Hier is het nog flink heet hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, plafondventilator aan, deur op een licht kiertje, goed te doen tot nu toe, ook al geeft de temp meter 27 aan. Maar zo voelt het niet echt.
Ook goed, beetje slaperig wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Goed hoor, hoe is het met jou dan?
ik drink om het kwartier een glas ice tea leeg (zelf gemaakt dus geen suikermuk) en af en toe ff wapperen....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb alle ramen maar open gezet, en de ventitor aan. Is goed om te hebben zo.
Ik ook, en de ramen open. Kan het even doorwaaien..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nope, plafondventilator aan, deur op een licht kiertje, goed te doen tot nu toe, ook al geeft de temp meter 27 aan. Maar zo voelt het niet echt.
Hele dag door water gedronken en net voor de 2e keer gepistquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik drink om het kwartier een glas ice tea leeg (zelf gemaakt dus geen suikermuk) en af en toe ff wapperen....
Goed bezig! Wordt het morgen nog warmer eigenlijk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik drink om het kwartier een glas ice tea leeg (zelf gemaakt dus geen suikermuk) en af en toe ff wapperen....
Ik zit lekker aan een koud biertjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dankje, hoi!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef Koen66 het volgende:
Hey Sammers, een nieuweling
Verwarrend, Sammers en Samzz
Volgens de voorspellingen word het even warmquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed bezig! Wordt het morgen nog warmer eigenlijk?
Meer drinken denk ik danquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hele dag door water gedronken en net voor de 2e keer gepist
Ja he, vind ik ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef Sammers het volgende:
Hm. FOK! via laptop is toch een stuk makkelijker..
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens de voorspellingen word het even warm
uhm ja... 32 gradenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed bezig! Wordt het morgen nog warmer eigenlijk?
Ik ben net op het werk nog in het zwembad gesprongenquote:
Hier morgen 38 graden.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ja... 32 gradenneee heee dan maandag onweersbuien en iets koeler en dan weer warmer
Skinnydippin na het werk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben net op het werk nog in het zwembad gesprongen
Alcohol is vochtafdrijvend... maar wel een idee als ik bier zou hebben (heb nog wel rosé)quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit lekker aan een koud biertje
Inderdaad, nu heb ik het in ieder geval niet warm, onder de ventilator!quote:
Ach gewoon rustig blijven, dan is het goed te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm ja... 32 gradenneee heee dan maandag onweersbuien en iets koeler en dan weer warmer
Gewoon morgen een zwembad opzoekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Inderdaad, nu heb ik het in ieder geval niet warm, onder de ventilator!
Je bent straks nog naar de winkel geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alcohol is vochtafdrijvend... maar wel een idee als ik bier zou hebben (heb nog wel rosé)
Net als de rest van Nederland..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon morgen een zwembad opzoeken
Gewoon aan de tap lurkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent straks nog naar de winkel geweest.
Hoe kun je dan het bier vergeten?
Maar je mag hier wel komen drinken hoor, je weet het bier te staan
Komt het wel op neer jaquote:
Met alle kleding nog aanquote:
En die hard werken he.quote:
ik wilde rosé bier uit blik... ik weet ook niet waarom... ik denk door een zonnesteek... en ik blijf lekker hier... mijn auto is nog een soort van ovenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent straks nog naar de winkel geweest.
Hoe kun je dan het bier vergeten?
Maar je mag hier wel komen drinken hoor, je weet het bier te staan
Haha. Maar heb niet zo'n zin om te zwemmen als het er zo druk is.quote:
Maar dat is te ver rijdenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier in de buurt zijn er plekken genoeg waar je nog rustig kunt liggen/zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |