Blijkbaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die ken ik niet...Gaat er een hype aan mij voorbij?
The unworldly, innocent Ana is startled to realize she wants this man and, despite his enigmatic reserve, finds she is desperate to get close to him.quote:
Klinkt meer als een chickflickquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
The unworldly, innocent Ana is startled to realize she wants this man and, despite his enigmatic reserve, finds she is desperate to get close to him.
Niet helemaal mijn ding denk ik
Dat is het ook zekerquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eerste deel van A Game of Thrones gekocht. Straks maar eens in beginnen.
Ik wacht ff tot mn vriendin em uit heeft, dan leen ik die van haar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik heb het eerste deel van A Game of Thrones gekocht. Straks maar eens in beginnen.
Ik wil ze allemaal hebben. Engels en Nederlands, hardcover.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wacht ff tot mn vriendin em uit heeft, dan leen ik die van haar.
Ik las hardcorequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal hebben. Engels en Nederlands, hardcover.
Waarom ook Nederlands? En laatste deel heb je alleen in hardcover, althans toen ik em kocht. De andere versies zouden pas later komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tsja, de tijd dat ik een mooie volle boekenkast wilde is voorbij. Te duur met het continu verhuizen. Dus ik doe aan lenen/ruilen van boeken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, echt een tof boekquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
Heb je de serie seizoen 1 ook al gezien? Zo ja, vind je het boek een stuk uitgebreider? Vind persoonlijk dat de boeken makkelijker te volgen zijn. Meer informatie, het springt niet van hak op de tak zoals de serie op tv.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben nu halverwege, echt een tof boek
Ja heb beide seizoenen gezien, en het boek is inderdaad uitgebreider, en gaat wat minder snel dan de serie ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Heb je de serie seizoen 1 ook al gezien? Zo ja, vind je het boek een stuk uitgebreider? Vind persoonlijk dat de boeken makkelijker te volgen zijn. Meer informatie, het springt niet van hak op de tak zoals de serie op tv.
Ik wil de ereader versiequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 22:40 schreef Samzz het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |