Ligt eraan wat voor bedrijf je wilt opstarten, dat moet je ook niet onderschatten hoor..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
is meestal makkelijker dan werk zoeken bij een baas.
ja, was praktisch rond eigenlijk. maar laten we het daar niet over hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toen wel redelijk serieuze plannen had toch?
Ja dat soms wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk je soms "waar ben ik aan begonnen"?
zie mijn toevoeging.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor bedrijf je wilt opstarten, dat moet je ook niet onderschatten hoor..
Ja dat is inderdaad niet echt emigreren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
voor een jaar noem ik niet echt emigreren. het is anders wanneer je weet dat daar je nieuwe leven is, als je een jaar gaat is integreren bijv niet zo belangrijk.
Ik zit in de administratie, dus ik snap wat je bedoelt. Wel leuk, een eigen kroeg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat soms wel.
Laat ik het zo zeggen, als ik alle uren die ik er in stop voor mijn oude baas had gewerkt dan had ik veel meer geld verdiend.
Dat is het zeker jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zit in de administratie, dus ik snap wat je bedoelt. Wel leuk, een eigen kroeg!
onderschat het niet. ergens wonen, werken, leven in een ander land is echt heel anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet echt emigreren.
Maar ik zou dan graag naar Engeland of Amerika willen, dan is de aanpassing toch minder groot dan in een niet Engelstalig land.
Ik ben meer een ochtendmens.. Welterusten!quote:
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:39 schreef dawg het volgende:
[..]
onderschat het niet. ergens wonen, werken, leven in een ander land is echt heel anders.
Ga je nu wel weer in nederland zoeken of heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praat
Ik blijf voorlopig in NL, maar niks is zeker. Grote kans dat ik (gezien mijn ervaring) bij een internationaal bedrijf ga werken en die kunnen je zomer overplaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu wel weer in nederland zoeken of heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?
ik heb het niet over europa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praat
Lekker uitslapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Lange dag was lang.
Zal ik morgen als een bikkel om zes uur al op het paard zitten... Of als een watje uitslapen?
Jij --> bikkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Lange dag was lang.
Zal ik morgen als een bikkel om zes uur al op het paard zitten... Of als een watje uitslapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |