Ligt eraan wat voor bedrijf je wilt opstarten, dat moet je ook niet onderschatten hoor..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef dawg het volgende:
[..]
is meestal makkelijker dan werk zoeken bij een baas.
ja, was praktisch rond eigenlijk. maar laten we het daar niet over hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij toen wel redelijk serieuze plannen had toch?
Ja dat soms wel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk je soms "waar ben ik aan begonnen"?
zie mijn toevoeging.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat voor bedrijf je wilt opstarten, dat moet je ook niet onderschatten hoor..
Ja dat is inderdaad niet echt emigreren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:30 schreef dawg het volgende:
[..]
voor een jaar noem ik niet echt emigreren. het is anders wanneer je weet dat daar je nieuwe leven is, als je een jaar gaat is integreren bijv niet zo belangrijk.
Ik zit in de administratie, dus ik snap wat je bedoelt. Wel leuk, een eigen kroeg!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat soms wel.
Laat ik het zo zeggen, als ik alle uren die ik er in stop voor mijn oude baas had gewerkt dan had ik veel meer geld verdiend.
Dat is het zeker jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:37 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik zit in de administratie, dus ik snap wat je bedoelt. Wel leuk, een eigen kroeg!
onderschat het niet. ergens wonen, werken, leven in een ander land is echt heel anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad niet echt emigreren.
Maar ik zou dan graag naar Engeland of Amerika willen, dan is de aanpassing toch minder groot dan in een niet Engelstalig land.
Ik ben meer een ochtendmens.. Welterusten!quote:
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praatquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:39 schreef dawg het volgende:
[..]
onderschat het niet. ergens wonen, werken, leven in een ander land is echt heel anders.
Ga je nu wel weer in nederland zoeken of heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praat
Ik blijf voorlopig in NL, maar niks is zeker. Grote kans dat ik (gezien mijn ervaring) bij een internationaal bedrijf ga werken en die kunnen je zomer overplaatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ga je nu wel weer in nederland zoeken of heb je plannen om weer naar het buitenland te gaan?
ik heb het niet over europa.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, in het begin misschien, maar na verloop van tijd is het exact hetzelfde als thuis. Ik heb 2x in het buitenland gewoond, voor ruim een jaar beide keren. Incl alle registratie/administratie, dus ik weet wel eningszins waar ik over praat
Lekker uitslapenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Lange dag was lang.
Zal ik morgen als een bikkel om zes uur al op het paard zitten... Of als een watje uitslapen?
Jij --> bikkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:47 schreef Samzz het volgende:
Lange dag was lang.
Zal ik morgen als een bikkel om zes uur al op het paard zitten... Of als een watje uitslapen?
Geur is niet geil, eventueel zijn feromonen dat.quote:Op zondag 19 augustus 2012 03:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even opschrijven voordat ik het morgen ben vergeten.
De knappe serveerster was er niet.
Ik ben Kingtoppie tegengekomen in de Next. Daar heeft hij niet gehosseld.
Ik ook niet. Daar een oude vriend van 8 jaar geleden weer eens ontmoet, gezellig. Nummers uitgewisseld, dit dat.
Van de gelegenheid gebruik gemaakt om de dansvloer te observeren en hoe mensen daar zijn. De dansers, de groepjes jongens en meisjes etc. Waar is de mening en waarom? Razend interessant.
Daarna naar huis gegaan, terwijl er iemand werd uitgezet omdat hij bier had gestolen. Die ging hele verhalen tegen mij ophouden. Was wel vriendelijk, maar lam. Hij snapte wel de angle van de man die boos op hem werd. Zijn woorden.
Op zoek naar mijn fiets kwamen we een leuk alto meisje tegen die hij vervolgens op alle mogelijke manieren probeerde te versieren maar alleen maar slaagde debiele opmerkingen te maken. Het meisje had geduld en was vriendelijk. Toen begon de kerel over dat hij rook dat ze geil was. Hierop keek ze naar mij en ik begon uit te leggen hoe hormonen werken en dat geur belangrijk is in de non-verbale communicatie. Toen keek ze raar en wilde ze weg van ons.Ik vond mijn fiets terwijl ik haar hoorde zeggen dat die kerel weg moest.
Nu ik dit typ, weet ik niet meer waarom ik het moest onthouden. Misschien weet ik het morgen wel weer.
Gefeliciteerd lieverd
Heb je geen ventilator?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Die warmte is niet leuk meeheer![]()
Damn wat heb ik slecht geslapen.
Nopequote:
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.quote:
Oh Jippiequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, eerst maar eens wat rode muggenlarven ontdooien en een broodje smeren.
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?
Ja het is echt eng warm vandaag. Niet leuk meer hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ al smerig warm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.
Jij kan tenminste nog skinnydippenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
Ik vind dit persoonlijk te. Het is echt niet lekker werken met dit weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Vanavond na het werk pas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog skinnydippen
Wat voor een auto zoek je/wil je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Rustiger dan wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug. Wij gaan zo het strand opzoeken, wel een rustiger stuk hopelijk
.
Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan de populaire stranden zoals Scheveningen.
Hoe voelt dat nou, in een airco zitten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:54 schreef Myraela het volgende:
Goedemorgen zonnestraaltjes die niet in de airco zitten.
Krapjes.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, in een airco zitten?
Nee, ik denk dat het vandaag een rustig dagje wordt. Tegen de avond ga ik met de hond een eind wandelen (als het afgekoeld is!) M'n vrienden hebben al dingen gepland dus..quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strand Nulde, uurtje rijden. Kust is meteen 1.5 uur of meer
. Heb je al plannen gemaakt?
Kijk uit dat je niet over kinderkopjes struikelt!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Strand Nulde, uurtje rijden. Kust is meteen 1.5 uur of meer
. Heb je al plannen gemaakt?
Godverdomme wat is het heet. En dan heb je ook nog mensen die je wakker SMS'en enzo!quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk uit dat je niet over kinderkopjes struikelt!
Wel redelijk, niet veel last gehad van de hitte. Ben net even buiten geweest, maar het is te warm.. nog plannen voor vandaag?quote:
Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Sammers het volgende:
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Royco1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 19 augustus 2012 11:22 schreef Sammers het volgende:
[..]
Wel redelijk, niet veel last gehad van de hitte. Ben net even buiten geweest, maar het is te warm.. nog plannen voor vandaag?
[/quote
Ik ben aan het werk nu
Hij woont er dus elke dagquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?
Hij was niet te grof?quote:
In principe elke dag, maar de woensdagavond ben ik dichtquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:23 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Ondernemer ben je 24/7.. Hoeveel dagen ben je in je kroeg te vinden?
Oké! Sta je er altijd alleen of heb je ook personeel?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In principe elke dag, maar de woensdagavond ben ik dicht
Minder zuipen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit al een uur zin te maken om onder de douche te stappen maar elke beweging die ik maak is te vermoeiend vandaag
Ja want als ik niet drink dan is het ook niet zo teringwarm!!quote:
Nueh kan prima, zolang je er niet mee gaat voetballen op het strand zit je nog niet in de problemen denk ik.quote:
Alleenquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:25 schreef Sammers het volgende:
[..]
Oké! Sta je er altijd alleen of heb je ook personeel?
Vorige week was er nog iemand gesprongen van de flat bij hun.quote:Belt vanacht de buurman aan, beetje gedronke en stoned, dat die zijn sleutel is vergeten, of die even via het balkon naar zijn eigen huis mag klimmen,,, ik woon gelukkig maar op 10 hoog !!
Koop een paar neptieten voor je eigen verjaardag.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:40 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben stiekem best wel jaloers op Barbie
Ja want die heb ik echt nodigquote:Op zondag 19 augustus 2012 11:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Koop een paar neptieten voor je eigen verjaardag.
Zullen we gaan verhuizen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja want die heb ik echt nodig![]()
Anyway. Onze Barbie ligt vast al weer met zn mooie kontje op het strand in een land waar het lekker warm is ipv meteen benauwd warm
We??quote:
Ghehe herkenbaar!quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:47 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja sorry, nu pas de puf om wat te typen
Je gaat je voor de helft laten ombouwen?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan word hetvgeen malta, dat is nog wel prijzig.
Maar thailand ofzo kan nog wel
Nee tuurlijk niet, maar voor 700 euro huur je daar een fucking villa.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat je voor de helft laten ombouwen?
had je dan interesse?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat je voor de helft laten ombouwen?
Dus voor 1400 2 villa'squote:Op zondag 19 augustus 2012 11:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar voor 700 euro huur je daar een fucking villa.
Nopequote:
Krijg je altijd een gratis massagequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:04 schreef twi het volgende:
Ambulancebezoek zal in Thailand ook wat goedkoper zijn.
met goede afloop? wie heeft er dan nog een vrouw nodigquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Krijg je altijd een gratis massage
Hartmassage zijn ze goed in daar ; )quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
met goede afloop? wie heeft er dan nog een vrouw nodig
Hier gaat iets mis he!!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je mag in het verblijf voor de maid
Dat heeft mijn buurman ooit ook 1 x gedaan... hup via het balkon aan de buitenkant langs naar die van hem... hij had geluk daar wel de boel los... anders had het nog geen f. uitgemaakt... oja ik woonde toen 3hoog... dus op zich minder eng dan 10h.quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Op de FB van mn zusje
[..]
Vorige week was er nog iemand gesprongen van de flat bij hun.
Wat verzamel je in je boek?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:45 schreef Sammers het volgende:
Zo, ik begin maar weer eens met m'n verzamelboek
Ik zit er steeds meer aan te denkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Naar malta zou ik zo verhuizen... mits ik daar werk kan vinden
Een eigen kroeg op Malta. Je hebt vast nog wel personeel nodig. Tochquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zit er steeds meer aan te denken
Ja vrouwelijk personeelquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een eigen kroeg op Malta. Je hebt vast nog wel personeel nodig. Toch
Dat snap ikquote:
Je moet echt je vader opvoeden jongenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Pff, een vader die je wakker belt om 12 uur, wat krijgen we nou zeg!![]()
Eindelijk een nacht goed geslapen.. Was eerst met kleding aan op bed gaan liggen en viel zo in slaap
Daar heb ik gelukkig geen last vanquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Eindelijk een nacht goed geslapen.. Was eerst met kleding aan op bed gaan liggen en viel zo in slaap
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Toplessquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
mag ik dan wel zo'n tof uniformpje
Wat vind jij een tof uniformpje dan?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:28 schreef -Engel- het volgende:
[..]![]()
mag ik dan wel zo'n tof uniformpje
Op Malta zou ik een poloshirt doen met embleem van de kroeg en natuurlijk een shorts (niet te kort of te lang) ...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat vind jij een tof uniformpje dan?
Geen bikiniquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Op Malta zou ik een poloshirt doen met embleem van de kroeg en natuurlijk een shorts (niet te kort of te lang) ...
een Tshirt of blouse met korte mouwen kunnen ook maar een T-shirt ziet er altijd zo'n causual uit en een blouse moet je altijd strijken (en dat doe ik niet)
Functioneel, herkenbaar en makkelijkJe moet niet willen dat ik in een bikini ga rondhuppelen en een hempje is in de horeca een beetje not done (vind ik tenminste)
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En toen zei jij .. nee want ik ga bbq bij myr... toch?
Gezelligquote:
Ik voel me vooral truttig in zo'n pakje... of schooljuf incl knot en brilquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar zijn wel omnomnom
En JK ook van mij natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gezelligdoe ze de groeten van mij.
Je zwemt nu altijd naakt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb geen bikini... was er een aan te ontwerpen... maar ik ben lui *zucht*
Uhm soms...., maar ik heb mijn badpak wegens ouderdom op Aruba weggegooid en heb nog geen nieuwe gehaaldquote:
Names Engelquote:
Zal van de week toch eens gaan zwemmen denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm soms...., maar ik heb mijn badpak wegens ouderdom op Aruba weggegooid en heb nog geen nieuwe gehaald
Nou heb ik wel vaker on the fly een badpak gekocht... heb het alleen nu nog niet gedaan (weet ook niet waarom....)quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:43 schreef Royco1 het volgende:
Zal van de week toch eens gaan zwemmen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |