Nopequote:
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.quote:
Oh Jippiequote:Op zondag 19 augustus 2012 09:26 schreef Sammers het volgende:
[..]
Jammer. Ik las net op nu.nl dat we vandaag misschien het hitterecord gaan verbreken. Wat een weer zeg.
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:38 schreef Samzz het volgende:
Zo, eerst maar eens wat rode muggenlarven ontdooien en een broodje smeren.
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet hebt gereden om 6 uur?
Ja het is echt eng warm vandaag. Niet leuk meer hoorquote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Vanmorgen om zes uur was het al warm. Dus ik heb besloten dat Rio hitte vrij heeft.
Hier is het _nu_ al smerig warm.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier is het _nu_ nog best lekker qua temperatuur. Misschien nog even een stukje fietsen voordat de grote oven begint.
Jij kan tenminste nog skinnydippenquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:14 schreef Joysa het volgende:
Ga niet zeiken over die fucking warmte als je niet hoeft te werken.
Ik vind dit persoonlijk te. Het is echt niet lekker werken met dit weer.quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Vanavond na het werk pas.quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog skinnydippen
Wat voor een auto zoek je/wil je?quote:Op zondag 19 augustus 2012 09:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi hè, zee. Ik ga zometeen maar eens autootjes kijken.
Rustiger dan wat?quote:Op zondag 19 augustus 2012 10:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Welkom terug. Wij gaan zo het strand opzoeken, wel een rustiger stuk hopelijk
.
Ahaquote:Op zondag 19 augustus 2012 10:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan de populaire stranden zoals Scheveningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |