Vast wel. Hij zou ook makkelijk hier op het forum passen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag ik hem waarschijnlijk wel.
Wehehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vast wel. Hij zou ook makkelijk hier op het forum passen.
lol, zeker zelf opgehoogd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
het moet trouwen 109 zijn
Ben weer lekker stom bezig.
Ze zei dat ze mij aan iemand deed denken omdat ik zonder broek was.quote:
Ahah! Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
Ik heb de broekloos filosofie van C_M haar broer.
volgens mij is het prettiger om C_M zonder broek te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
Dan weet je meer dan ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
Die kans heb je gehad bij de laatste meeting.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is het prettiger om C_M zonder broek te zien
Ik heb het gezien!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is het prettiger om C_M zonder broek te zien
hmmmm owja, een van de zovele meets die ik gemist hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die kans heb je gehad bij de laatste meeting.
hmmmm "alles"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles gezien
Behalve Mur want die klootviool was er niet.
En wat vond je er van?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles gezien
Dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb die avond in foetushouding gelegen, schreeuwend om mijn moeder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm "alles"
Er zijn altijd dingen die ik niet zo nodig hoef te zien
Stiekeme Myraela is stiekemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet zien omkleden. Balen gek.
Ik heb ook in mijn lange shirtje geslapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet zien omkleden. Balen gek.
Heb ik dat weer gemistquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, hem alleen Faxie en CM gezien eigenlijk. Oh, en WT in zijn bazenpyjama.quote:
Zo 1 waar je makkelijk onderin bij kan? Twi, jij geeft vast wel antwoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook in mijn lange shirtje geslapen
WT heb ik dan wel weer gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hem alleen Faxie en CM gezien eigenlijk. Oh, en WT in zijn bazenpyjama.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles gezien
Altijd handig, lange shirts.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook in mijn lange shirtje geslapen
BBQ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En bij de BBQ ook niet, geeft niet kerel. Ik heb je al op de webcam gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Gelukkig had ze in tegenstelling tot Watertornado geen hele pyjama aan, dus niet alles was moeilijk om bij te komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo 1 waar je makkelijk onderin bij kan? Twi, jij geeft vast wel antwoord.
Ah, dan had ik toch gelijk wat betreft die vreemde sop geluidjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig had ze in tegenstelling tot Watertornado geen hele pyjama aan, dus niet alles was moeilijk om bij te komen.
Dan moet ik je wel teleurstellen, sorry.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, dan had ik toch gelijk wat betreft die vreemde sop geluidjes
geen andere potentiele soppers daar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn slaapster lag ook heel decent hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weer komen zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga er vandoor, aangezien ik nog wat moet doen.
De andere dames lagen solo in hun slaapzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen andere potentiele soppers daar?
doegjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Jij hebt jezelf gedragen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn slaapster lag ook heel decent hoor.
Wie was jou slaapster dan? Ik weet niet eens waar jij je genesteld had die nachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn slaapster lag ook heel decent hoor.
Als je maar van mijn glas afblijft!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zondag bij jullie ben zeker wel.
Denken dat Mur in glaasjes komtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn glas afblijft!
Ik zal er niet uit drinken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn glas afblijft!
Ik sprits wel in je oog! hihihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssst, nu houd hij alle aandacht bij zijn glas en let hij verder minder op.
Och, ging prima afgelopen meet. Myraela sprong steeds op om alles op te vangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat ik naar twi ga zonder veiligheidsbril.
Dat was eens maar nooit weer!
Werkze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Jij was dan ook veel te druk met sting en evie om iets op te merkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie was jou slaapster dan? Ik weet niet eens waar jij je genesteld had die nacht.
Jij lag toch praktisch naast Evie en Sting?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Jij was dan ook veel te druk met sting en evie om iets op te merken
En krijsende kinderenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:05 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen!Lange dag! Met feest en zulks!
quote:
Als je er maar geen hoofdpijn van krijgt !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]True
![]()
Maar das gelukkig slechts fase 1
Daar drink ik mezelf wel doorheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je er maar geen hoofdpijn van krijgt !!
Zou lullig zijn als je de overige fases niet meer kan doen enz
Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar drink ik mezelf wel doorheen.
Jij lag aan mijn voetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Jij was dan ook veel te druk met sting en evie om iets op te merken
En daarnaast lag WT in zn bazenpyjama. Dat je dat niet meer weet zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lag aan mijn voeten. Valt mee dat je door de lucht heen hebt kunnen slapen
.
Ik geef evie de schuld die nog fftjes een mok koffie slamde voordat ze tegen me aan kroopquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarnaast lag WT in zn bazenpyjama. Dat je dat niet meer weet zeg
Die lag toch tegen Sting aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef evie de schuld die nog fftjes een mok koffie slamde voordat ze tegen me aan kroop
We hebben een uur gladiator nagespeelt en toen gaf ie opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die lag toch tegen Sting aan?
Lol!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben een uur gladiator nagespeelt en toen gaf ie op
Beterschap dan maar jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:29 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Geen asiel vandaag, wat ben ik hondsberoerd
. Hoop dat het vanmiddag beter gaat, ik moet werken...
Ik heb niet geslapen vannacht, ben doodmoe. Mijn buurman is al een uur bezig zijn klimop te snoeien. Mafklapper.quote:
Flikker een emmer ijswater over hem heen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapen vannacht, ben doodmoe. Mijn buurman is al een uur bezig zijn klimop te snoeien. Mafklapper.
Haha vette actie was datquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)p_15_jarig_broertje/![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Barbusse het volgende:
Een boze Gordon Ramsey in het ItaliaansGeen idee wat hij schreeuwt, maar het zullen niet de groeten aan z´n moeder zijn
Dan moet ik opstaan. Nu is het stil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flikker een emmer ijswater over hem heen!
Het lijkt me een mooie dag en tijd om de klimop te snoeien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapen vannacht, ben doodmoe. Mijn buurman is al een uur bezig zijn klimop te snoeien. Mafklapper.
Mij niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lijkt me een mooie dag en tijd om de klimop te snoeien.
Awwwquote:
Hey -Engel-quote:
Lekker...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Hey -Engel-![]()
Nee, aan het werk vandaag. Morgen vrij
Geniet van het lekkere zonnetje! Plus het is Dias Latinos begreep ik, leuk festivalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker...
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag.... zou eerst mijn huis doen, maar het is al vrij warm.
Ja klopt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet van het lekkere zonnetje! Plus het is Dias Latinos begreep ik, leuk festival
Nou....gevlucht....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe is het hier? Iedereen van de hitte naar binnen gevlucht?
Het is al lekker warm jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Al 4 maanden ja.quote:
Ben wel binnen jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nu last van mn smurfenbeenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat niet leuk meer.... nog steeds veel last/pijn?
ohhh wacht. nuz iek ik het.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een manga meisje - door mij getekend
Ben je er zo trots op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]in mijn fobo staat dezelfde maar dan wat groter
Smurfenbeen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu last van mn smurfenbeen![]()
Maar die warmte is niet leuk meer, het feit dat ik geen geld heb om iets leuks te gaan doen helpt ook niet mee echt
okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke tekening ja... al is trots een te groot woord denk ik
Woensdagnacht gevallen met de fiets en nu is mn hele rechterbeen blauwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Smurfenbeen?
Weer iets wat ik niet ken..... of zijn het die blauwe plekken die je zomaar hebt op je benen... want dan ken ik het wel...
De warmte is niet kewl nee en ik zit te twijfelen tussen kermis of dias latinos
Alweer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woensdagnacht gevallen met de fiets en nu is mn hele rechterbeen blauw![]()
Mn rechterarm ook trouwens
Nog steedsquote:
Ambulance gebeld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou meis... hopelijk doet het niet te veel pijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou meis... hopelijk doet het niet te veel pijn
A mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoor![]()
Hier kan ik wel om lachen
nog niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet iemand of Myra al ergens gesignaleerd is?
36 graden, heerlijk. Morgen naar het strandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, begint hier echt een sauna te worden nu
Aansteller, ik moet vanmorgen werken, en vanavond weerquote:
Wat nou aanstellerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aansteller, ik moet vanmorgen werken, en vanavond weer
Vind je je werk niet leuk?quote:
Ja, ik vind het super. Maar het is erg warm en we hebben geen airco.quote:
Lekker uitzwetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het super. Maar het is erg warm en we hebben geen airco.
Nee, niet lekker uitzweten, het is echt kut.quote:
Iets.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk, Samzz?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet lekker uitzweten, het is echt kut.
[..]
Iets.
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.quote:
Is dat zo snel te vinden als we weten wat je doet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.
Dat begrijp ik, maar de manier waarop je dat duidelijk maakt vind ik vermakelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.
Iemand die een beetje kan googlen heeft dat zo gevonden, ja. En daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een boekje, biertje en zonnetje.
[..]
Is dat zo snel te vinden als we weten wat je doet?
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Schatjes, ik ben er weer. Heeft iedereen het zonder mijn goede levensadviezen weten te overleven?
Met gemakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Schatjes, ik ben er weer. Heeft iedereen het zonder mijn goede levensadviezen weten te overleven?
Zweet werk zequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n werk. Eerst nog even langs de supermarkt voor avondeten.
Toedels.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
We kunnen gerust maanden zonder je, geen probleem, wanneer ga je weer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja zit al bijna 2 uur thuis inmiddelsquote:
Wanneer jij me kan squatten blijf ik voor eeuwig weg uit dit topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen gerust maanden zonder je, geen probleem, wanneer ga je weer?
Jij weegt wat, 70 kilo? Deal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer jij me kan squatten blijf ik voor eeuwig weg uit dit topic
Denken dat ik 70 kilo weegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij weegt wat, 70 kilo? Deal.
Twee dagen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dan ben je weer vrij... toe maar weer...
Mazzelaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee dagen!Strand!
Zon!
Bier!
Sex!
Ik heb ook bier en zonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee dagen!Strand!
Zon!
Bier!
Sex!
Ik heb er hard voor gewerktquote:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef -Engel- het volgende:
Goed bezig hiero
off.t : Heb net boodschappen gedaan.... what a hell...
Het was hier niet druk straks, wel bloedheetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Ach klaar is klaar en het loopje viel meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Ik bemerk iets van sarcasme in je postquote:
Hier de kelderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Er voor ook al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...
iets maar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bemerk iets van sarcasme in je post![]()
![]()
Weeeeeeekeeeend!!!![]()
![]()
Daarom niet met de auto....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er voor ook al.
Geen airco in de auto
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch iets te ver lopen naar de supermarkt.
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokje
gemarineerde speklappen, worstjes, kippenpootjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
Vleesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
ik ben er nog steeds... had verwacht al gesmolten te zijn ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Boh, hele middag het lichaam bruinen bij het zwembadHeerlijk.
Nu eten, niet zoveel zin in, maar goed, moet toch even normaal eten na het sporten van vanochtend.
Iedereen hier nog in orde of hangt de tong al op de knietjes van de warmte?
Je bent gewoon een koele kikker engel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds... had verwacht al gesmolten te zijn ...
Ja... dat zal het zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:27 schreef xFriendx het volgende:
Je bent gewoon een koele kikker engel.
Waar is ze voor nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet iemand of Myra al ergens gesignaleerd is?
not my thingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij met zo'n blad koelte toe komen wuiven?
Heb even een post geplaatst op FB, om het daar te houden. Wel zo netjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zondag, wat wordt er nou allemaal gehaald door wie?
Top, zag ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Heb even een post geplaatst op FB, om het daar te houden. Wel zo netjes.
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelenquote:
Met dit weer kun je het beste binnen blijven, ik ga vanavond maar even naar buiten als het afgekoeld is!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja hoor... beetje lui want warm en zaterdag...
Ah, dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelen
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?quote:
Werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?
Vanavond wil ik op zich wel even weg, aan de andere kant is thuis een lekker koel drankje doen met een film ook wel een optie, om dan morgen weer op tijd in het zwembad te liggen met die hitte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:
Inderdaad. Met dit weer ben ik altijd vroeg wakker. Maar ben sowieso geen uitslaper.. ik zeg: de eerste optie!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond wil ik op zich wel even weg, aan de andere kant is thuis een lekker koel drankje doen met een film ook wel een optie, om dan morgen weer op tijd in het zwembad te liggen met die hitte.
Sowieso geen zin om brak te gaan, dan wil je vaak langer in je bed blijven liggen, maar dat is met dit weer al helemaal niet gewenst
Liedje of jointje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
heet. bob marley weer, dus zo dadelijk maar eens eentje draaien.
Relaxen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Lekker boekje gelezen in de zon, heerlijk dagje.
Hoe is het met jou?
Aha, waar ergens als ik vragen mag?quote:
Vertel eens wat over jezelf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekkerMet mij gaat het wel goed hoor, alleen veel last van m'n hooikoorts. Maar dat komt ook wel weer goed..
Boven-leeuwenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, waar ergens als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
Ik vind damian marley persoonlijk leuker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard heb ik ook cd's van bob, maar ik denk dat het lui zappen wordt met een jointje.
Denk het ook. Nu nog even kiezen bier of wijn. Denk biertje, aangezien ik voor de vorm maar wat Desperado's gehaald heb.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Inderdaad. Met dit weer ben ik altijd vroeg wakker. Maar ben sowieso geen uitslaper.. ik zeg: de eerste optie!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
bijvoorbeeld cupmaat, gewicht, haarkleur, lengte en sneakers of hakken.
Tussen Nijmegen en Utrecht zie ik op Google Maps. Heb je veel last gehad van de crisis?quote:
Klinkt goed. Ik heb ook zin om te zwemmen, maarja.. niemand om mee te gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het ook. Nu nog even kiezen bier of wijn. Denk biertje, aangezien ik voor de vorm maar wat Desperado's gehaald heb.
Zwemmen was vandaag wel heerlijk, zoveel hitte en dan dat koele water. En meteen wat meer kleur.
Ja is goed te merken in de horecaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tussen Nijmegen en Utrecht zie ik op Google Maps. Heb je veel last gehad van de crisis?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het ook. Nu nog even kiezen bier of wijn. Denk biertje, aangezien ik voor de vorm maar wat Desperado's gehaald heb.
Zwemmen was vandaag wel heerlijk, zoveel hitte en dan dat koele water. En meteen wat meer kleur.
bij damian moet ik altijd aan damian rice denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind damian marley persoonlijk leuker.
Goed planquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Met dit weer kun je het beste binnen blijven, ik ga vanavond maar even naar buiten als het afgekoeld is!
Meer dan genoeg oldbies hier die het allemaal vrij goed wetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelen
21 jaar, werk als administrateur in een instelling. Verder kook ik héél graag! Wat verder nog.. En jij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heet je sam?
Hoe oud ben je, wat doe je allemaal in het dagelijks leven?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
bij damian moet ik altijd aan damian rice denken.
oh welkom sammie
Nog steeds?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is goed te merken in de horeca
Thx!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
bij damian moet ik altijd aan damian rice denken.
oh welkom sammie
Daarom.. komt goed!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Meer dan genoeg oldbies hier die het allemaal vrij goed weten
Wat voor instelling?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
21 jaar,+ werk als administrateur in een instelling. Verder kook ik héél graag! Wat verder nog.. En jij?
Hehehehe en toch heb je geen rasta'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Meer dan genoeg oldbies hier die het allemaal vrij goed weten
Mensen met rasta'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe en toch heb je geen rasta's(ik weet ook niet hoe ik daar zo op kom)
Had gewoon een boek mee, wat muziek, smeerspul en dat was het. Maar goed, het is wel een zwembad in de omgeving dus kans dat er bekenden zouden zijn zat er wel in. Alhoewel ik uiteindelijk slechts 1 vriend trof.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb ook zin om te zwemmen, maarja.. niemand om mee te gaan
Dat is balen.. loopt je kroeg verder wel redelijk? Of is het moeilijk je hoofd boven water te houden..quote:
heb ik wel een pica van, ik als rasta.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe en toch heb je geen rasta's(ik weet ook niet hoe ik daar zo op kom)
Is die nee het antwoord op de logische vraag op de eerdere zin?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik wel een pica van, ik als rasta.
nee.
Welke meds heb jij? Mag ook per pm hoor?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekkerMet mij gaat het wel goed hoor, alleen veel last van m'n hooikoorts. Maar dat komt ook wel weer goed..
Respect. Ik zou nooit alleen gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had gewoon een boek mee, wat muziek, smeerspul en dat was het. Maar goed, het is wel een zwembad in de omgeving dus kans dat er bekenden zouden zijn zat er wel in. Alhoewel ik uiteindelijk slechts 1 vriend trof.
Chemtrails.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke meds heb jij? Mag ook per pm hoor?
Ik heb het idee dat er wat nieuws in de lucht zit.
jup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is die nee het antwoord op de logische vraag op de eerdere zin?
Meds?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke meds heb jij? Mag ook per pm hoor?
Ik heb het idee dat er wat nieuws in de lucht zit.
Scherp.quote:
Nouja, je hebt ze hier voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Respect. Ik zou nooit alleen gaan
Ach af en toe komen ereen stel fokkers langs, dan kan ik er weer een tijdje tegen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is balen.. loopt je kroeg verder wel redelijk? Of is het moeilijk je hoofd boven water te houden..
ze is te jong.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp.
[..]
Nouja, je hebt ze hier voor het uitkiezen.
Ik kies liever niet, als er vrijwilligers zijn hoor ik het vanzelf wel.. hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp.
[..]
Nouja, je hebt ze hier voor het uitkiezen.
Hoezo niet? Het is hier landelijk dus veel ons kent ons idee. Daarnaast was het gewoon te warm om op mn grasveldje (tuin) te gaan zitten. Als het dan te warm is moet je naar binnen, nu kon ik even plonsenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Respect. Ik zou nooit alleen gaan
Vast welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kies liever niet, als er vrijwilligers zijn hoor ik het vanzelf wel.. haha
Hmm. Als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker langs! Hoe heet je kroeg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach af en toe komen ereen stel fokkers langs, dan kan ik er weer een tijdje tegen.
Maar het word er niet makkelijker op, zekerook omdat een paar vasteklanten overleden zijn.
Nee,,, gast... iedereen langer dan 1 jaar op Fok! mag zowat een oldbie heten... (geleuf ik, er was ooit een topic over)quote:
Hoe oud ben je dan? Jong is relatief!quote:
The old sailorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hmm. Als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker langs! Hoe heet je kroeg?
Gezelschapsmensquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hier landelijk dus veel ons kent ons idee. Daarnaast was het gewoon te warm om op mn grasveldje (tuin) te gaan zitten. Als het dan te warm is moet je naar binnen, nu kon ik even plonsen
Dan is het goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee,,, gast... iedereen langer dan 1 jaar op Fok! mag zowat een oldbie heten... (geleuf ik, er was ooit een topic over)
Dat is toch niemandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor mij.
De vraag is of ze goddelijk genoeg is om mij aan te kunnen.
ik ben 33. maar ik herinner me mijn 16e als de dag van gister!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Jong is relatief!
Hm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Je bent zo jong als je jezelf voelt. 33 is niet oud hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben 33. maar ik herinner me mijn 16e als de dag van gister!
joysa en jaloezie, beste mur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Hoi, ik ben royco1, 28 jaar, kroegbaas, telecomverkoper, pokerspeler en voetbalverslaafdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
Vertellen jullie eens wat over jezelf!
Maar al je vrienden/vriendinnen geen mogelijkheid tot het verkennen van het zwoele water bij de plek die volgens Google Maps jouw woonplaat is?quote:
Ik ben Myraela en ik walg van de knipoog smiley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
Die gaan liever met hun vriendjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar al je vrienden/vriendinnen geen mogelijkheid tot het verkennen van het zwoele water bij de plek die volgens Google Maps jouw woonplaat is?
weet ik. en 21 is oud genoeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je jezelf voelt. 33 is niet oud hoor
28, hou van sporten, geschiedenis, m'n Alfa Romeotje en werk bij de gemeente van een zeer grote stadquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |