ik ben er nog steeds... had verwacht al gesmolten te zijn ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Boh, hele middag het lichaam bruinen bij het zwembadHeerlijk.
Nu eten, niet zoveel zin in, maar goed, moet toch even normaal eten na het sporten van vanochtend.
Iedereen hier nog in orde of hangt de tong al op de knietjes van de warmte?
Je bent gewoon een koele kikker engel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds... had verwacht al gesmolten te zijn ...
Ja... dat zal het zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:27 schreef xFriendx het volgende:
Je bent gewoon een koele kikker engel.
Waar is ze voor nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet iemand of Myra al ergens gesignaleerd is?
not my thingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij met zo'n blad koelte toe komen wuiven?
Heb even een post geplaatst op FB, om het daar te houden. Wel zo netjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zondag, wat wordt er nou allemaal gehaald door wie?
Top, zag ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Heb even een post geplaatst op FB, om het daar te houden. Wel zo netjes.
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelenquote:
Met dit weer kun je het beste binnen blijven, ik ga vanavond maar even naar buiten als het afgekoeld is!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja hoor... beetje lui want warm en zaterdag...
Ah, dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelen
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?quote:
Werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?
Vanavond wil ik op zich wel even weg, aan de andere kant is thuis een lekker koel drankje doen met een film ook wel een optie, om dan morgen weer op tijd in het zwembad te liggen met die hitte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:
Inderdaad. Met dit weer ben ik altijd vroeg wakker. Maar ben sowieso geen uitslaper.. ik zeg: de eerste optie!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond wil ik op zich wel even weg, aan de andere kant is thuis een lekker koel drankje doen met een film ook wel een optie, om dan morgen weer op tijd in het zwembad te liggen met die hitte.
Sowieso geen zin om brak te gaan, dan wil je vaak langer in je bed blijven liggen, maar dat is met dit weer al helemaal niet gewenst
Liedje of jointje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
heet. bob marley weer, dus zo dadelijk maar eens eentje draaien.
Relaxen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Lekker boekje gelezen in de zon, heerlijk dagje.
Hoe is het met jou?
Aha, waar ergens als ik vragen mag?quote:
Vertel eens wat over jezelf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekkerMet mij gaat het wel goed hoor, alleen veel last van m'n hooikoorts. Maar dat komt ook wel weer goed..
Boven-leeuwenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, waar ergens als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
Ik vind damian marley persoonlijk leuker.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:58 schreef dawg het volgende:
[..]
uiteraard heb ik ook cd's van bob, maar ik denk dat het lui zappen wordt met een jointje.
Denk het ook. Nu nog even kiezen bier of wijn. Denk biertje, aangezien ik voor de vorm maar wat Desperado's gehaald heb.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Inderdaad. Met dit weer ben ik altijd vroeg wakker. Maar ben sowieso geen uitslaper.. ik zeg: de eerste optie!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
bijvoorbeeld cupmaat, gewicht, haarkleur, lengte en sneakers of hakken.
Tussen Nijmegen en Utrecht zie ik op Google Maps. Heb je veel last gehad van de crisis?quote:
Klinkt goed. Ik heb ook zin om te zwemmen, maarja.. niemand om mee te gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het ook. Nu nog even kiezen bier of wijn. Denk biertje, aangezien ik voor de vorm maar wat Desperado's gehaald heb.
Zwemmen was vandaag wel heerlijk, zoveel hitte en dan dat koele water. En meteen wat meer kleur.
Ja is goed te merken in de horecaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Tussen Nijmegen en Utrecht zie ik op Google Maps. Heb je veel last gehad van de crisis?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Denk het ook. Nu nog even kiezen bier of wijn. Denk biertje, aangezien ik voor de vorm maar wat Desperado's gehaald heb.
Zwemmen was vandaag wel heerlijk, zoveel hitte en dan dat koele water. En meteen wat meer kleur.
bij damian moet ik altijd aan damian rice denken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vind damian marley persoonlijk leuker.
Goed planquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
Met dit weer kun je het beste binnen blijven, ik ga vanavond maar even naar buiten als het afgekoeld is!
Meer dan genoeg oldbies hier die het allemaal vrij goed wetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelen
21 jaar, werk als administrateur in een instelling. Verder kook ik héél graag! Wat verder nog.. En jij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heet je sam?
Hoe oud ben je, wat doe je allemaal in het dagelijks leven?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
bij damian moet ik altijd aan damian rice denken.
oh welkom sammie
Nog steeds?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is goed te merken in de horeca
Thx!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef dawg het volgende:
[..]
bij damian moet ik altijd aan damian rice denken.
oh welkom sammie
Daarom.. komt goed!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Meer dan genoeg oldbies hier die het allemaal vrij goed weten
Wat voor instelling?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
21 jaar,+ werk als administrateur in een instelling. Verder kook ik héél graag! Wat verder nog.. En jij?
Hehehehe en toch heb je geen rasta'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Meer dan genoeg oldbies hier die het allemaal vrij goed weten
Mensen met rasta'squote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe en toch heb je geen rasta's(ik weet ook niet hoe ik daar zo op kom)
Had gewoon een boek mee, wat muziek, smeerspul en dat was het. Maar goed, het is wel een zwembad in de omgeving dus kans dat er bekenden zouden zijn zat er wel in. Alhoewel ik uiteindelijk slechts 1 vriend trof.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik heb ook zin om te zwemmen, maarja.. niemand om mee te gaan
Dat is balen.. loopt je kroeg verder wel redelijk? Of is het moeilijk je hoofd boven water te houden..quote:
heb ik wel een pica van, ik als rasta.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hehehehe en toch heb je geen rasta's(ik weet ook niet hoe ik daar zo op kom)
Is die nee het antwoord op de logische vraag op de eerdere zin?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef dawg het volgende:
[..]
heb ik wel een pica van, ik als rasta.
nee.
Welke meds heb jij? Mag ook per pm hoor?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekkerMet mij gaat het wel goed hoor, alleen veel last van m'n hooikoorts. Maar dat komt ook wel weer goed..
Respect. Ik zou nooit alleen gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Had gewoon een boek mee, wat muziek, smeerspul en dat was het. Maar goed, het is wel een zwembad in de omgeving dus kans dat er bekenden zouden zijn zat er wel in. Alhoewel ik uiteindelijk slechts 1 vriend trof.
Chemtrails.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke meds heb jij? Mag ook per pm hoor?
Ik heb het idee dat er wat nieuws in de lucht zit.
jup.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is die nee het antwoord op de logische vraag op de eerdere zin?
Meds?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Welke meds heb jij? Mag ook per pm hoor?
Ik heb het idee dat er wat nieuws in de lucht zit.
Scherp.quote:
Nouja, je hebt ze hier voor het uitkiezen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Respect. Ik zou nooit alleen gaan
Ach af en toe komen ereen stel fokkers langs, dan kan ik er weer een tijdje tegen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:03 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is balen.. loopt je kroeg verder wel redelijk? Of is het moeilijk je hoofd boven water te houden..
ze is te jong.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp.
[..]
Nouja, je hebt ze hier voor het uitkiezen.
Ik kies liever niet, als er vrijwilligers zijn hoor ik het vanzelf wel.. hahaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Scherp.
[..]
Nouja, je hebt ze hier voor het uitkiezen.
Hoezo niet? Het is hier landelijk dus veel ons kent ons idee. Daarnaast was het gewoon te warm om op mn grasveldje (tuin) te gaan zitten. Als het dan te warm is moet je naar binnen, nu kon ik even plonsenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Respect. Ik zou nooit alleen gaan
Vast welquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik kies liever niet, als er vrijwilligers zijn hoor ik het vanzelf wel.. haha
Hmm. Als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker langs! Hoe heet je kroeg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach af en toe komen ereen stel fokkers langs, dan kan ik er weer een tijdje tegen.
Maar het word er niet makkelijker op, zekerook omdat een paar vasteklanten overleden zijn.
Nee,,, gast... iedereen langer dan 1 jaar op Fok! mag zowat een oldbie heten... (geleuf ik, er was ooit een topic over)quote:
Hoe oud ben je dan? Jong is relatief!quote:
The old sailorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hmm. Als ik ooit in de buurt ben kom ik zeker langs! Hoe heet je kroeg?
Gezelschapsmensquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het is hier landelijk dus veel ons kent ons idee. Daarnaast was het gewoon te warm om op mn grasveldje (tuin) te gaan zitten. Als het dan te warm is moet je naar binnen, nu kon ik even plonsen
Dan is het goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee,,, gast... iedereen langer dan 1 jaar op Fok! mag zowat een oldbie heten... (geleuf ik, er was ooit een topic over)
Dat is toch niemandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor mij.
De vraag is of ze goddelijk genoeg is om mij aan te kunnen.
ik ben 33. maar ik herinner me mijn 16e als de dag van gister!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:06 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan? Jong is relatief!
Hm.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Je bent zo jong als je jezelf voelt. 33 is niet oud hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik ben 33. maar ik herinner me mijn 16e als de dag van gister!
joysa en jaloezie, beste mur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet voor mij.
Hoi, ik ben royco1, 28 jaar, kroegbaas, telecomverkoper, pokerspeler en voetbalverslaafdequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
Vertellen jullie eens wat over jezelf!
Maar al je vrienden/vriendinnen geen mogelijkheid tot het verkennen van het zwoele water bij de plek die volgens Google Maps jouw woonplaat is?quote:
Ik ben Myraela en ik walg van de knipoog smiley.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
Vertellen jullie eens wat over jezelf!
Die gaan liever met hun vriendjesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:09 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar al je vrienden/vriendinnen geen mogelijkheid tot het verkennen van het zwoele water bij de plek die volgens Google Maps jouw woonplaat is?
weet ik. en 21 is oud genoeg.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je bent zo jong als je jezelf voelt. 33 is niet oud hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |