Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef -Engel- het volgende:
Goed bezig hiero
off.t : Heb net boodschappen gedaan.... what a hell...
Het was hier niet druk straks, wel bloedheetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Ach klaar is klaar en het loopje viel meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Ik bemerk iets van sarcasme in je postquote:
Hier de kelderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Er voor ook al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...
iets maar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bemerk iets van sarcasme in je post![]()
![]()
Weeeeeeekeeeend!!!![]()
![]()
Daarom niet met de auto....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er voor ook al.
Geen airco in de auto
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch iets te ver lopen naar de supermarkt.
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokje
gemarineerde speklappen, worstjes, kippenpootjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
Vleesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
ik ben er nog steeds... had verwacht al gesmolten te zijn ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:19 schreef xFriendx het volgende:
Boh, hele middag het lichaam bruinen bij het zwembadHeerlijk.
Nu eten, niet zoveel zin in, maar goed, moet toch even normaal eten na het sporten van vanochtend.
Iedereen hier nog in orde of hangt de tong al op de knietjes van de warmte?
Je bent gewoon een koele kikker engel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ben er nog steeds... had verwacht al gesmolten te zijn ...
Ja... dat zal het zijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:27 schreef xFriendx het volgende:
Je bent gewoon een koele kikker engel.
Waar is ze voor nodig?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet iemand of Myra al ergens gesignaleerd is?
not my thingquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:43 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand mij met zo'n blad koelte toe komen wuiven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |