Twee dagen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dan ben je weer vrij... toe maar weer...
Mazzelaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee dagen!Strand!
Zon!
Bier!
Sex!
Ik heb ook bier en zonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee dagen!Strand!
Zon!
Bier!
Sex!
Ik heb er hard voor gewerktquote:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef -Engel- het volgende:
Goed bezig hiero
off.t : Heb net boodschappen gedaan.... what a hell...
Het was hier niet druk straks, wel bloedheetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Ach klaar is klaar en het loopje viel meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Ik bemerk iets van sarcasme in je postquote:
Hier de kelderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Er voor ook al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...
iets maar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bemerk iets van sarcasme in je post![]()
![]()
Weeeeeeekeeeend!!!![]()
![]()
Daarom niet met de auto....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er voor ook al.
Geen airco in de auto
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch iets te ver lopen naar de supermarkt.
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokje
gemarineerde speklappen, worstjes, kippenpootjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
Vleesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |