Is dat zo snel te vinden als we weten wat je doet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.
Dat begrijp ik, maar de manier waarop je dat duidelijk maakt vind ik vermakelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.
Iemand die een beetje kan googlen heeft dat zo gevonden, ja. En daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een boekje, biertje en zonnetje.
[..]
Is dat zo snel te vinden als we weten wat je doet?
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Schatjes, ik ben er weer. Heeft iedereen het zonder mijn goede levensadviezen weten te overleven?
Met gemakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Schatjes, ik ben er weer. Heeft iedereen het zonder mijn goede levensadviezen weten te overleven?
Zweet werk zequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n werk. Eerst nog even langs de supermarkt voor avondeten.
Toedels.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
We kunnen gerust maanden zonder je, geen probleem, wanneer ga je weer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja zit al bijna 2 uur thuis inmiddelsquote:
Wanneer jij me kan squatten blijf ik voor eeuwig weg uit dit topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen gerust maanden zonder je, geen probleem, wanneer ga je weer?
Jij weegt wat, 70 kilo? Deal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer jij me kan squatten blijf ik voor eeuwig weg uit dit topic
Denken dat ik 70 kilo weegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij weegt wat, 70 kilo? Deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |