Hey -Engel-quote:
Lekker...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:03 schreef Barbusse het volgende:
Hey -Engel-![]()
Nee, aan het werk vandaag. Morgen vrij
Geniet van het lekkere zonnetje! Plus het is Dias Latinos begreep ik, leuk festivalquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lekker...
Ik weet nog niet wat ik ga doen vandaag.... zou eerst mijn huis doen, maar het is al vrij warm.
Ja klopt...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geniet van het lekkere zonnetje! Plus het is Dias Latinos begreep ik, leuk festival
Nou....gevlucht....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe is het hier? Iedereen van de hitte naar binnen gevlucht?
Het is al lekker warm jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Al 4 maanden ja.quote:
Ben wel binnen jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 12:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb nu last van mn smurfenbeenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat niet leuk meer.... nog steeds veel last/pijn?
ohhh wacht. nuz iek ik het.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Het is een manga meisje - door mij getekend
Ben je er zo trots op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]in mijn fobo staat dezelfde maar dan wat groter
Smurfenbeen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu last van mn smurfenbeen![]()
Maar die warmte is niet leuk meer, het feit dat ik geen geld heb om iets leuks te gaan doen helpt ook niet mee echt
okquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik vind het een leuke tekening ja... al is trots een te groot woord denk ik
Woensdagnacht gevallen met de fiets en nu is mn hele rechterbeen blauwquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Smurfenbeen?
Weer iets wat ik niet ken..... of zijn het die blauwe plekken die je zomaar hebt op je benen... want dan ken ik het wel...
De warmte is niet kewl nee en ik zit te twijfelen tussen kermis of dias latinos
Alweer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Woensdagnacht gevallen met de fiets en nu is mn hele rechterbeen blauw![]()
Mn rechterarm ook trouwens
Nog steedsquote:
Ambulance gebeld?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou meis... hopelijk doet het niet te veel pijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou meis... hopelijk doet het niet te veel pijn
A mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet geen pijn hoor![]()
Hier kan ik wel om lachen
nog niksquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
Weet iemand of Myra al ergens gesignaleerd is?
36 graden, heerlijk. Morgen naar het strandquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:21 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, begint hier echt een sauna te worden nu
Aansteller, ik moet vanmorgen werken, en vanavond weerquote:
Wat nou aanstellerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Aansteller, ik moet vanmorgen werken, en vanavond weer
Vind je je werk niet leuk?quote:
Ja, ik vind het super. Maar het is erg warm en we hebben geen airco.quote:
Lekker uitzwetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik vind het super. Maar het is erg warm en we hebben geen airco.
Nee, niet lekker uitzweten, het is echt kut.quote:
Iets.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:57 schreef Barbusse het volgende:
Wat doe je eigenlijk voor werk, Samzz?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niet lekker uitzweten, het is echt kut.
[..]
Iets.
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.quote:
Is dat zo snel te vinden als we weten wat je doet?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.
Dat begrijp ik, maar de manier waarop je dat duidelijk maakt vind ik vermakelijk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarmee ga je het niet sneller los krijgen. Ik ga geen info over m'n werk op het internet zetten, ik wil niet dat iedereen weet waar ik werk.
Iemand die een beetje kan googlen heeft dat zo gevonden, ja. En daar heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:00 schreef Murdera het volgende:
Tijd voor een boekje, biertje en zonnetje.
[..]
Is dat zo snel te vinden als we weten wat je doet?
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Schatjes, ik ben er weer. Heeft iedereen het zonder mijn goede levensadviezen weten te overleven?
Met gemakquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Schatjes, ik ben er weer. Heeft iedereen het zonder mijn goede levensadviezen weten te overleven?
Zweet werk zequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:17 schreef Samzz het volgende:
Ik ga maar eens naar m'n werk. Eerst nog even langs de supermarkt voor avondeten.
Toedels.
Ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
We kunnen gerust maanden zonder je, geen probleem, wanneer ga je weer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja zit al bijna 2 uur thuis inmiddelsquote:
Wanneer jij me kan squatten blijf ik voor eeuwig weg uit dit topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 14:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We kunnen gerust maanden zonder je, geen probleem, wanneer ga je weer?
Jij weegt wat, 70 kilo? Deal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wanneer jij me kan squatten blijf ik voor eeuwig weg uit dit topic
Denken dat ik 70 kilo weegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 15:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij weegt wat, 70 kilo? Deal.
Twee dagen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en dan ben je weer vrij... toe maar weer...
Mazzelaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee dagen!Strand!
Zon!
Bier!
Sex!
Ik heb ook bier en zonquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Twee dagen!Strand!
Zon!
Bier!
Sex!
Ik heb er hard voor gewerktquote:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:44 schreef -Engel- het volgende:
Goed bezig hiero
off.t : Heb net boodschappen gedaan.... what a hell...
Het was hier niet druk straks, wel bloedheetquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Ach klaar is klaar en het loopje viel meequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga er nieteens aan beginnen.. Komt morgenmiddag wel even snel..
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Ik bemerk iets van sarcasme in je postquote:
Hier de kelderquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat laatste is wat me nu niet aanstaat.. Het enige plekje waar het hier nog koel is, is de wc...
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het was hier niet druk straks, wel bloedheet
Er voor ook al.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
voor en in de supermarkt viel wel mee.... maar daarna...
iets maar...quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik bemerk iets van sarcasme in je post![]()
![]()
Weeeeeeekeeeend!!!![]()
![]()
Daarom niet met de auto....quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er voor ook al.
Geen airco in de auto
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind het toch iets te ver lopen naar de supermarkt.
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokjequote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat, alhoewel, er zit er 1 om de hoek.. Micro-spar.. Maar ik weet nogsteeds niet wat ik nou moet halen..
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier, brood, koffie, chips, pizza, groenvoer, fruit, wcpapier..... tsja ik doe ff een gokje
gemarineerde speklappen, worstjes, kippenpootjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
Vleesquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 17:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet voor mezelf, dat heb ik al gehaald, maar voor een bbq..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |