Gelukkig maar!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar drink ik mezelf wel doorheen.
Jij lag aan mijn voetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Jij was dan ook veel te druk met sting en evie om iets op te merken
En daarnaast lag WT in zn bazenpyjama. Dat je dat niet meer weet zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij lag aan mijn voeten. Valt mee dat je door de lucht heen hebt kunnen slapen
.
Ik geef evie de schuld die nog fftjes een mok koffie slamde voordat ze tegen me aan kroopquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En daarnaast lag WT in zn bazenpyjama. Dat je dat niet meer weet zeg
Die lag toch tegen Sting aan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef evie de schuld die nog fftjes een mok koffie slamde voordat ze tegen me aan kroop
We hebben een uur gladiator nagespeelt en toen gaf ie opquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die lag toch tegen Sting aan?
Lol!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben een uur gladiator nagespeelt en toen gaf ie op
Beterschap dan maar jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:29 schreef Samzz het volgende:
Mogguh. Geen asiel vandaag, wat ben ik hondsberoerd
. Hoop dat het vanmiddag beter gaat, ik moet werken...
Ik heb niet geslapen vannacht, ben doodmoe. Mijn buurman is al een uur bezig zijn klimop te snoeien. Mafklapper.quote:
Flikker een emmer ijswater over hem heen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapen vannacht, ben doodmoe. Mijn buurman is al een uur bezig zijn klimop te snoeien. Mafklapper.
Haha vette actie was datquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)p_15_jarig_broertje/![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:01 schreef Barbusse het volgende:
Een boze Gordon Ramsey in het ItaliaansGeen idee wat hij schreeuwt, maar het zullen niet de groeten aan z´n moeder zijn
Dan moet ik opstaan. Nu is het stil.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Flikker een emmer ijswater over hem heen!
Het lijkt me een mooie dag en tijd om de klimop te snoeien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niet geslapen vannacht, ben doodmoe. Mijn buurman is al een uur bezig zijn klimop te snoeien. Mafklapper.
Mij niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 09:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het lijkt me een mooie dag en tijd om de klimop te snoeien.
Awwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |