Heb even een post geplaatst op FB, om het daar te houden. Wel zo netjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zondag, wat wordt er nou allemaal gehaald door wie?
Top, zag ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:39 schreef twi het volgende:
[..]
Heb even een post geplaatst op FB, om het daar te houden. Wel zo netjes.
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelenquote:
Met dit weer kun je het beste binnen blijven, ik ga vanavond maar even naar buiten als het afgekoeld is!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja hoor... beetje lui want warm en zaterdag...
Ah, dat komt vast wel goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Goed hoor! Ben nieuw hier, dus moet alles uitvogelen
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?quote:
Werkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?
Vanavond wil ik op zich wel even weg, aan de andere kant is thuis een lekker koel drankje doen met een film ook wel een optie, om dan morgen weer op tijd in het zwembad te liggen met die hitte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:54 schreef Sammers het volgende:
[..]
Denk het ook wel. Nog leuke dingen op de planning staan voor dit weekend?
Met slechte mensen gaat het altijd goed.quote:
Inderdaad. Met dit weer ben ik altijd vroeg wakker. Maar ben sowieso geen uitslaper.. ik zeg: de eerste optie!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vanavond wil ik op zich wel even weg, aan de andere kant is thuis een lekker koel drankje doen met een film ook wel een optie, om dan morgen weer op tijd in het zwembad te liggen met die hitte.
Sowieso geen zin om brak te gaan, dan wil je vaak langer in je bed blijven liggen, maar dat is met dit weer al helemaal niet gewenst
Liedje of jointje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
heet. bob marley weer, dus zo dadelijk maar eens eentje draaien.
Relaxen is altijd lekkerquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met slechte mensen gaat het altijd goed.
Lekker boekje gelezen in de zon, heerlijk dagje.
Hoe is het met jou?
Aha, waar ergens als ik vragen mag?quote:
Vertel eens wat over jezelf.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Relaxen is altijd lekkerMet mij gaat het wel goed hoor, alleen veel last van m'n hooikoorts. Maar dat komt ook wel weer goed..
Boven-leeuwenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:57 schreef Sammers het volgende:
[..]
Aha, waar ergens als ik vragen mag?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 18:56 schreef dawg het volgende:
heet. bob marley weer, dus zo dadelijk maar eens eentje draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |