Vast wel. Hij zou ook makkelijk hier op het forum passen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan mag ik hem waarschijnlijk wel.
Wehehehequote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:13 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Vast wel. Hij zou ook makkelijk hier op het forum passen.
lol, zeker zelf opgehoogd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:04 schreef Captain_Maximum het volgende:
het moet trouwen 109 zijn
Ben weer lekker stom bezig.
Ze zei dat ze mij aan iemand deed denken omdat ik zonder broek was.quote:
Ahah! Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
Ik heb de broekloos filosofie van C_M haar broer.
volgens mij is het prettiger om C_M zonder broek te zienquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
Dan weet je meer dan ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:21 schreef Murdera het volgende:
Die kans heb je gehad bij de laatste meeting.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is het prettiger om C_M zonder broek te zien
Ik heb het gezien!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
volgens mij is het prettiger om C_M zonder broek te zien
hmmmm owja, een van de zovele meets die ik gemist hebquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Die kans heb je gehad bij de laatste meeting.
hmmmm "alles"quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles gezien
Behalve Mur want die klootviool was er niet.
En wat vond je er van?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles gezien
Dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik heb die avond in foetushouding gelegen, schreeuwend om mijn moeder.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm "alles"
Er zijn altijd dingen die ik niet zo nodig hoef te zien
Stiekeme Myraela is stiekemquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet zien omkleden. Balen gek.
Ik heb ook in mijn lange shirtje geslapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb jou helemaal niet zien omkleden. Balen gek.
Heb ik dat weer gemistquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:23 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ja, hem alleen Faxie en CM gezien eigenlijk. Oh, en WT in zijn bazenpyjama.quote:
Zo 1 waar je makkelijk onderin bij kan? Twi, jij geeft vast wel antwoord.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook in mijn lange shirtje geslapen
WT heb ik dan wel weer gezien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, hem alleen Faxie en CM gezien eigenlijk. Oh, en WT in zijn bazenpyjama.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:28 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb alles gezien
Altijd handig, lange shirts.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook in mijn lange shirtje geslapen
BBQ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En bij de BBQ ook niet, geeft niet kerel. Ik heb je al op de webcam gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee. Gelukkig had ze in tegenstelling tot Watertornado geen hele pyjama aan, dus niet alles was moeilijk om bij te komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo 1 waar je makkelijk onderin bij kan? Twi, jij geeft vast wel antwoord.
Ah, dan had ik toch gelijk wat betreft die vreemde sop geluidjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef twi het volgende:
[..]
Nee. Gelukkig had ze in tegenstelling tot Watertornado geen hele pyjama aan, dus niet alles was moeilijk om bij te komen.
Dan moet ik je wel teleurstellen, sorry.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, dan had ik toch gelijk wat betreft die vreemde sop geluidjes
geen andere potentiele soppers daar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mijn slaapster lag ook heel decent hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weer komen zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga er vandoor, aangezien ik nog wat moet doen.
De andere dames lagen solo in hun slaapzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen andere potentiele soppers daar?
doegjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga er vandoor, aangezien ik nog wat moet doen.
Jij hebt jezelf gedragen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn slaapster lag ook heel decent hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |