Wie was jou slaapster dan? Ik weet niet eens waar jij je genesteld had die nachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn slaapster lag ook heel decent hoor.
Als je maar van mijn glas afblijft!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zondag bij jullie ben zeker wel.
Denken dat Mur in glaasjes komtquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn glas afblijft!
Ik zal er niet uit drinken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je maar van mijn glas afblijft!
Ik sprits wel in je oog! hihihiquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
ssst, nu houd hij alle aandacht bij zijn glas en let hij verder minder op.
Och, ging prima afgelopen meet. Myraela sprong steeds op om alles op te vangenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Denken dat ik naar twi ga zonder veiligheidsbril.
Dat was eens maar nooit weer!
Werkze.quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik ga er vandoor, aangezien ik nog wat moet doen.
Jij was dan ook veel te druk met sting en evie om iets op te merkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 23:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie was jou slaapster dan? Ik weet niet eens waar jij je genesteld had die nacht.
Jij lag toch praktisch naast Evie en Sting?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 06:49 schreef Casie het volgende:
[..]
Jij was dan ook veel te druk met sting en evie om iets op te merken
En krijsende kinderenquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:05 schreef Barbusse het volgende:
Goedemorgen!Lange dag! Met feest en zulks!
quote:
Als je er maar geen hoofdpijn van krijgt !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]True
![]()
Maar das gelukkig slechts fase 1
Daar drink ik mezelf wel doorheen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je er maar geen hoofdpijn van krijgt !!
Zou lullig zijn als je de overige fases niet meer kan doen enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |