Het is nog vakantie tijd he, allicht is het er juist rustigquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Haha. Maar heb niet zo'n zin om te zwemmen als het er zo druk is.
Ik zit lekker bij een openluchtzwembad, geen strand oid, daar is het vast heel druk morgen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:14 schreef Sammers het volgende:
[..]
Haha. Maar heb niet zo'n zin om te zwemmen als het er zo druk is.
Waar zou je heen willen, en met wie?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef Royco1 het volgende:
Pfff, zit een beetje rond te kijken op sites om te gaan emigreren.
Moet ik niet doen, is toch wel heel aanlokkelijk
Geen idee, zoveel plekken die me geweldig lijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Waar zou je heen willen, en met wie?
Toch bijna een uur.. ik was vanaf Den Bosch een half uur onderweg en naar Eindhoven ben ik ook ongeveer 30 minuten kwijt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Buurt van eindhoven toch?
Dat valt wel mee hoor
Dan maar niet zwemmen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zit lekker bij een openluchtzwembad, geen strand oid, daar is het vast heel druk morgen.
België? Amerika? Thailand?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Geen idee, zoveel plekken die me geweldig lijken.
En aangezien ik single ben nu, alleen
Eindhoven doe je over de A50 in drie kwartierquote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch bijna een uur.. ik was vanaf Den Bosch een half uur onderweg en naar Eindhoven ben ik ook ongeveer 30 minuten kwijt.
Hm. Oké, bedankt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonder fobo kan ik bij deze verifieren dat je een echte vrouw bent
Ah ja, dat is sneller dan de A2.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eindhoven doe je over de A50 in drie kwartier
Amerika lijkt me geweldig, heeft me altijd getrokken maar dat is niet waar ik aan denk.quote:
Ik woon 30 minuten van Eindhoven af.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Eindhoven doe je over de A50 in drie kwartier
Het zou niks voor mij zijn, maar nadenken/dromen kan altijd. Waarom wil je weg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Amerika lijkt me geweldig, heeft me altijd getrokken maar dat is niet waar ik aan denk.
Thailand, de Fillipijnen dat soort landen inderdaad.
Waar je Euro nog heel veel waard is zeg maar.
Valkenswaard die kant op?quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik woon 30 minuten van Eindhoven af.
ik wist dat jij zou toolen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dawg ik spytoolde. Wat is dit nou weer?
Dichtbij dus..quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:19 schreef dawg het volgende:
ik ben met een minuut of 10, 15 in eindhoven.
Ik houd het liever een beetje privé als je het niet erg vindt.quote:
Klimaat, relaxter leven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:20 schreef Sammers het volgende:
[..]
Het zou niks voor mij zijn, maar nadenken/dromen kan altijd. Waarom wil je weg?
ja en ik ga niet een heel topic lezen dus beter vertel je even waar het over gaat?quote:
Mur en dawg hebben een affaire.quote:Op zaterdag 18 augustus 2012 23:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja en ik ga niet een heel topic lezen dus beter vertel je even waar het over gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |