Recepten: uit boeken, internet en zelf bedachtquote:
Oe tof... ik heb ook een schrift waar ik mijn experimenten in noteer en de recepten die uiteindelijk wel door mij uitgeprobeerd zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:49 schreef Sammers het volgende:
[..]
Recepten: uit boeken, internet en zelf bedacht
ik wilde de thema's hittegolf (Zweten), Zwemmen (Skinnydippen) en BBQ-tijd (Salsasaus) samenvoegen.... en ik vind dat het goed gelukt isquote:
Wat kook je zoal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oe tof... ik heb ook een schrift waar ik mijn experimenten in noteer en de recepten die uiteindelijk wel door mij uitgeprobeerd zijn
Dan is ie goed gelukt jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde de thema's hittegolf (Zweten), Zwemmen (Skinnydippen) en BBQ-tijd (Salsasaus) samenvoegen.... en ik vind dat het goed gelukt is
Heu, ik weet wel welke auto ik wil, maar ik bedoelde eigenlijk dat als je naar het strand fietst de auto's meestal stilstaan.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik wilde de thema's hittegolf (Zweten), Zwemmen (Skinnydippen) en BBQ-tijd (Salsasaus) samenvoegen.... en ik vind dat het goed gelukt is
Uhm ik weet niet of het koken genoemd mag worden, maar het is niet de eerste keer dat ik gewoon een stuk kipfillet met groenten en kruiden in de steamer gooiquote:
Ik kan best goed koken (als ik er zin in heb), maar ben niet zo thuis in die richtingquote:
Tuurlijk is dat koken.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet of het koken genoemd mag worden, maar het is niet de eerste keer dat ik gewoon een stuk kipfillet met groenten en kruiden in de steamer gooiof gewoon kook met dat wat ik enkel in huis heb (nix in the Fridge style)
Simpele marinade maken en roerbakkenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet of het koken genoemd mag worden, maar het is niet de eerste keer dat ik gewoon een stuk kipfillet met groenten en kruiden in de steamer gooiof gewoon kook met dat wat ik enkel in huis heb (nix in the Fridge style)
ja idd... het is zelfs te warm om mn parasol uit te klappen.... hij zit in de knoopquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken (als ik er zin in heb), maar ben niet zo thuis in die richting![]()
En nu is het sowieso te warm om te koken(of om überhaupt iets te doen)
Ik maak altijd een lekkere marinade voor kip en speklapjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Simpele marinade maken en roerbakken
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja idd... het is zelfs te warm om mn parasol uit te klappen.... hij zit in de knoop
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:56 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik maak altijd een lekkere marinade voor kip en speklapjes
Zojuist een salade gemaakt voor vanavond, nu heerlijk in de koelte binnen zitten! En jij?quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:57 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
Houden jullie het nog een beetje uit dan?
nou ik heb geen parasolvoet (tenm.. niet een die stevig genoeg is voor mn nieuwe zweefparasol) dus moest hem met 1 hand vasthouden en met mn andere hand alle schuifjes en draaidingen gebruiken en toen zat hij half uitgeklapt zonder dat de stang vergenoeg was uitgeschoven en nu krijg ik m ook niet meer uitelkaar... ding is echt onhandelbaar om in je 1tje uit te klappen en vast te houdenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nu weer voor elkaar?
Ketjap manis, chilisaus, knoflook, olijfoliequote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.
Zie je wel dat jullie gewoon niet zonder ons mannen kunnenquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou ik heb geen parasolvoet (tenm.. niet een die stevig genoeg is voor mn nieuwe zweefparasol) dus moest hem met 1 hand vasthouden en met mn andere hand alle schuifjes en draaidingen gebruiken en toen zat hij half uitgeklapt zonder dat de stang vergenoeg was uitgeschoven en nu krijg ik m ook niet meer uitelkaar... ding is echt onhandelbaar om in je 1tje uit te klappen en vast te houden
maak me gekquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:59 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ketjap manis, chilisaus, knoflook, olijfolie
Naja tot zover ik weet is een salsa gewoon een prutje van redelijk fijne stukjes groenten/fruit gemixt met wat kruiden ofzo... dus moeilijk kan het niet zijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kan best goed koken (als ik er zin in heb), maar ben niet zo thuis in die richting![]()
En nu is het sowieso te warm om te koken(of om überhaupt iets te doen)
Ook een salade op het menu staan vanavondquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Sammers het volgende:
[..]
Zojuist een salade gemaakt voor vanavond, nu heerlijk in de koelte binnen zitten! En jij?
niet zonder parasol voet iigquote:Op zondag 19 augustus 2012 12:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zie je wel dat jullie gewoon niet zonder ons mannen kunnen
In dat geval ben ik niet zo'n hele brave receptkookster... met het gevolg dat het soms te zout of te gaat is... of simpelweg de verkeerde producten gebruikt zijn hehehequote:
In de schaduw is het hier 34,5 graden!quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ook een salade op het menu staan vanavond
Nu nog heerlijk in de relatieve koelte, maar ga straks toch ff het park in hier
Heb een ventilator op een stoel naast me staanquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sneezeechu het volgende:
De plafond ventilator maakt steeds meer herrie
Laat 'm maar werken!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sneezeechu het volgende:
De plafond ventilator maakt steeds meer herrie
Je had gewoon een man moeten regelen die die parasol gewoon voor je vasthoudquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet zonder parasol voet iigzonder man zou moeten lukken, zo ongewikkeld kan t nooit zijn
ik heb momenteel geen schuduw in de tuin, dus zit ff binnen af te koelenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
In de schaduw is het hier 34,5 graden!
Ik houd me ook niet aan de recepten, maar toch lukt het eigenlijk altijd wel. Ik gebruik trouwens nauwelijks peper en zout..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
In dat geval ben ik niet zo'n hele brave receptkookster... met het gevolg dat het soms te zout of te gaat is... of simpelweg de verkeerde producten gebruikt zijn hehehe
langzamerhand wordt hiero heet...quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:57 schreef STING het volgende:
Goedemiddag![]()
Houden jullie het nog een beetje uit dan?
mja... pff slechte planning weer...quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je had gewoon een man moeten regelen die die parasol gewoon voor je vasthoud
Holy crapquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:00 schreef Sammers het volgende:
[..]
In de schaduw is het hier 34,5 graden!
Ik ook, maar heb net gekeken op de thermometer in de schaduw!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik heb momenteel geen schuduw in de tuin, dus zit ff binnen af te koelen
Ja niet slim hequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja... pff slechte planning weer...
Ik zal eens naar buiten lopen en kijken wat het in de zon is..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef STING het volgende:
[..]
Holy crap
Het is hier ook uiteraard warm, maar met de ventilator is het nog redelijk uit te houden
Ik heb nog het geluk dat ik de zon alleen 's ochtends heb, maar het zal hier ook nog wel warmer worden denk ikquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef -Engel- het volgende:
[..]
langzamerhand wordt hiero heet...dus nu zit ik te twijfelen... what to do
Weinig zout is prima, maar weinig peper/sambal/chilisausquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik houd me ook niet aan de recepten, maar toch lukt het eigenlijk altijd wel. Ik gebruik trouwens nauwelijks peper en zout..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |