Mooi, onze C1000 wordt binnenkort Jumboquote:
Jumboquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:15 schreef Sammers het volgende:
[..]
Mooi, onze C1000 wordt binnenkort Jumbo
witte bolletjes van de jumbo zijn lekker !quote:
Die van de aldi zijn pas yammiequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
witte bolletjes van de jumbo zijn lekker !
Ik heb van die kleurstofvrije cheapass waterijsjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk dat gepraat over eten. Zullen we het over ijs gaan hebben?
Zelfgemaakt?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef tijnbrein het volgende:
Leuk dat gepraat over eten. Zullen we het over ijs gaan hebben?
bij de aldi verkopen de aardbei slagroom theequote:Op zondag 19 augustus 2012 13:16 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Die van de aldi zijn pas yammie
Maakt niet uit zo lang het maar koud isquote:
Ik eet eigenlijk bijna nooit ijs. Maar heb magnums en hertog in de diepvries liggen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik heb van die kleurstofvrije cheapass waterijsjes.
¤0,49 voor 10 ijsjes
Ik heb zelden zelf ijs gemaakt, misschien toch binnenkort weer eens gaan proberen..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maakt niet uit zo lang het maar koud isZelfgemaakt is wel lekkerder
perenijs en raketjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:18 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik eet eigenlijk bijna nooit ijs. Maar heb magnums en hertog in de diepvries liggen..
Bij de aldi hebben ze nu van die zigeuner schintzels ook lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:17 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
bij de aldi verkopen de aardbei slagroom thee(voel me wel uber huisrouw nu ghehe)
en de diepvrieszakjes van de lidl zijn t beste!
De verleiding wordt groter en groter om naar de diepvries te lopen..quote:
ik kan niet tegen varkensvleesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:19 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Bij de aldi hebben ze nu van die zigeuner schintzels ook lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |