allesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doet ie ook alles waait bijna weg hier
Dat had ik vorig jaar, toen moest ik een scriptie maken.. Toen lag alles door elkaarquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Doet ie ook alles waait bijna weg hier
Chilisaus gebruik ik wel regelmatig..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Weinig zout is prima, maar weinig peper/sambal/chilisaus
Welke sambal gebruik jij dan? Voor een marinade zou ik sambal oelek (ongebakken dus) gebruiken denk ik. Of een madame jeanette ergens laten meedobberen.quote:Op zondag 19 augustus 2012 12:58 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ketjap manis, chili saus, fijngesnipperd uitje, wat knoflook en wat sambal. Simple as &*%& maar wel nomnomnom.
Oelek idd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke sambal gebruik jij dan? Voor een marinade zou ik sambal oelek (ongebakken dus) gebruiken denk ik. Of een madame jeanette ergens laten meedobberen.
Lang leve spoorstaven die je op je werk kunt leggenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar, toen moest ik een scriptie maken.. Toen lag alles door elkaar.. Maar lang leve paginanummering!
quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles(laptop, tafel wat maar net tussen de deurpost blijft hangen en een bank die in de rondte wordt geblazen)
Gelukkig ben ik inmiddels afgestudeerdquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lang leve spoorstaven die je op je werk kunt leggen
Chilisausquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Chilisaus gebruik ik wel regelmatig..
Koningsvogel.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Rafeiro het volgende:
Voortaan niet die van de c1000 trouwens, wat een flut sambal is dat
Maar de pot moet eerst leeg, zo gierig ben ik dan weer wel.
+1quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:07 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoop trouwens wel dat het record van heetste dag ooit in Nederland wordt gebroken zodat ik nog een mooi "vroegerrr"-verhaal kan beginnen tegen mijn kleinzonen.
Ik ga geen opsomming geven, dan zitten we hier om 10 uur vanavond nog.quote:
dat bremgt best verkoelingquote:
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er opquote:
http://teeshop.de/images_cache/conimex_ketjap_manis_210_280.jpgquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er op
Waar altijd na verloop van tijd zo'n dikke bruine streep op de voorkant zit bedoel je.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat schijnt idd een van de beste te zijn. Voor ketjap heb ik altijd die witte flessen met een A er op
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!quote:
Conimex met hun "oosterse wijsheden"quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
http://teeshop.de/images_cache/conimex_ketjap_manis_210_280.jpg
Neuh, ik schenk altijd heel netjesquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar altijd na verloop van tijd zo'n dikke bruine streep op de voorkant zit bedoel je.
ik ga zo pizza eten (ff aflaten koelen en koud eten!)quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!
Mjammie..quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Conimex met hun "oosterse wijsheden"en natuurlijk het authentieke recept met 23 E-nummers erin.
Oké, in het heetst (pun intended) van de strijd lukt dat me niet altijd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Neuh, ik schenk altijd heel netjes
Hm. Zelfgemaakt of uit de diepvries?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo pizza eten (ff aflaten koelen en koud eten!)
Tosti kan altijdquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik moet niet aan tosti's denken met dit weer.. veel te warm!
Doe ik altijd met diepvriespizza laten ontdooien en dan zo opetenquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga zo pizza eten (ff aflaten koelen en koud eten!)
diepvries, maar zelf "versiert" met tonijnquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hm. Zelfgemaakt of uit de diepvries?
Nee.. liever broodje gezond met dit weerquote:
Ik heb ontbeten met een berehapquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee.. liever broodje gezond met dit weer
Dat is ook lekker jaquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef Sammers het volgende:
[..]
Nee.. liever broodje gezond met dit weer
Aha. Smakelijk alvast - maar pizza moet toch warm opgegeten worden naar mijn meningquote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
diepvries, maar zelf "versiert" met tonijn(niet zelf gevangen overigens
)
Dat is toch een gehaktbal speciaal?quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met een berehap
Bal met ui en satésaus.quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is toch een gehaktbal speciaal?
Waar kan ik die kopen? Wil 'm ook wel eens proberen!quote:Op zondag 19 augustus 2012 13:13 schreef Rafeiro het volgende:
Improba zou al een stuk beter zijn dan Conimex is me wel eens verteld.
Maar ik probeer nog bijna alles, alleen die ketjap daar blijf ik nu al bij die met een A.
Ik heb ze nog nooit bij de C1000 gezien, volgende keer beter opletten!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |